Länsi petti Ukrainan?

Anonyymi-ap

Koska Itä-Ukrainassa on etnisiä venäläisiä ollut kauan jo enemmän ukrainalaisia. Jos venäjän joukot poistuisivat, Länsi-Ukrainalaiset murhaisivat heidät kaikki. Lisäksi Itä-Ukrainassa ei edes ole vastarintaa "miehittäjiä vastaan", mikä kertoo että venäläiset ovat enemmänkin vapauttajia.

"Länsi antaa rahallista tukea",
ok missä ne ukrainan sotilaat koulutetaan?
-Kauan siihen menee? Vuosi?
-Onko jossain aseita lähettää?
-Onko ammuksia?

Raha ei muuta mitään. Se on ohi.

Miksi Ukraina ryhtyi haastamaan Venäjää? No koska joku lupasi jotain tukea? Kukakohan mahtoi antaa lupauksen?
Ukrainalaisten on syytä olla pettyneitä, he tekivät kaikkensa ja heidät petettiin lupauksen antajan puolesta.

Ukrainalle valehdeltiin:
" sanktiot toimivat, ohjukset, ammukset, kenttälapiot, mikroprosessorit ym. loppuvat, venäläiset eivät osaa, heidän aseensa ovat huonoja ruosteisia romuja ja länsiaseet aseet ovat ylivoimaisia."

"Koko länsi on yhtenäinen", no oliko? EU, Nato maat ym vaan riitelevät, kuten USAkin sisäpolitiikassaan presidentinvaalien lähestyessä.

Kannattiko Ukrainan yrittää Natoon, 15 vuotta Venäjä varoitti ja Länsi vaan aliarvioi.
Lännen syytä on Ukrainan nykytila, petti lupauksensa.

Ukrainalaisten on syytä tuntea, että heidät PETETTIIN TÖRKEÄSTI.

5

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiltua on itseään petetty törkeästi Venäjän vlheilla. Esim. itä-Ukrainan alueen asukkaat halusivat niiden kuuluvan Ukrainaan, ei Venäjään. Ja juuri Venäjä on heitä eniten murhannut, vainonnut, kiduttanut ja ajanut pakolaisksi omista kodeistaan.

    • Anonyymi

      Etniset venäläiset on laittaneet melkoisen liudan putinatseja kylmäksi.

      Ei venäläiset yksilöinä ole ihan kelvottomia jos niillä vain on joku ihminen johtajana.

      • Anonyymi

        Miksi venäläinen sotilas haluaisi sotia Venäjän puolesta ja Putlerin halusta Ukrainassa, jotta Putler voisi uskoa olevansa ”Pietari Suuri”!

        ” Venäjän oikeus etupiiriin

        Venäläisen teorian mukaan vain harvalukuinen määrä suurvaltoja on oikeutettu täyteen itsenäisyyteen. Muut kuuluvat suurvaltojen etupiiriin ja ovat vain rajoitetusti itsenäisiä. Kun Nato tarjoaa uusille jäsenilleen suojaa Venäjää vastaan, on se tavallaan varastamista Venäjältä. Mehän esimerkiksi ajattelemme, ettei Suomen Nato-jäsenyys ole mitenkään pois Venäjältä, ellei Venäjällä ole katalia aikeita Suomea kohtaan.


        Ukraina kuuluu tässä ajattelussa Venäjälle ja siksi maan nykyaikaistuminen ja länsimaistuminen on hyökkäys Venäjän ydinintressejä vastaan.”


    • Anonyymi

      Aloittaja valehtelee. Itä-Ukrainassa ei ollut millään hallintoalueella venäläisenemmistöä.

      Sen sijaan se on Euroopan tärkein kaasun ja teräksen tuotantoalue. Siksi putte tapattaa sotilaansa juuri tuolla.

    • Anonyymi

      Pitäisikö ajatella niin että venäjä puhdistuu ja muuttuu paremmaksi kun ensin tapattaa itseään tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe