Hän puhui seuraavia sanoja:
-"Kolmatta vuosikymmenettä yritin mennä upotuskasteelle,mutta helluntailaiset eivät päästäneet minua,eivätkä huolineet minua joukkoonsa.
Nyt en enää mene.
Minä menen musiikin pariim ja hylkään julkisesti helluntailaiset,sekä muut uskonnolliset piirit.
Olen luonut suhteet liikemaailmaan ja musiikkialalle,sekä median pariin.
Tulen tekemään kaikkeni kostaakseni vihollisilleni,Aamen".
Tuo mies seisoi valtaistuimen edessä,pitäen käsissänsä laintauluja kuin Mooses.
Hän heitti ne lattiaan niin,että ne menivät hajalle.
Sitten näin Jumalan Pojan Istuimellaan.
Hän Lausui nämä sanat:
-"Minä Teen sinusta hallitsijan,Aamen".
Näin ilmestyksessä Jumalan miehen saarnaavan:
7
254
Vastaukset
- Anonyymi
Sen täytyy olla Akseli Puhakainen.
- Anonyymi
Ilmestyksen loppuosa kuuluisi olla ojennukseksi lainalaiselle Adventti palstalle.
- Anonyymi
Jaa, vai sellaisia puhui. Kyseessä on varmaakin varmemmin kaikkein luotettavimpiin profeettoihin kuuluva, milloinkaan erehtymätön herra Piho, sillä onhan hän suuri, kuuluisa ja todella ammattilainen musiikin saralla. Osallistunut melkein Suomen euroviisukarsintoihin, mutta ei kuitenkaan sitten osallistunut koska voitto olisi ollut varma, eikä sen jälkeinen kiertue-elämä olisi jättänyt aikaa työntää pa....rannusta internetin palstoille siinä määrin kuin nykyisin! Itseasiassa minulla on pieni epäilys että Piho itse on tämän viestiketjun aloituksen lähettänyt. Onhan hänestä luvattu tehdä jo aikaisemmin Suomen hallitsija ja johtaja, sekä presidentti. Piho on tuon itse henkilökohtaisesti julki tuonut ja kansalaisille paljastanut, joten asia on täydellisen varma. Ainakin yhtä varma kuin kaikki muutkin Pihon puheet, profetiat ja kirjoitukset.
- Anonyymi
Jouko Piho
@JoukoPiho
Jouko Pihosta tulee presidentti v. 2026
Herättyäni tänään 1.6.2023 mieleeni tuli voimakkaasti ja monta kertaa lause: ”Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti v. 2026.”
Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013
Minä tiedän, mikä minä olen.
Pitkään en tiennyt.
Nyt tiedän.
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Tuossa pari näytettä Pihon "ei sitten yhtään sairaalloisista tai muuten epänormaalia itsensä esilletuomista" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko Piho
@JoukoPiho
Jouko Pihosta tulee presidentti v. 2026
Herättyäni tänään 1.6.2023 mieleeni tuli voimakkaasti ja monta kertaa lause: ”Jouko Pihosta tulee tämän maan presidentti v. 2026.”
Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013
Minä tiedän, mikä minä olen.
Pitkään en tiennyt.
Nyt tiedän.
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Tuossa pari näytettä Pihon "ei sitten yhtään sairaalloisista tai muuten epänormaalia itsensä esilletuomista"Suomen rohveetta oli alleviivannut tuon Pihosta tulleen profetaalisen ilmoituksen.
Piholla on presidentin valtaoikeudet v.2026. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen rohveetta oli alleviivannut tuon Pihosta tulleen profetaalisen ilmoituksen.
Piholla on presidentin valtaoikeudet v.2026.Varmasti on niin! Näyttää menevän tosi lujaa niin Piholla kuin kaikilla muillakin huruilla.
- Anonyymi
Suuri profeetta.
Ei mikään hihhuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737