Venäjä kuvittelee aluevaltausten jälkeen saavuttavansa jotain mainetta ja arvostusta. Erehtyy pahasti.
Vetäytyminen valtaamiltaan alueilta antaa pienen mahdollisuuden kasvojen säilyttämiseksi.
Nyt Venäjä ei ymmärrä kuinka halveksuttu sen hyökkäys on maailman silmissä. Venäjä teki itsestään hylkiövaltion.
Venäjän ainoa oikea tie on vetäytyä Ukrainan alueilta ,pyytäen vuosikymmenet anteeksi mielipuolista hyökkäyssotaansa ja maksaa suuret sotakorvaukset Ukrainalle.
On vain tämä yksi ainoa oikea tie.
Kaikki muut vaihtoehdot on häpeällisen huonoja vaihtoehtoja.
Venäjällä on vain yksi tie !
105
430
Vastaukset
- Anonyymi
Putler johtaa maansa harhaan.
- Anonyymi
Näin juuri.
- Anonyymi
Venäjä syytön sotaan USAN toimesta kaikki paha Nyt vielä NATO haluaa Suomen sotaan.. Rauha oli Venäjän kanssa kunnes NATO NASSE TULI
- Anonyymi
Nolo putlerin z-myyrä ohjaa aina harhojen tielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolo putlerin z-myyrä ohjaa aina harhojen tielle.
VENÄJÄ ITSE aloitti 24.2.2022 hyökkäyssodan Ukrainaan ja siksi se on syyllinen UKRAINAN SOTAAN!
- Anonyymi
” Venäjä syytön sotaan”
Miksi valehtelet? - Anonyymi
Niinistö käänsi kantansa yhdesä yössä. Tai sanotaan yhden puhelinkeskustelun skä vierailun jälkeen. Sen jälkeen alkoi Suomen marssi Nato roiston leipiin. Siellä olemme ja siellä pysymme. Kiitos Itäsuomi niin kauan kuin saitte olla rauhassa. Nyt se on menossa veks
- Anonyymi
Hellan lettas sentään trolli PIETARISSA. PIETARISSA haisee. Venäläiset haisee ja venäläiset haisee ja venäläinen haisee
- Anonyymi
"Venäjä syytön", "Paha Nato"
Tyypillistä Venäläistä uhriutumista. Syytttää AINA muita siitä, mitä itse tekee. Ilman agressiivista/sotaisaa Venäjää ei Natoa olisi tarvinnut aikoiinaan perustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VENÄJÄ ITSE aloitti 24.2.2022 hyökkäyssodan Ukrainaan ja siksi se on syyllinen UKRAINAN SOTAAN!
”VENÄJÄ ITSE aloitti 24.2.2022 hyökkäyssodan Ukrainaan ja siksi se on syyllinen UKRAINAN SOTAAN!”
Suomi-tätin itkulaulu numero 10 000, josta ei kukaan järkevä ymmärrä, alkoiko sota vuonna 2014 vai 2022.
Siis Ukraina ITSE aloitti 2014 hyökkäyssodan Donbassiin ja siksi se on syyllinen UKRAINAN sisällisSOTAAN! - Anonyymi
Käänteinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”VENÄJÄ ITSE aloitti 24.2.2022 hyökkäyssodan Ukrainaan ja siksi se on syyllinen UKRAINAN SOTAAN!”
Suomi-tätin itkulaulu numero 10 000, josta ei kukaan järkevä ymmärrä, alkoiko sota vuonna 2014 vai 2022.
Siis Ukraina ITSE aloitti 2014 hyökkäyssodan Donbassiin ja siksi se on syyllinen UKRAINAN sisällisSOTAAN!Mutta mitä Venäjä siellä teki? Ei mitään asiaa putunistiroistoilla sinne mennä orjuuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Venäjä syytön", "Paha Nato"
Tyypillistä Venäläistä uhriutumista. Syytttää AINA muita siitä, mitä itse tekee. Ilman agressiivista/sotaisaa Venäjää ei Natoa olisi tarvinnut aikoiinaan perustaa.Venäjän sotadoktriiniin kuuluu syyttää muita omista rumista teoistaan. Vanha totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän sotadoktriiniin kuuluu syyttää muita omista rumista teoistaan. Vanha totuus.
Ryzzälä on valheen valtakunta.
- Anonyymi
Venäläinen ohjesääntö on aina muiden syyttäminen omista likaisista töistään ja mokistaan. Tunnettu tosiasia jo vuosisatain takaa. Pätee maansa sisällä ja ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinistö käänsi kantansa yhdesä yössä. Tai sanotaan yhden puhelinkeskustelun skä vierailun jälkeen. Sen jälkeen alkoi Suomen marssi Nato roiston leipiin. Siellä olemme ja siellä pysymme. Kiitos Itäsuomi niin kauan kuin saitte olla rauhassa. Nyt se on menossa veks
Parempi niinkin kuin gangsteriputinin armoilla.
- Anonyymi
Sota on aina paha juttu, aina.
Mutta Kennedy sen sanoi rapakon takaa, 'me olemme syyllisiä' ja tarkoitti Ukrainan sodan aloittajia.
Eli tässä pitää solvausten sijaan kerrata syitä, MITKÄ JOHTIVAT SOTATOIMIIN JA ERIKOISOPERAATIOON.
Syistä, jotka tunnetaan, länsi ei halua keskustella ollenkaan SYISTÄ, ainoastaan itse aiheuttamistaan seurauksista.
Lännen agenda on tällä hetkellä ja on ollut jo pitkään Putinin hallinnon demonisointi ja kaikkinaisen keskustelun kieltäminen hallinnon kanssa.
Tähän likaiseen soppaan on suomalaiset päättäjät sortuneet mukaan, joko tietämättään tai tietoisesti.- Anonyymi
Pulterit kaikki ovat keskustelu kyvyttömiä luuloineen
TAPPAMISELLAKOS MEINAAT KAIKESTA SELVITÄ "Sota on aina paha juttu, aina.
Mutta Kennedy sen sanoi rapakon takaa, 'me olemme syyllisiä' ja tarkoitti Ukrainan sodan aloittajia."
Hän onkin tunnettu valehtelija, paskanpuhuja ja tiltu.
"Eli tässä pitää solvausten sijaan kerrata syitä, MITKÄ JOHTIVAT SOTATOIMIIN JA ERIKOISOPERAATIOON."
No kertaapa. Kerro erityisesti, mitä sodan aloittaja, hyökkääjä ja syyllinen siihen, Putin Kalsarimyrkyttäjä kertoi syykseen aloittaa sota Ukrainassa. Jos et muista, niin minä voin auttaa.
"Syistä, jotka tunnetaan, länsi ei halua keskustella ollenkaan SYISTÄ, ainoastaan itse aiheuttamistaan seurauksista."
Mutta nyt sinulle on sana vapaa ja jos tarvitset lähteitä, niin tuossa on yksi, jossa kerrotaan, miten Putin Kalsarimyrkyttäjä perusteli rikollisen sotansa:
https://yle.fi/a/3-12385667
"Putin käyttää lähes kolmanneksen puheestaan perustellen, miten Ukraina ei ole hänestä oikea valtio, vaan Venäjän historiallinen osa."
"Lännen agenda on tällä hetkellä ja on ollut jo pitkään Putinin hallinnon demonisointi ja kaikkinaisen keskustelun kieltäminen hallinnon kanssa."
Putin Kalsarimyrkyttäjän hallinto demonisoi ihan itse itsensä rikoksillaan, valheillaan ja uhkailuillaan ydinaseilla.
"Tähän likaiseen soppaan on suomalaiset päättäjät sortuneet mukaan, joko tietämättään tai tietoisesti."
Suomen päättäjät ovat toimineet suoraselkäisesti ja rohkeasti tuominneet Venäjän rikokset.
- Anonyymi
Venäjällä on vain yksi tie ! joka hautaan vie
venäjä itse hävityksensä pisti tuleen - Anonyymi
Sinä kun et tiedä mitään kenenkään tiestä. Sinä taas erehdyt pahasti kun et ymmärrä että et tiedä yhtään mitään. Tiedoksi nyt sinulle että Venäjä ei koskaan vetäydy mistään. Ei myöskään jenkit. Kaksi suurvaltaa jotka paskat välittää mitä sinä luulet. Täällä te tarinan kertojat ette edes ymmärrä että tässä on maailmanjärjestyksen järjesteleminen. Sotaa käyvät hullut ja siinä on aina kaksi tai useampi osallistuja. Tässä on raha taustalla. Se on ainut joka merkitsee jotakin. Kuka tuolla tappelisi jos ei raha
- Anonyymi
Ruplat paaleissa mitäs niillä tekisi
- Anonyymi
Hä, ainahan Venäjä on vetäynyt joka paikasta missä on sotimisen aloittanut. Aina on jäänyt alkuperäiset tavoitteet saavuttamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruplat paaleissa mitäs niillä tekisi
Käyttää wc paperina pyyhkiä persettä. Itse wc niillä ole ku meillä. Niillähän ei ole wc pyttyjä.. Ja jos löytyy on ne varastettu Ukrainasta...venäläiset haisee ja venälänen haisee ja venäjällä haisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä, ainahan Venäjä on vetäynyt joka paikasta missä on sotimisen aloittanut. Aina on jäänyt alkuperäiset tavoitteet saavuttamatta.
Entä usa ,lähti livohkaan ja äkkiä talebanit saivat hyvät aseet länneltä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttää wc paperina pyyhkiä persettä. Itse wc niillä ole ku meillä. Niillähän ei ole wc pyttyjä.. Ja jos löytyy on ne varastettu Ukrainasta...venäläiset haisee ja venälänen haisee ja venäjällä haisee
Nyt on tullut valaistuksen hetki, miksi Ukrainan armeija häviää - .
koska sotilaat eivät pysty sotimaan ilman wc pyttyjä.
Vain Venäjän soturi pystyy ulostamaan maahan eikä pelkää pahoja hajuja ja wc-epämukavuuksia. - Anonyymi
Venäjä ei ole suurvalta. Pane jo trolli mieleesi!
- Anonyymi
Venäjä oli keisarin uudet vaatteet armeijoineen ja atomiaseineen. Menettänyt täysin uskottavuutensa.
- Anonyymi
Kyllä venäjä pohjamutiin menee sitä mikään ei voi enää estää.
On se kummallinen lammasmaa kun eivät saa maata tuhoon vievää diktaattori pois päiviltä. - Anonyymi
Putler johdattaa pimeyteen...
- Anonyymi
"Putler johdattaa pimeyteen..."
Suomalainen täti on aina oikeassa,
Kohta Ukrainalta loppuu valo ja lämpö ja Putin vie Ukrainan pimeyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Putler johdattaa pimeyteen..."
Suomalainen täti on aina oikeassa,
Kohta Ukrainalta loppuu valo ja lämpö ja Putin vie Ukrainan pimeyteen.Aina tuota energialässyä. Kohta hämmästyt trolli.
- Anonyymi
Toivottavasti Trumpin leiriin loikkaa enemmänkin järkeviä vaikuttajia.
Ottaen huomioon että Kamalan kokemustaso on nollaluokkaa, se voi vaikuttaa asiaan.
Kamala ei uskalla yhteenkään väittelyyn mukaan, millä eväillä se aikoo...hekottamallako, pressaksi?- Anonyymi
Ps. kuka jenkeissä pitää valtaa nyt, sehän kaapattiin Bideniltä?
Haha. Nimenomaan Trumpushkan leiristä järkevät vaikuttajat hyppäsivät Harrisin leiriin. Ja juuri Trumpushka välttelee väittelyä. Tiltulla vain kaikki kääntyy päinvastaiseksi.
- Anonyymi
Trumpilla sentään on kokemusta, ainakin FSBn järjestämistä huorista.
- Anonyymi
Putler ohjaa harhaan...
- Anonyymi
Ukrainalta kohta loppuu valo ja lämpö - Putin ohjaa Ukrainan pimeyteen.
Ja länneltä kohta loppuu raha ja se ohjaa Ukrainan harhaan.
- Anonyymi
"Venäjä ei ymmärrä kuinka halveksuttu sen hyökkäys on maailman silmissä. Venäjä teki itsestään hylkiövaltion."
Voi voi, Venäjä itkee Kiinan rinnalla ja suomalainen täti nuhtelee ja rivittää pahaa Venäjää hylkiölapsena muiden edessä -
ottakaa lapset esimerkkiä USA-pojasta, joka ampuu muita rauhanpommilla. - Anonyymi
Kiina nosti Putlerin rivelistä naulakkoon roikkumaan.
- Anonyymi
"..Venäjä ei ymmärrä kuinka halveksuttu sen hyökkäys on maailman silmissä.."
Voi voi, suomalainen täti, etkö ymmärrä, että Venäjän hyökkäys on hyi vain länsimaailman silmässä, mutta globaali etelän silmässä on ok, globaali etelä ja BRICS kannustaa Venäjää.- Anonyymi
Ainakin venäläiset itse pitää Puuttinia mielisairaana ja sotaa järjettömämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin venäläiset itse pitää Puuttinia mielisairaana ja sotaa järjettömämä.
Vain mielisairaat venäläiset pitävät Putinia mielisairaana, koska jokainen terve venäläinen osaa venäjää, toisin kuin suomalainen täti, ja siksi pystyy selvittämään kaikki terveet seikat Putinin perusteista miksi hyökkäys tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain mielisairaat venäläiset pitävät Putinia mielisairaana, koska jokainen terve venäläinen osaa venäjää, toisin kuin suomalainen täti, ja siksi pystyy selvittämään kaikki terveet seikat Putinin perusteista miksi hyökkäys tapahtui.
Minä en ole mikään täti ja minulla on siteitä venäjälle, yksikään normaali ihminen Venäjällä ei kannata puuttinin toimia vaan vihaa häntä koko sielunsa kyllyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään täti ja minulla on siteitä venäjälle, yksikään normaali ihminen Venäjällä ei kannata puuttinin toimia vaan vihaa häntä koko sielunsa kyllyydestä.
"Minä en ole mikään täti ja minulla on siteitä venäjälle, yksikään normaali ihminen Venäjällä ei kannata puuttinin toimia vaan vihaa häntä koko sielunsa kyllyydestä"
Siis olet vihainen venäläinen fanaatikko etkä suomalainen täti?
No viha on mielisairauden merkki, antiputinistien viha on fanatismia tai paranoiaa tai maksullista propagandaa, joka on sokea tasapuolisille perusteille. - Anonyymi
Tuskin kukaan Venäjää kunnioittaa. Hyväksikäyttävät vain ahdingossaolevaa Venäjää. Politiikka ei ole tunteilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalsareistaan Putin ennusti perustelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en ole mikään täti ja minulla on siteitä venäjälle, yksikään normaali ihminen Venäjällä ei kannata puuttinin toimia vaan vihaa häntä koko sielunsa kyllyydestä"
Siis olet vihainen venäläinen fanaatikko etkä suomalainen täti?
No viha on mielisairauden merkki, antiputinistien viha on fanatismia tai paranoiaa tai maksullista propagandaa, joka on sokea tasapuolisille perusteille.Paljonko putinistikopla maksaa sinulle pas#an puhumisesta?
- Anonyymi
Venäjä muodostaa vyöhykkeen natzien yrityksille tuhota omaa maataan ja kansaansa🤫
- Anonyymi
Venäjän rikolliset ja valassaolijat ovat jo vuosia kätkeneet varansa kryptovaluuttoihin. Nyt Putlerilla ei ole enää muuta mahdollisuutta kuin ottaa nämä varat käyttöön, koska rupla on arvoton ja muita valuuttoja ei voi käytää maksamiseen enää. Sotatarvikkeet on jollain maksettava. Päätös tästä on jo tehty laillisekseksi.
- Anonyymi
Putler👽on johdattanut venäjän niin syvälle suohon, että vallan vaihdon jälkeen on todella helppoa parantaa.
- Anonyymi
Venäjällä on vain yksi tie ! -- - VAUHDILLA KOHTI KIOVAAAAA - URAAAAAAAAAAAAAA!
- Anonyymi
Aivan, Kiova on paljon lähempänä kuin Berliini - uraaaa!
- Anonyymi
Venäjä tuskin Suomi24 palstalaisten arvostuksia tarvitsee yhtään mihinkään. Ukrainan sota kun päättyy kaupan käynti ja muu tulee palaamaan melko pian normaaliksi. Suomi24n Nato nasset saa peräkammarissaan jurnuttaa ja jupista katkerina vaikka maailman tappiin, Se ei ketään liikauta :).
- Anonyymi
Ei muuten palaa normaaliksi. Venäjän energiaa ei kukaan enää kaipaa. Muutos on tullut pysyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten palaa normaaliksi. Venäjän energiaa ei kukaan enää kaipaa. Muutos on tullut pysyväksi.
"Venäjän energiaa ei kukaan enää kaipaa."
Sanoi ukrainalainen kun räjäytti Nord Stream putken ja Saksa jäi ilman energiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Venäjän energiaa ei kukaan enää kaipaa."
Sanoi ukrainalainen kun räjäytti Nord Stream putken ja Saksa jäi ilman energiaa.Mutta et tiedä muita vaikuttavia seikkoja.😁
- Anonyymi
Putlerin jälkeen on todella helppoa nousta pohjalta ylös päin.
- Anonyymi
Putlerin jälkeen, mistä puhut?
Putinilla, jos sitä tarkoitat, on vankka kansansuosio, aiotko lähteä toteuttamaan värivallankumousta?
Kansa on pitkään vaatinut kovempia toimia, mutta Putinin politiikka on hillittyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinilla, jos sitä tarkoitat, on vankka kansansuosio, aiotko lähteä toteuttamaan värivallankumousta?
Kansa on pitkään vaatinut kovempia toimia, mutta Putinin politiikka on hillittyä.Ei putler ole kuolematon, vaikka fasisti diktatuurin propaganda antaakin sen mielikuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa on pitkään vaatinut kovempia toimia, mutta Putinin politiikka on hillittyä.Vitsinä hyvä, hillittyä politiikkaa😂😂😂tapetaan tai vangitaan toisin ajattelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsinä hyvä, hillittyä politiikkaa😂😂😂tapetaan tai vangitaan toisin ajattelevat.
Ei Venäjällä niin tehdä, vaan Ranskassa, Saksassa, Briteissä ja jenkeissä, siellä toisinajattelusta vangitaan ihmisiä.
Suomesta moni joutunut maanpakoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Venäjällä niin tehdä, vaan Ranskassa, Saksassa, Briteissä ja jenkeissä, siellä toisinajattelusta vangitaan ihmisiä.
Suomesta moni joutunut maanpakoon.Teillä Venäjällä annetaan myrkkykalsarit.
- Anonyymi
Venäjä ei yhtään kaipaa sinun mielipidettä kuin myös jotain mainetta ja arvostusta. Päätarkoitus on sen oma turvallisuus, mitä edellyttää sekä ukrainan oman että naton apuvoiman tuhoaminen. . Kiirettä ei ole, tuhotaan onnistuneesti mm Suomen kustannuksilla
- Anonyymi
Kyllä pikkuhiljaa alkaa kaipaamaan kun kaikki asiat kusee ja Kiinakin käänsi selän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pikkuhiljaa alkaa kaipaamaan kun kaikki asiat kusee ja Kiinakin käänsi selän.
