Vihervassari=luuseri

Anonyymi-ap

Kukaan muu kuin vihervassari ei ole kiinnostunut toisten rahoista ja kuvittele että jonkun toisen kuuluu heitä elättää tai että valtio on heille velkaa jotain. Ei ole kukaan ei ole teille yhtään mitään velkaa teidän kuuluu ihan itse tienata rahanne TYÖLLÄ. Vihervassari ei ymmärrä Suomea itsenäisyyttä valtiota tai sen rajoja. Vihervassari näkee vain muualta tulleiden paapomisen ja kuvittelee että kyllä työntekijöiden kuuluu elättää koko maailman ihmiset ja vielä sitten lopuksi ottaa heidän kulttuuri ja uskontonsa siihen päälle. Kukaan muu ihminen ei ole näin tyhmä kuin vihervassari. Vihervassari ajattelee että suomi lopettaa ilmastonmuutoksen ja että täällä kuuluu täysillä nyt äkkiä tehdä jotain. Ilmeisesti vihervassari ei ole koskaan nähnyt esim karttapalloa. Etsikääpäs sieltä suomi ja katsokaa sitä ja sanokaa että tämä kärpäsen paskan kokoinen pläntti pelastaa maailman ilmaston. Samalla voitte katsoa myös kuinka kaukana sijaitsee maat mistä meille tulee porukkaa tänne valittamaan puurosta uskonnosta käytöstavoistamme yms ja miettiä miten he päätyvät juuri tänne vaikka koko matkan heillä olisi mahdollisuus jäädä johonkin muihin maihin.
Vihervassari kylvää persuvihaa ja heiluttaa rasismikorttia äärioikeistokorttia ym koska sillä ei ole mitään muuta argumenttia mihinkään koska kaikki mitä persut sanoo on FAKTOJA. Tämä kuohuttaa suuresti vihervassareita ja tälläkin sivustolla ja joka alustalla on joku vihervassari yleensä nainen paasaamassa jotain tunnejuttuja millä ei ole mitään tekemistä oikeiden asioiden kanssa. Vihervassarit ovat vieraantuneita maailmasta jossa itse ansaitsemalla ja työtä tekemällä saadaan asioita. He haluaisivat että jonot menisi vähemmistöjen ja säälien mukaan. Suomessa rasismi on hyvin hyvin pientä huomatkaa että se että kokee rasismiksi jonkun ei ole välttämättä rasismia. Esim jos linja autossa kysytään jotain maksutapaa se ei ole rasismia tai se että joudut näyttämään henkilöllisyystodistuksen alkoholia ostamassa tms normaali käytännöt ei ole rasismia millään tavalla.

Itsekkin olen ihan nuorena tietämättömänä kannattanut vihervasemmistoa mutta sitten kasvoin isoksi ja ymmärsin asioita niin minusta tuli oikeistolainen. Kasvakaa tekin isoksi mahdollisimman pian ja ottakaa vastuu itsestänne.

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuääliön ulinaa.

• Anonyymi

Uliuliuli uliuli

• Anonyymi

Ai juu. Näin minä olen aina tiennyt, että parempi osainen voi minut ihan hyvin elättää.
      En viitsi kuluttaa itseäni millään, mikä porvarit rikastuttaisi.
      Pois se minusta, hyi hemmetti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3632
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3100
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      448
      2656
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      178
      1958
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1873
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      27
      1483
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1335
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe