johon kansalla ei enää ole varaa,
IS - Riikka Purra paljasti salaisen paheensa: ”Myönnän olevani ylikuluttaja ja riippuvainen”
Valtiovarainministeri kertoi käyttävänsä tuotetta iloihin ja suruihin sekä stressiä purkamaan.
– Minulla ei ole juurikaan kiusallisia riippuvuuksia eikä minua voi kiristää, lahjoa eikä uhkailla. Paitsi lakritsilla, Purra kertoi ja sai aikaan naurun röhähdyksen.
NIIN, mutta itse hän voi kansaa uhkailla, ja kiristää heikommassa asemassa olevia ihmisiä, ja lahjoa heitä köyhyydellä.
Sakien heiluttaja syö lahja lakritsaa
17
199
Vastaukset
- Anonyymi
Sakien????????🤔
- Anonyymi
Miten niin ei voi uhkailla? Hänellähän on kaksi lasta vielä elossa, eikö niin?
- Anonyymi
Purra on ollut kun kameleontti. vaaleissa niin herttainen ujo pikkutyttömäinen, ja heti kun pääsi valheillaan eduskuntaan, niin takki käänty ja esiin tuli hampaita narskuttava, irvistelevä sakisia heiluttav hirviö!!!
Niin vaan ihmeinen ja nainen, vielä muuttuu.
Eilen telkussa sanoi että nyt kansa itkee kun jo muutamia saavutettuja etuja joudutaan leikkaamaan.
Mutta miksi niitä ei leikata häneltä aj muilta eduskuntlaaisilta?? Kun kansalta ottaa rahat pois niin eihän se tunnu missään kun itse saa lisää etuja ja korvausia eikä mikään pienene hänellä itsellään. Kiero apina. - Anonyymi
Hulttioilta ja vätyksiltä pitääkin leikata tukia.
- Anonyymi
Niin pitää, jos eduskuntalainen saa ilmaisia etuja ja tukia ja ylisuurta palkkaa, niin on se järkyttävää ettei ne omista tuista leikkaa ja palkoista!!!! Niin kukapa sitä omista leikkaa, kun voi itse nostaa etuja ja palkkoja miten haluaa.
- Anonyymi
Ja minkä väristä on lakritsi? Niimpä! MUSTAA! Piti Riikan päästä tuostakin esittämään rasistisia ja fasistisia mielipiteitä haastattelussa! Haluaa purra mustan poikki ja satuttaa mustaa! Ai että ottaa päähän tuollaiset rasistiset porukat. Koska RKP palaa takaisin juurilleen ja kaataa hallituksen! Ei tällaista maan fasismiin ajautumista enää kestä katsoa!
- Anonyymi
No kylläpäs päässäsi heittää pahasti. Taidat olla ihan persu.
- Anonyymi
Hölöttelen paskat housussa kalavaleita rautavaaran juoppoköörissä Salesta ostetun paskalaakerin voideltua kielenkannat ja myöhemmin siirryn uunon mukana pubi vanhaan apteekkariin.savossa tottakai.
t naapurin masa,savo. - Anonyymi
Häpeän kaikkien pulesta jotka äänestävät missään vaaleissa. Tälläistä sitten saa tilalle kun on sinisilmäinen ja uskoo valheita. Valheet siksi että ehdokkaat pääsee ylisuuriin rahoihin ja nostelmaan omia palkkojaan eduskuntaan. Suomi on kohta mennyttä, ei ole enää suomea jossa ihmisten on hyvä olla.
Häpeän teitä jotka teitte sen heille mahdolliseksi. Onneksi en ole äänestänyt kuin kerran 80 luvulla kun täytin 18, sen jälkeen en, koska huomasin että kun äänestät, niin paskaa saat tilalle.
Onneksi te ajattelette samoin, jokainen suomalainen tietää että on kurjuuttanut elämäänsä. Minä en kun en ole änestänyt.- Anonyymi
Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.
Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.
Mielikuvituksesikin on ihan pielessä!
- Anonyymi
Lakupiiput ovat yhtä hyviä kuin 60 vuotta sitten.
- Anonyymi
Lakupiippu ei tarkoita enää samaa asiaa tänään kuin 40 vuotta sitten. Lakupekan merkitys on yhä sama mutta jostain syystä kyseistän termiä ei saa käyttää
- Anonyymi
Lakussahan onkin lääkehiiliä ja araabikumia, ilmankos.
- Anonyymi
Taidankin lähteä hakemaan marketista ison pussukan Kouvolan lakua.
- Anonyymi
Onneks meidän kaupungissa on se lakutehdas, saa suoraan tehtaalta uunituoretta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965