Sakien heiluttaja syö lahja lakritsaa

Anonyymi-ap

johon kansalla ei enää ole varaa,

IS - Riikka Purra paljasti salaisen paheensa: ”Myönnän olevani ylikuluttaja ja riippuvainen”
Valtiovarainministeri kertoi käyttävänsä tuotetta iloihin ja suruihin sekä stressiä purkamaan.

– Minulla ei ole juurikaan kiusallisia riippuvuuksia eikä minua voi kiristää, lahjoa eikä uhkailla. Paitsi lakritsilla, Purra kertoi ja sai aikaan naurun röhähdyksen.

NIIN, mutta itse hän voi kansaa uhkailla, ja kiristää heikommassa asemassa olevia ihmisiä, ja lahjoa heitä köyhyydellä.

17

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sakien????????🤔

• Anonyymi

Miten niin ei voi uhkailla? Hänellähän on kaksi lasta vielä elossa, eikö niin?

• Anonyymi

Purra on ollut kun kameleontti. vaaleissa niin herttainen ujo pikkutyttömäinen, ja heti kun pääsi valheillaan eduskuntaan, niin takki käänty ja esiin tuli hampaita narskuttava, irvistelevä sakisia heiluttav hirviö!!!

Niin vaan ihmeinen ja nainen, vielä muuttuu.

Eilen telkussa sanoi että nyt kansa itkee kun jo muutamia saavutettuja etuja joudutaan leikkaamaan.

Mutta miksi niitä ei leikata häneltä aj muilta eduskuntlaaisilta?? Kun kansalta ottaa rahat pois niin eihän se tunnu missään kun itse saa lisää etuja ja korvausia eikä mikään pienene hänellä itsellään. Kiero apina.

• Anonyymi

Hulttioilta ja vätyksiltä pitääkin leikata tukia.

• Anonyymi

Niin pitää, jos eduskuntalainen saa ilmaisia etuja ja tukia ja ylisuurta palkkaa, niin on se järkyttävää ettei ne omista tuista leikkaa ja palkoista!!!! Niin kukapa sitä omista leikkaa, kun voi itse nostaa etuja ja palkkoja miten haluaa.

• Anonyymi

Ja minkä väristä on lakritsi? Niimpä! MUSTAA! Piti Riikan päästä tuostakin esittämään rasistisia ja fasistisia mielipiteitä haastattelussa! Haluaa purra mustan poikki ja satuttaa mustaa! Ai että ottaa päähän tuollaiset rasistiset porukat. Koska RKP palaa takaisin juurilleen ja kaataa hallituksen! Ei tällaista maan fasismiin ajautumista enää kestä katsoa!

• Anonyymi

No kylläpäs päässäsi heittää pahasti. Taidat olla ihan persu.

• Anonyymi

Hölöttelen paskat housussa kalavaleita rautavaaran juoppoköörissä Salesta ostetun paskalaakerin voideltua kielenkannat ja myöhemmin siirryn uunon mukana pubi vanhaan apteekkariin.savossa tottakai.

t naapurin masa,savo.

• Anonyymi

Häpeän kaikkien pulesta jotka äänestävät missään vaaleissa. Tälläistä sitten saa tilalle kun on sinisilmäinen ja uskoo valheita. Valheet siksi että ehdokkaat pääsee ylisuuriin rahoihin ja nostelmaan omia palkkojaan eduskuntaan. Suomi on kohta mennyttä, ei ole enää suomea jossa ihmisten on hyvä olla.

Häpeän teitä jotka teitte sen heille mahdolliseksi. Onneksi en ole äänestänyt kuin kerran 80 luvulla kun täytin 18, sen jälkeen en, koska huomasin että kun äänestät, niin paskaa saat tilalle.

Onneksi te ajattelette samoin, jokainen suomalainen tietää että on kurjuuttanut elämäänsä. Minä en kun en ole änestänyt.

• Anonyymi

Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeän puolestasi, että olet noin vähä-älyinen.

Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä sinun ym, kun olet noin aivoton ja alkoholisti... voi sua.

Mielikuvituksesikin on ihan pielessä!

• Anonyymi

Lakupiiput ovat yhtä hyviä kuin 60 vuotta sitten.

• Anonyymi

Lakupiippu ei tarkoita enää samaa asiaa tänään kuin 40 vuotta sitten. Lakupekan merkitys on yhä sama mutta jostain syystä kyseistän termiä ei saa käyttää

• Anonyymi

Lakussahan onkin lääkehiiliä ja araabikumia, ilmankos.

• Anonyymi

Taidankin lähteä hakemaan marketista ison pussukan Kouvolan lakua.

• Anonyymi

Onneks meidän kaupungissa on se lakutehdas, saa suoraan tehtaalta uunituoretta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3632
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3100
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      448
      2656
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      178
      1958
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1873
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      27
      1483
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1335
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe