Kukaan muu kuin vihervassari ei ole kiinnostunut toisten rahoista ja kuvittele että jonkun toisen kuuluu heitä elättää tai että valtio on heille velkaa jotain. Ei ole kukaan ei ole teille yhtään mitään velkaa teidän kuuluu ihan itse tienata rahanne TYÖLLÄ. Vihervassari ei ymmärrä Suomea itsenäisyyttä valtiota tai sen rajoja. Vihervassari näkee vain muualta tulleiden paapomisen ja kuvittelee että kyllä työntekijöiden kuuluu elättää koko maailman ihmiset ja vielä sitten lopuksi ottaa heidän kulttuuri ja uskontonsa siihen päälle. Kukaan muu ihminen ei ole näin tyhmä kuin vihervassari. Vihervassari ajattelee että suomi lopettaa ilmastonmuutoksen ja että täällä kuuluu täysillä nyt äkkiä tehdä jotain. Ilmeisesti vihervassari ei ole koskaan nähnyt esim karttapalloa. Etsikääpäs sieltä suomi ja katsokaa sitä ja sanokaa että tämä kärpäsen paskan kokoinen pläntti pelastaa maailman ilmaston. Samalla voitte katsoa myös kuinka kaukana sijaitsee maat mistä meille tulee porukkaa tänne valittamaan puurosta uskonnosta käytöstavoistamme yms ja miettiä miten he päätyvät juuri tänne vaikka koko matkan heillä olisi mahdollisuus jäädä johonkin muihin maihin.
Vihervassari kylvää persuvihaa ja heiluttaa rasismikorttia äärioikeistokorttia ym koska sillä ei ole mitään muuta argumenttia mihinkään koska kaikki mitä persut sanoo on FAKTOJA. Tämä kuohuttaa suuresti vihervassareita ja tälläkin sivustolla ja joka alustalla on joku vihervassari yleensä nainen paasaamassa jotain tunnejuttuja millä ei ole mitään tekemistä oikeiden asioiden kanssa. Vihervassarit ovat vieraantuneita maailmasta jossa itse ansaitsemalla ja työtä tekemällä saadaan asioita. He haluaisivat että jonot menisi vähemmistöjen ja säälien mukaan. Suomessa rasismi on hyvin hyvin pientä huomatkaa että se että kokee rasismiksi jonkun ei ole välttämättä rasismia. Esim jos linja autossa kysytään jotain maksutapaa se ei ole rasismia tai se että joudut näyttämään henkilöllisyystodistuksen alkoholia ostamassa tms normaali käytännöt ei ole rasismia millään tavalla.
Itsekkin olen ihan nuorena tietämättömänä kannattanut vihervasemmistoa mutta sitten kasvoin isoksi ja ymmärsin asioita niin minusta tuli oikeistolainen. Kasvakaa tekin isoksi mahdollisimman pian ja ottakaa vastuu itsestänne.
Vihervassari=luuseri
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persuääliön ulinaa.
- Anonyymi
Uliuliuli uliuli
- Anonyymi
Ai juu. Näin minä olen aina tiennyt, että parempi osainen voi minut ihan hyvin elättää.
En viitsi kuluttaa itseäni millään, mikä porvarit rikastuttaisi.
Pois se minusta, hyi hemmetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241724Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1251066- 1081015
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136793Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei7772Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta32722- 142696
Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54686- 38659
- 62657