Kukaan muu kuin vihervassari ei ole kiinnostunut toisten rahoista ja kuvittele että jonkun toisen kuuluu heitä elättää tai että valtio on heille velkaa jotain. Ei ole kukaan ei ole teille yhtään mitään velkaa teidän kuuluu ihan itse tienata rahanne TYÖLLÄ. Vihervassari ei ymmärrä Suomea itsenäisyyttä valtiota tai sen rajoja. Vihervassari näkee vain muualta tulleiden paapomisen ja kuvittelee että kyllä työntekijöiden kuuluu elättää koko maailman ihmiset ja vielä sitten lopuksi ottaa heidän kulttuuri ja uskontonsa siihen päälle. Kukaan muu ihminen ei ole näin tyhmä kuin vihervassari. Vihervassari ajattelee että suomi lopettaa ilmastonmuutoksen ja että täällä kuuluu täysillä nyt äkkiä tehdä jotain. Ilmeisesti vihervassari ei ole koskaan nähnyt esim karttapalloa. Etsikääpäs sieltä suomi ja katsokaa sitä ja sanokaa että tämä kärpäsen paskan kokoinen pläntti pelastaa maailman ilmaston. Samalla voitte katsoa myös kuinka kaukana sijaitsee maat mistä meille tulee porukkaa tänne valittamaan puurosta uskonnosta käytöstavoistamme yms ja miettiä miten he päätyvät juuri tänne vaikka koko matkan heillä olisi mahdollisuus jäädä johonkin muihin maihin.
Vihervassari kylvää persuvihaa ja heiluttaa rasismikorttia äärioikeistokorttia ym koska sillä ei ole mitään muuta argumenttia mihinkään koska kaikki mitä persut sanoo on FAKTOJA. Tämä kuohuttaa suuresti vihervassareita ja tälläkin sivustolla ja joka alustalla on joku vihervassari yleensä nainen paasaamassa jotain tunnejuttuja millä ei ole mitään tekemistä oikeiden asioiden kanssa. Vihervassarit ovat vieraantuneita maailmasta jossa itse ansaitsemalla ja työtä tekemällä saadaan asioita. He haluaisivat että jonot menisi vähemmistöjen ja säälien mukaan. Suomessa rasismi on hyvin hyvin pientä huomatkaa että se että kokee rasismiksi jonkun ei ole välttämättä rasismia. Esim jos linja autossa kysytään jotain maksutapaa se ei ole rasismia tai se että joudut näyttämään henkilöllisyystodistuksen alkoholia ostamassa tms normaali käytännöt ei ole rasismia millään tavalla.
Itsekkin olen ihan nuorena tietämättömänä kannattanut vihervasemmistoa mutta sitten kasvoin isoksi ja ymmärsin asioita niin minusta tuli oikeistolainen. Kasvakaa tekin isoksi mahdollisimman pian ja ottakaa vastuu itsestänne.
Vihervassari=luuseri
Anonyymi-ap
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Persuääliön ulinaa.
- Anonyymi
Uliuliuli uliuli
- Anonyymi
Ai juu. Näin minä olen aina tiennyt, että parempi osainen voi minut ihan hyvin elättää.
En viitsi kuluttaa itseäni millään, mikä porvarit rikastuttaisi.
Pois se minusta, hyi hemmetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192