Tässä olen. Hiöör ai äm.
Hyvää iltuetta kaikille myös rouva dislaikille.
Taputelmoin käsijäni, poljen ylistäjällisyyveksellisyyjessä jalkojani, suuni ölinöi, syjän ilolmoi:
https://www.youtube.com/watch?v=Pjo3tA9im30
Ylöstenpauus, ylöstenpauus, uneelma,uneelma, ojotusta,ojotusta, ei turhaan, ei turhaan.
Lihaksikkaasti ja todella rajusti treenanneena tänäänkin 5h30min,
Selef Urge
Hallelujaa, mulla menee lujaa suksistolla pitkin kujaa
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanko perustaa jumpparyhmä. Aina joku täällä saa ottaa jumpan hoitaakseen vuorollaan. Saisit vielä verryteltyä lihaksia treenin jälkeen.Jeesus sinua ja treeniäsi siunatkoon. Tempaus on kulman takana, sitä ennen keho laitetaan minttiin.
- Anonyymi
Mene töihin ja ala kasvaa kohden aikuisuutta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin ja ala kasvaa kohden aikuisuutta !
ketä sä oot? oot sää täti vai setää, vai jotain silt välilt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun mää oon Jahve ja sun pitäisi mennä töihin ja kasvaa aikuiseksi. Muuten sataa kohta tulta ja tulikiveä mun grillistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele ainakin vähän suomen kielen käyttöä !
- Anonyymi
Venäläiset ovat tunnettua orjakansaa kuten moldovalaisetkin?
19.12-20,45
https://www.youtube.com/watch?v=DqlsaCV4NZk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799