Onko kellän kokemuksia Ketipinor lääkkeestä.

Anonyymi-ap

Onko kellän kokemuksia ketipinor lääkkeestä?

Onko 2x300 mg depot päivässä pieni vai iso annos?

9

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on iso annos. otatko sen aamulla vai illalla?itselläni on 2X200 mg iltaisin unettomuuteen. Jos toi annos on sulle päivälääke niin voipi olla väsyttävä olo sulla. Koska itelläni lähtee ns. taju heti kun otan illalla. Olen siis muuten ihan terve mutta unettomuus vaivannut 24 vuotta.

      • Anonyymi

        Niin se sinun 2x200 mg i ole siis depot jos heti vaikutta että mene heti tajuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se sinun 2x200 mg i ole siis depot jos heti vaikutta että mene heti tajuu?

        No okei 15-30 minuuttia. ja viimeistään tunnin kuluttua päästävä pitkälleen. Ja nukun siis heräämättä,jos ei vessassa tartte käydä yöllä. Mutta lääkkeen oton jälkeen en pysty lähtee enää mihinkään kodin ulkopuolelle. Se verran alkaa heti vaikuttaa. Olen nimittäin testannut ja äkkiä palasin kotiin.Sen verran alkaa huippaa päässä. Telkkaa saatan jaksaa katsoa tunnin ja sit simahdan. Mutta yleensä menen sänkyyn lääkkeen oton jälkeen jos on jo valmiiksi hiukan väsynyt. Mutta en niin että pärjäisin ilman lääkkeitä. Tämäkin on testattu muutaman kerran.Ja se yksikin kerta valvomista on mulle liikaa.


    • Anonyymi

      Otan klo 16:30 minulla on ollut tämä vuodesta 2017 vuonna 2015 minulla oli 2x200 mg depot ja vuodesta 2017 3x25 mg.

    • Anonyymi

      Korjan

      Otan klo 16:30 minulla on ollut tämä vuodesta 2017 vuonna 2015 minulla oli 2x200 mg depot ja vuodesta 2010 3x25 mg.

    • Anonyymi

      Keptinoria käytetään hevosten ehkäisylääkeenä!

      • Anonyymi

        ja mitä sitten. käyttäähän ihmisetkin syyhyn hoitoon eläinten lääkkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mitä sitten. käyttäähän ihmisetkin syyhyn hoitoon eläinten lääkkeitä

        Kai tajuat että sen vaikutus perustuu hormonitoiminnan häiritsemiseen? Sitä paitsi, ivermektiini tai Nix-voide eivät todellakaan ole mitään eläinlääkkeitä!


    • Anonyymi

      "Onko 2x300 mg depot päivässä pieni vai iso annos? "

      Se on tyypillinen annos skitsofrenian hoidossa. Itse en suosittele Ketipinoria tai Seroquelia ollenkaan, koska ne nostavat rasva-arvoja ja kolesteroleja liian helposti. Se lääke myös väsyttää aivan tolkuttomasti. Parempi lääke olisi esim. Peratsin, Rxulti tai Latuda, koska ne eivät aiheuta merkittävää lihomista, sokeri/rasva/kolesteroli arvojen nousua taikka väsymystä päivällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe