Nuku yö ulkona 31.8.2024
Elokuun pimenevä ilta, unikaverinasi raikas ilma, kattona ääretön tähtitaivas. Nuku teltassa, nuku trampalla, nuku riippumatossa, nuku käpy selän alla tai pää mättäällä. Nuku yö ulkona. Ota kainaloon oma perhe, kaverit – tai kokeile rajojasi yöpymällä yksin.
Suomen Latu haastaa sinut nukkumaan yön ulkona elokuun viimeisenä viikonloppuna. Ota haaste vastaan ja osallistu esimerkiksi takapihaltasi tai lähde Suomen Ladun jäsenyhdistyksen järjestämään tapahtumaan. Metsähotelleissa® ja Nuku yö ulkona -tapahtumissa pääset maksutta kokemaan ainutlaatuisen yöelämyksen.''
Tämä ei ole turvallista suomessa?
Anonyymi-ap
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
---
- Anonyymi
Takapihalla saattaa jänis tulla kaveriksi telttaan.
- Anonyymi
Nuku teltasa, muta varo rais-kaja!
- Anonyymi
Tämä pitää nyt kokea 9 vuotiaan lapsenlapsen kanssa. Koira valvoo ja ilmoittaa kutsumattomat.
En olisi tätä tiennyt.
Kesällä on teltassa oltu, mutta ei näin pimeällä - Anonyymi
Kannattaa lähteä Bodom järven maisemiin...
- Anonyymi
Piti kirjoittaa, että ennen sitä telttaretkeä pitäisi katsella elokuva Bodom järven murhista...mutta joku ehti ensin Bomon viittauksellaan...
- Anonyymi
On niitä järviä muuallakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253993- 702832
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362749- 1602631
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662554Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562395Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351882
- 501855
- 1291540