Sakien heiluttaja syö lahja lakritsaa

Anonyymi-ap

johon kansalla ei enää ole varaa,

IS - Riikka Purra paljasti salaisen paheensa: ”Myönnän olevani ylikuluttaja ja riippuvainen”
Valtiovarainministeri kertoi käyttävänsä tuotetta iloihin ja suruihin sekä stressiä purkamaan.

– Minulla ei ole juurikaan kiusallisia riippuvuuksia eikä minua voi kiristää, lahjoa eikä uhkailla. Paitsi lakritsilla, Purra kertoi ja sai aikaan naurun röhähdyksen.

NIIN, mutta itse hän voi kansaa uhkailla, ja kiristää heikommassa asemassa olevia ihmisiä, ja lahjoa heitä köyhyydellä.

17

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sakien????????🤔

    • Anonyymi

      Miten niin ei voi uhkailla? Hänellähän on kaksi lasta vielä elossa, eikö niin?

    • Anonyymi

      Purra on ollut kun kameleontti. vaaleissa niin herttainen ujo pikkutyttömäinen, ja heti kun pääsi valheillaan eduskuntaan, niin takki käänty ja esiin tuli hampaita narskuttava, irvistelevä sakisia heiluttav hirviö!!!

      Niin vaan ihmeinen ja nainen, vielä muuttuu.

      Eilen telkussa sanoi että nyt kansa itkee kun jo muutamia saavutettuja etuja joudutaan leikkaamaan.

      Mutta miksi niitä ei leikata häneltä aj muilta eduskuntlaaisilta?? Kun kansalta ottaa rahat pois niin eihän se tunnu missään kun itse saa lisää etuja ja korvausia eikä mikään pienene hänellä itsellään. Kiero apina.

    • Anonyymi

      Hulttioilta ja vätyksiltä pitääkin leikata tukia.

      • Anonyymi

        Niin pitää, jos eduskuntalainen saa ilmaisia etuja ja tukia ja ylisuurta palkkaa, niin on se järkyttävää ettei ne omista tuista leikkaa ja palkoista!!!! Niin kukapa sitä omista leikkaa, kun voi itse nostaa etuja ja palkkoja miten haluaa.


    • Anonyymi

      Ja minkä väristä on lakritsi? Niimpä! MUSTAA! Piti Riikan päästä tuostakin esittämään rasistisia ja fasistisia mielipiteitä haastattelussa! Haluaa purra mustan poikki ja satuttaa mustaa! Ai että ottaa päähän tuollaiset rasistiset porukat. Koska RKP palaa takaisin juurilleen ja kaataa hallituksen! Ei tällaista maan fasismiin ajautumista enää kestä katsoa!

      • Anonyymi

        No kylläpäs päässäsi heittää pahasti. Taidat olla ihan persu.


    • Anonyymi

      Hölöttelen paskat housussa kalavaleita rautavaaran juoppoköörissä Salesta ostetun paskalaakerin voideltua kielenkannat ja myöhemmin siirryn uunon mukana pubi vanhaan apteekkariin.savossa tottakai.

      t naapurin masa,savo.

    • Anonyymi

      Häpeän kaikkien pulesta jotka äänestävät missään vaaleissa. Tälläistä sitten saa tilalle kun on sinisilmäinen ja uskoo valheita. Valheet siksi että ehdokkaat pääsee ylisuuriin rahoihin ja nostelmaan omia palkkojaan eduskuntaan. Suomi on kohta mennyttä, ei ole enää suomea jossa ihmisten on hyvä olla.

      Häpeän teitä jotka teitte sen heille mahdolliseksi. Onneksi en ole äänestänyt kuin kerran 80 luvulla kun täytin 18, sen jälkeen en, koska huomasin että kun äänestät, niin paskaa saat tilalle.

      Onneksi te ajattelette samoin, jokainen suomalainen tietää että on kurjuuttanut elämäänsä. Minä en kun en ole änestänyt.

      • Anonyymi

        Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.

        Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.

        Mielikuvituksesikin on ihan pielessä!


    • Anonyymi

      Lakupiiput ovat yhtä hyviä kuin 60 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Lakupiippu ei tarkoita enää samaa asiaa tänään kuin 40 vuotta sitten. Lakupekan merkitys on yhä sama mutta jostain syystä kyseistän termiä ei saa käyttää


    • Anonyymi

      Lakussahan onkin lääkehiiliä ja araabikumia, ilmankos.

    • Anonyymi

      Taidankin lähteä hakemaan marketista ison pussukan Kouvolan lakua.

      • Anonyymi

        Onneks meidän kaupungissa on se lakutehdas, saa suoraan tehtaalta uunituoretta!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe