Näin ilmestyksessä Jumalan miehen saarnaavan:

Anonyymi-ap

Hän puhui seuraavia sanoja:

-"Kolmatta vuosikymmenettä yritin mennä upotuskasteelle,mutta helluntailaiset eivät päästäneet minua,eivätkä huolineet minua joukkoonsa.
Nyt en enää mene.
Minä menen musiikin pariim ja hylkään julkisesti helluntailaiset,sekä muut uskonnolliset piirit.
Olen luonut suhteet liikemaailmaan ja musiikkialalle,sekä median pariin.
Tulen tekemään kaikkeni kostaakseni vihollisilleni,Aamen".

Tuo mies seisoi valtaistuimen edessä,pitäen käsissänsä laintauluja kuin Mooses.
Hän heitti ne lattiaan niin,että ne menivät hajalle.
Sitten näin Jumalan Pojan Istuimellaan.
Hän Lausui nämä sanat:
-"Minä Teen sinusta hallitsijan,Aamen".

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen täytyy olla Akseli Puhakainen.

• Anonyymi

Ilmestyksen loppuosa kuuluisi olla ojennukseksi lainalaiselle Adventti palstalle.

• Anonyymi

Jaa, vai sellaisia puhui. Kyseessä on varmaakin varmemmin kaikkein luotettavimpiin profeettoihin kuuluva, milloinkaan erehtymätön herra Piho, sillä onhan hän suuri, kuuluisa ja todella ammattilainen musiikin saralla. Osallistunut melkein Suomen euroviisukarsintoihin, mutta ei kuitenkaan sitten osallistunut koska voitto olisi ollut varma, eikä sen jälkeinen kiertue-elämä olisi jättänyt aikaa työntää pa....rannusta internetin palstoille siinä määrin kuin nykyisin! Itseasiassa minulla on pieni epäilys että Piho itse on tämän viestiketjun aloituksen lähettänyt. Onhan hänestä luvattu tehdä jo aikaisemmin Suomen hallitsija ja johtaja, sekä presidentti. Piho on tuon itse henkilökohtaisesti julki tuonut ja kansalaisille paljastanut, joten asia on täydellisen varma. Ainakin yhtä varma kuin kaikki muutkin Pihon puheet, profetiat ja kirjoitukset.

• Anonyymi

Jouko Piho
        @JoukoPiho
        Jouko Pihosta tulee presidentti v. 2026
        Herättyäni tänään 1.6.2023 mieleeni tuli voimakkaasti ja monta kertaa lause: ”Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti v. 2026.”
        Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013
        Minä tiedän, mikä minä olen.
        Pitkään en tiennyt.
        Nyt tiedän.
        Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
        Tuossa pari näytettä Pihon "ei sitten yhtään sairaalloisista tai muuten epänormaalia itsensä esilletuomista"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouko Piho
        @JoukoPiho
        Jouko Pihosta tulee presidentti v. 2026
        Herättyäni tänään 1.6.2023 mieleeni tuli voimakkaasti ja monta kertaa lause: ”Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti v. 2026.”
        Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013
        Minä tiedän, mikä minä olen.
        Pitkään en tiennyt.
        Nyt tiedän.
        Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
        Tuossa pari näytettä Pihon "ei sitten yhtään sairaalloisista tai muuten epänormaalia itsensä esilletuomista"

Suomen rohveetta oli alleviivannut tuon Pihosta tulleen profetaalisen ilmoituksen.
        Piholla on presidentin valtaoikeudet v.2026.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen rohveetta oli alleviivannut tuon Pihosta tulleen profetaalisen ilmoituksen.
        Piholla on presidentin valtaoikeudet v.2026.

Varmasti on niin! Näyttää menevän tosi lujaa niin Piholla kuin kaikilla muillakin huruilla.

• Anonyymi

Suuri profeetta.
      Ei mikään hihhuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241