Nyt vain satuttiin jäämään teosta kiinni, selvästi harkittu raakkumurhaaminen ollut käynnissä...jopa kymmeniä tuhansia raakkuja kuollut.Vahingot jopa kymmeniä miljoonia....nyt päitä vadille ja kovalla kädellä.
Raakkumurhaaminen on jatkunut jo vuosia salassa...
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhoitu turhake!
Ja tiedoksi, raakkuja ei voi murhata: Ne on jotain nilviäisiä, eli jopa kategoriassa kelo-apinoiden alapuolella. - Anonyymi
Pannaan sun pää vatiin.
- Anonyymi
Tutkintalautakunta selvittämään tätä kansanmurhaa!
- Anonyymi
Näyttää siltä, että Hukkajoen tapaus on vain jäävuoren huippu. Onneksi paikalle sattui vahingossa biologi joka huomasi asian. Nyt ollaan herätty siihen että metsänhakkuissa on ilmeisesti ihan maan tapa ajella raakkupurojen yli motolla.
- Anonyymi
Ilmeisesti on myös huvikseen rällätty joessa koneella?
- Anonyymi
Tämähän on pahempaa kuin HOLOKAUSTI
- Anonyymi
stora Enso lakkautettava välittömästi ja omaisuus sosialisoitava valtiolle ja samoin kaikki alihankkijoina toimineet yritykset!
- Anonyymi
salamurhaajat kuin sslsmetdädtäjät
- Anonyymi
Stora Enso lopetettava ja kaikki tapahtuneeseen liittyvät alihankinta yritykset myös!
Omaisuudesta saatavat varat tuomittava kokonaisuudessa valtiolle korvauksena, tästä kansanmurhasta!
Pannaan riistokapitalistit aisoihin! - Anonyymi
Nyt se sitten alkaa ... kampanja ... koskas ne seuraavat vaalit ovatkaan? Raakut , tai ainakin "raakuilla ratsastavat", valtuustoihin , eduskuntaan .. mihin kaikkeen tässä edustuksellisessa demokratiassa valitsemalla "oikean poliittisen uskon ja yhteiskunnallisen vakaumuksen" omaava ns. kansan tahdon mukaisesti valitaan ? Asioihin hieman kriittisesti suhtautuva saattaisi joissain olosuhteissa kysäistä kuka tuon lystin maksaa ja ketä se loppujen lopuksi hyödyttää hyveposeeraajien lisäksi , ovathan nuo purot ja joet tulvineet syksyin keväin ainakin viimeisestä jääkaudesta lähtien ? Ja jos nyt vanhoja aletaan kaivella , metsäojat kaivettiin aikoinaan Metsähallituksen mahtikäskyllä lampiin ja puroihin saakka ...Ja tänään sitten samoja ojia peitellään ulkomailla valmistetuilla koneilla ja tuontienergialla , ojia jotka olivat jo ainakin osin kasvaneet umpeen ...
- Anonyymi
Kymmeniä vuosia ovat jo niitä tappaneet metsäkoneilla aivan vapaasti.
- Anonyymi
Suomi elää raakuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662