Minulla ollut noin 3 vuotta käytössä e-pillerit (dienorette). Aloitin käytön pitkien kuukautisten vuoksi. Minullaa on nyt poikaystävä ja olen kerran ottanut plan B pillerin, ihan vain varmuuden vuoksi koska otin pillerin pari tuntia myöhässä. Käytän niitä säännöllisesti ja ohjeiden mukaan, enkä ole koskaan kolmeen vuoteen unohtanut kokonaan ottaa pilleriä. Kuukautiseni ovat nyt muuttuneet lyhyemmiksi, ja se huolestuttaa minua hieman. Yleensää ne ovat kestäneet 4 päivää (neljäntenä päivänä ne ovat jo melkein loppuneet). Kannattaisiko minun ollaa huolissani raskaudesta, kun kuukautiseni ovat niukemmat ja kestävät juuri ja juuri 2 päivää?
E pillerit
Anonyymi-ap
1
337
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, mutta pakkausselosteessa sanotaan, että kun ottaa unohtuneen pillerit 12 tunnin sisällä niin ehkäisyteho säilyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1403494Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162423IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl682398Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al892224- 1551648
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1201482Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden151241Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241076- 1201070
- 721009