Aloituksia yhdistää se, että niissä ei ole järjen häivää.
Luultavasti työtön vassari kirjaston koneella näpyttelee ja haaveille Riikasta
Purraan ihastunut vassari tehtailee Purra aloituksia
Anonyymi-ap
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Purrassa ei ole vetovoimaa.
- Anonyymi
Kukahan helvetti voisi olla ihastunut Purraan.
Jos joku olisi, joutaa hoitoon.
Pelkkä ajatus saa hörönaurun aikaan.
Päivän paras heitto- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Vassarit hakuaa olla alisteisia Purran edessä
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Eihän aloittajankaan aloituksessa ole järjen häivää - esitetty väite ilman todisteita!
- Anonyymi
Voi sitä tumputuksen määräää
- Anonyymi
Luulet vaan persu. Ota ensin asiasta selvää ennenkun kun kirjoittelet. Etkö tiedä, että väärä ilmianto on rikos. Kirjoittaja on kyllä persu, jonka Purra petti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2933378Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit253354TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.262160Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e351994- 1331982
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1191721Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71460- 441448
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21303Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91203