https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilla-suurehko-operaatio-vihdin-ojakkalassa-vaitonainen-tilanteesta/8996582#gs.e8ww4t
hiljaisuutta...
sellainen juttu Vihti
9
286
Vastaukset
- Anonyymi
kuulostaa rikkaudelta ja voimavaralta ?
- Anonyymi
Rasismista varmaan kysymys.
- Anonyymi
Ei ole rasismista kyse...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rasismista kyse...
Tai oikeastaan kun miettii..voipi ollakin. Minfossa.
- Anonyymi
Surmattu kyberturvallusuuden huippuasiantuntija ja stateginen osaaja, tutkija. Aktiivinen Ukrainan tukija. Piikki venäläisten lihassa.
- Anonyymi
Siinä oli oleelliset tiedot. Itse kukin voi päätellä.
- Anonyymi
Sivusta totean. Harmillinen juttu, taisi hyvä mies lähteä ennen aikojaan? Olisiko syytetty ollut piripäissään teko hetkellä? Hyväntekijä (uhri), oliko sitten liian ymmärtäväinen, kun otti ottolapsen, jonka elämää eivät saaneet ruotuun?
Olettaisin, että puitteet olivat keskiverto- perhettä paremmat heillä? Oliko tekijällä minkälaisia kytköksiä itänaapuriin? Oliko minkä ikäinen lapsi, kun otettiin huostaan ja mitä syytetty koki ennen kuin sijoitettiin Kantolan perheen jäseneksi?
Hyvä uskoinen, hyväntahtoinen optimisti taisi proffa lopulta olla ja kohtalo oli karmea. Hyvän jakaminen ei ole aina hyvästä, sen tämäkin todistaa, jollei avun saaja ole ymmärtäväinen ja siten vastaanotto kelpoinen. Hyvän saajankin oltava hyvä ja terve ihminen mieleltään.- Anonyymi
Syntyjään venäläinen tekijä?
- Anonyymi
Ymmärsin, että tekijä oli lapsuudessa rankasti koulukiusattu. Hymy hyytyi häneltä jo alkuvusoina.
Kiusaaminen taitaa olla meillä suuri ongelma sekä lapsuudessa että aikuisuudessa. Kiusaaminen kohdistuu taustata välittämättä tiettyihin ihmisiin ns. silmätikkuihin, joiksi voi joutua kuka hyvänsä. Vaatii hyvää itsetuntoa ja -uskoa, että pääsee niskan päälle tai kovia nyrkkejä. Minusta hyvä on toitottaa ja panostaa kiusaamisen loppumista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662