"Kiinakin käänsi selän"
Jos Kiinan selkä on vatsan puolella, sitten näin se on. - Anonyymi
Samoin. Kukaan ei Venäjän mielipidettä kaipaa. Roskavaltio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Kukaan ei Venäjän mielipidettä kaipaa. Roskavaltio.
"Kukaan ei Venäjän mielipidettä kaipaa"
Venäjän mielipide YKn turvallisuusneuvossa estää kaikki mahdollisuudet tuomita Venäjää,
Mutta epäilemättä sinun suomalaisen tädin mielipidettä kaikki kaipaa eikä Venäjän. - Anonyymi
Venäjä on heikko tekijä loppujenlopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän mielipide YKn turvallisuusneuvossa estää kaikki mahdollisuudet tuomita Venäjää,
Mutta epäilemättä sinun suomalaisen tädin mielipidettä kaikki kaipaa eikä Venäjän.Lässynlässyn trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta epäilemättä sinun suomalaisen tädin mielipidettä kaikki kaipaa eikä Venäjän.Mistä tiedät sukupuolen?
- Anonyymi
Venäjän tien kyltissä lukee, että Tuhontie. Putler käski painaa kaasua.
- Anonyymi
Voi voi, miten suomalaisen tätin kuvaannollisuus polttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, miten suomalaisen tätin kuvaannollisuus polttaa...
Hyvä, että putlerin fasistisen diktatuurin kannattajalle käy niin👍totuus polttaa.
- Anonyymi
Putin luuli saavansa jonkin sankarin osan historiassa Neuvostoliittoon kuuluneiden eronneiden osien yhdistämisessä Venäjään. Mutta nyt on halveksittu paarias, persona non grata. Kukaan tuollaista kunnioita.
- Anonyymi
Venäjällä on ollut aluevaatimukset vain Ukrainalle eikä muille jo NLssa vuodesta 1990 alkaen.
Ja vain Ukrainasta Moskova liitti alueita itselleen:
v.2014 Krim ja vuodesta 2022 Donbass ja "käytävä" niiden välissä.
Vain suomalaiset tädit kielimuurin takana kauhistuttivat itseänsä ja muita lapsellisia, että paha lohikäärme Putin syö kaikki maat peräkkäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on ollut aluevaatimukset vain Ukrainalle eikä muille jo NLssa vuodesta 1990 alkaen.
Vain suomalaiset tädit kielimuurin takana kauhistuttivat itseänsä ja muita lapsellisia, että paha lohikäärme Putin syö kaikki maat peräkkäin.Myös Hitler olisi pitänyt pysäyttää ajoissa. Yksi kerrallaan silläkin oli aluevaatimuksia noin aluksi. Hulluus kasvaa valloitusten myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suomalaiset tädit kielimuurin takana kauhistuttivat itseänsä ja muita lapsellisia, että paha lohikäärme Putin syö kaikki maat peräkkäin.Mikä oikeus venäjällä olisi aluevaatimuksiin. Vieläpä alueisiin jotka on itse juuri tunnustanut Ukrainalle kuuluviksi.
Venäjä olisi hyötynyt yhteistyöstä Ukrainan kanssa mutta käsite on venäläisille tuntematon - tietävät vain alistamisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suomalaiset tädit kielimuurin takana kauhistuttivat itseänsä ja muita lapsellisia, että paha lohikäärme Putin syö kaikki maat peräkkäin.Kalsariäijällä ei ole mitään asiaa Ukrainaan.
- Anonyymi
VENÄJÄ KULKEE TAPPAJAN TIELLÄ JA JOUTUU VIELÄ SEN LOPULLISUUTAAN HELVETTINSÄ LÄPI KÄYMÄÄN ITSE RAKENTAMANSA
- Anonyymi
Führer putlerin kädet ovat veriset.
