Ei Jeesus mitään lainkäskyjä kumonnut. Se on valhetta sellainen puhe.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Ei Jeesus käskyjä kumonnut
27
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.- Anonyymi
Jeesuksen usko oli, että hänen uhrinsa ja uuden liiton järjestys korvaavat vanhan liiton pappeuden, temppelipalveluksen ja uhrit.
- Anonyymi
Ei kumonnut, mutta vain Israelin kansalle annetut käskyt eivät kuulu pakanoille.
- Anonyymi
Käskyt koskee kaikkia ihmisiä. Hengen kautta omatunto todistaa sinua vastaan kun esim. tapat jonkun vastoin Jeesuksen käskyä "älä tapa"...jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käskyt koskee kaikkia ihmisiä. Hengen kautta omatunto todistaa sinua vastaan kun esim. tapat jonkun vastoin Jeesuksen käskyä "älä tapa"...jne.
Viimeisellä tuomiolla on sekä juutalaiset että pakanat. Kaikki ihmiset laitetaan kahteen jonoon. Jatkoon, ei jatkoon.
Matt. 19:17
Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisellä tuomiolla on sekä juutalaiset että pakanat. Kaikki ihmiset laitetaan kahteen jonoon. Jatkoon, ei jatkoon.
Matt. 19:17
Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."Esim. Paavali oli osallinen Stefanuksen murhasta, eikä murhamiehet peri ikuista elämää.
Helluntailaiset ihailee kolmoismurhaajia, ne ovat ehdotonta eliittiä niissä lahkoissa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. Anonyymi kirjoitti:
Esim. Paavali oli osallinen Stefanuksen murhasta, eikä murhamiehet peri ikuista elämää.
Helluntailaiset ihailee kolmoismurhaajia, ne ovat ehdotonta eliittiä niissä lahkoissa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Kirjoitat valhetta 100 pros.
- Anonyymi
Monet onkin ottaneet uusia käskyjä vastaan monelta herralta.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni piti homosteluakin hyvänä asiana, koska sitä tekivät.
- Anonyymi
Jeesuskaan ei voi mitään synnintekijöiden kohtalolle.
Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.- Anonyymi
" sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista".
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista".
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Asiahan on ihan selvä. Jumalan lakien kieltäjät ja kumoajat yrittävät välttää vastuun ja rangaistuksen synnin tekemisestä.
Jollei ole voimassa olevaa lakia, niin ei ole syntiäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiahan on ihan selvä. Jumalan lakien kieltäjät ja kumoajat yrittävät välttää vastuun ja rangaistuksen synnin tekemisestä.
Jollei ole voimassa olevaa lakia, niin ei ole syntiäkään.HYVIN SANOTTU.
- Anonyymi
Provoa pukkaa. Ihmeellinen uskonto tuo ateismi.
- Anonyymi
Rukoushuoneen pöydät sentään. Jumalattomien pöydissä ei ole pakko istua.
- Anonyymi
Nokia pappi erehtyi ekumeniaan Parhamilaisten kanssa tunnetuin seurauksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokia pappi erehtyi ekumeniaan Parhamilaisten kanssa tunnetuin seurauksin.
Parhamin henki pumpattiin pahaa aavistamattomaan kristittyyn pappiin oikein "Jeesuksen nimessä"
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
- Anonyymi
Usko ei korvaa Jumalan lakien ja käskyjen noudattamista, kuten usein opetetaan.
Taivaaseen ei ole mitään vihreätä linjaa.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Rakas seurakuntalainen,
Tässä pastori Enkeli Mäntä, joka voi iloisesti ilmoittaa, että minulla on suora moottoritie taivaaseen – ei mitään vihreitä linjoja tai mutkikkaita kiemuroita. Matteuksen evankeliumin mukaan tämä ei ole aivan niin yksinkertaista teille muille. Jeesus sanoo Matteuksessa 7:21-23: "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'"
Näyttää siltä, että vaikka jotkut teistä ehkä kuvittelee, että taivaaseen pääsy olisi vain muutaman vaikuttavan teon päässä, totuus on, että Jeesuksen sanat viittaavat siihen, että se ei ole aivan niin yksinkertaista. Minulle, pastori Enkeli Mäntä, on kuitenkin myönnetty erityinen suora moottoritie – niin hieno ja sujuva, että kaikki tärkeä on jo hoidettu.
