Bilar99 autoliike mainostaa myymilleen autoille huoletonta ja edullista bilar turvaa. Tämä vakuutus myydään autokaupan yhteydessä, mutta todellisuudessa ei korvaakkaan vikoja joita autossa ilmenee. Yli vuosi yritetty asiaa hoitaa, mutta jälkimarkkinoinnista ei vastata puheluihin eikä sähköposteihin. Asiat eivät etene. Jos riitatilanteessa päädytään kaupanpurkuun, veloittaa liike 0,20 senttiä ajetuista kilometreistä ostohetkestä kaupanpurkuun.
Nyt kun kyseinen liike viivyttelee asian käsittelyä eikä ole tavoitettavissa, kertyy autoon kilometrejä ja auton kulut yms. Juoksee.
Bilar turva tuntuu olevan huoleton ainoastaan liikkeelle!! Kuten myöskin heidän tapa suhtautua reklamaatioon tai yleensäkin asiakaspalveluun. EN SUOSITTELE HANKKIMAAN AUTOA KYSEISESTÄ LIIKKEESTÄ! Heidän mielestä vaihdelaatikko vika ei häiritse päivittäistä ajoa, vaikka autolla ei pääse välillä liikkeelle ollenkaan
Bilar turva
Anonyymi-ap
1
3131
Vastaukset
- Anonyymi
Sama asia mulle kävi, höpö höpö puhetta, kannattaa muualta osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584