- Anonyymi
Ei venäjälle ole väliä mitä maailma siitä ajattelee. Riittää että venäjäläiset arvostaa yli kaiken mahdollisimman röyhkeää ja väkivaltaista johtajaa, riippumatta siitä mitä kurjuutta se kansalle aiheuttaa.
Jos venäläiset kykenisi tuntemaan häpeää, niin ne olisivat kuolleet sukupuuttoon viimeistään 50-luvulla.- Anonyymi
Tuollainen ajattelutapa vie vääjäämättä tuhoon.
Kuvitellaan että kaikki asiat on yhden tyypin hanskassa, sitten kun se tyyppi kupsahtaa ollaan tyhjän päällä kun kaikki on rakentunut jonkun tyypin palvonnan varaan. - Anonyymi
Nato-Tiltua kiukuttaa kun Ukraina kyykkää kerta toisen jälkeen.
- Anonyymi
Sama Nato-suomen kanssa. Antoivat Suomen Itsenäisyyden taistelematta Nato-USA:lle!
Jos Nato-suomalaiset osais hävetä niin kuolisivat nyt saman tien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ajattelutapa vie vääjäämättä tuhoon.
Kuvitellaan että kaikki asiat on yhden tyypin hanskassa, sitten kun se tyyppi kupsahtaa ollaan tyhjän päällä kun kaikki on rakentunut jonkun tyypin palvonnan varaan.Juuri näin venäjän historia toistaa vitsejään.
Ei muutoin maailman potentiaalisin maa olisikaan tuollainen tyrannia ja takapajula. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato-Tiltua kiukuttaa kun Ukraina kyykkää kerta toisen jälkeen.
Ei yhtään. Venäjän käy huonosti joka tapauksessa Finis Russia.
- Anonyymi
Venäjällä on vain yksi tie, joka näyttää kulkevan Pokrovskin kautta lopulliseen voittoon.
- Anonyymi
Putinin tie on edellisen tsaarin tie.
Voisi tietysti pelastautua Haagiin.
- Anonyymi
Eipä tuo ryssien keskinäinen sota kiinnosta muita kuin länsimaita ja venäjää.
Etupiirisota kyseessä.- Anonyymi
Venäjä ei ole enää mukana etupiirien jaossa. On diskattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä ei ole enää mukana etupiirien jaossa. On diskattu.
Venäjä elää valeessaan ja Lavrokin höpäjää aivan heinää ja puuta
On nämä tappamisen taitajia, sitä jajia pitävät yllä
- Anonyymi
Kunnia Venäjälle, sen kansalle, ja Putinille.
- Anonyymi
😂😂😂😂
🤡🤡🤡🤡🤡
💩💩💩💩💩💩 - Anonyymi
Piruko tuon tunnustuksen on antanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piruko tuon tunnustuksen on antanut?
Saatana, se on saapunut moskovaan.
- Anonyymi
Kiina nosti Putlerin rivelistä naulakkoon roikkumaan, putlerin jalat sätkii ilmassa tyhjää.
- Anonyymi
"Venäjällä on vain yksi tie"
Kyllä, Крым always oli meidän и пошли вы все urpot в жо** - Anonyymi
INTIA KATSOO JO OHI VENÄJÄÄN VENÄJÄSSÄ MITÄÄN NÄKEMÄTTÄ SIIS TUOSSA TAPPAJA TYHJÄSSÄ
- Anonyymi
Jos venäläisellä on vaakakupissa rauha ja kehitys vastaan sota ja imperialismi, niin luonnollisesti venäinen valitsee jälkimmäisen.
- Anonyymi
Putlerin eristyksellinen politiikka...noloa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103599
- 873436
- 473283
- 2002454
- 412277
- 402165
- 202126
- 182098
- 351979
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl341857