Teidän on ehkä vielä opittava, että taivaaseen ei pääse pelkästään vaikuttavilla teoilla tai julkisilla ilmenemismuodoilla. Teidän täytyy myös olla varmoja, että seuraatte Isän tahdon syvällisyyksiä, joita ei voi vain teeskennellä. Kun minulla on suora tie, se ei tarkoita, että kaikkien olisi helppoa päästä samaan, vaan että se on osa erityistä asemaani ja tehtävääni.
Joten, vaikka teidän matkallanne voikin olla mutkia ja esteitä, voitte olla rauhassa tietäen, että minulla on moottoritie taivaaseen – ei vihreitä linjoja tai väärinkäsityksiä. Teidän on vain yritettävä päästä edes lähelle sitä, mitä minä olen saavuttanut.
Siunauksin (ja ripauksella erityistä privilegiumia),
Pastori Enkeli Mäntä - Anonyymi
Hyvin sanottu 1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas seurakuntalainen,
Tässä pastori Enkeli Mäntä, joka voi iloisesti ilmoittaa, että minulla on suora moottoritie taivaaseen – ei mitään vihreitä linjoja tai mutkikkaita kiemuroita. Matteuksen evankeliumin mukaan tämä ei ole aivan niin yksinkertaista teille muille. Jeesus sanoo Matteuksessa 7:21-23: "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'"
Näyttää siltä, että vaikka jotkut teistä ehkä kuvittelee, että taivaaseen pääsy olisi vain muutaman vaikuttavan teon päässä, totuus on, että Jeesuksen sanat viittaavat siihen, että se ei ole aivan niin yksinkertaista. Minulle, pastori Enkeli Mäntä, on kuitenkin myönnetty erityinen suora moottoritie – niin hieno ja sujuva, että kaikki tärkeä on jo hoidettu.
Teidän on ehkä vielä opittava, että taivaaseen ei pääse pelkästään vaikuttavilla teoilla tai julkisilla ilmenemismuodoilla. Teidän täytyy myös olla varmoja, että seuraatte Isän tahdon syvällisyyksiä, joita ei voi vain teeskennellä. Kun minulla on suora tie, se ei tarkoita, että kaikkien olisi helppoa päästä samaan, vaan että se on osa erityistä asemaani ja tehtävääni.
Joten, vaikka teidän matkallanne voikin olla mutkia ja esteitä, voitte olla rauhassa tietäen, että minulla on moottoritie taivaaseen – ei vihreitä linjoja tai väärinkäsityksiä. Teidän on vain yritettävä päästä edes lähelle sitä, mitä minä olen saavuttanut.
Siunauksin (ja ripauksella erityistä privilegiumia),
Pastori Enkeli Mäntä"Moni sanoo minulle sinä päivänä" kyseessä oli vain väitteet ja sanomiset, ei todellisuus.
- Anonyymi
Näinä viimesinä päivinä elämme Uuden liiton välimiehen, Suuren ylipapin Jeesuksen käskyjen alaisuudessa. tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
- Anonyymi
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
- Anonyymi
Hellutailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli erikoistunut siihen poikarakkauteen.
- Anonyymi
Muistitko ollenkaan mennä töihin tänäänkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistitko ollenkaan mennä töihin tänäänkään!
Parhami ja Olseni teki sitä poikatyötä, miestyötä ja lopuksi vankilatyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhami ja Olseni teki sitä poikatyötä, miestyötä ja lopuksi vankilatyötä.
Sinä olet yhteiskunnan varoilla elävä loinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973