te niin kuin jo tuomisette nils gustafssonnin, miksi? ei ole ollut vielä oikeudenkäyntiä,minä uskon että nils on syytön, miettikää ite kuka pysys oleen 45 vuotta täysvaltainen kansalainen ja työssä jos olisi tappanut 3 parasta kaveriaan, ei kenenkää järki kestäs sellasta ei edes nilssin!
miksi
8
788
Vastaukset
- PeterPan
kestää kyllä helposti.psykopaatti ei kykene tuntemaan syyllisyyttä teostaan. Vuosittain jää Suomessa pysyvästi kateisin 100 ihmistä. Ploosin varovaisen arvion mukaan heitdä 10% joutuu henkirikoksen uhriksi. Näidenkin tekijöiden "järki" eli "pää" kyllä yleensä kestää.
- uuu
Nils vaikuttaa kaikkea muuta kuin psykopaattilta.
Psykopaatit ovat ulospäin puheliaita, huomiohakuisia ja kaikkea muuta mitä Nils ei.
Siis Nils on psykopaatin vastakohta :) - PeterPan
uuu kirjoitti:
Nils vaikuttaa kaikkea muuta kuin psykopaattilta.
Psykopaatit ovat ulospäin puheliaita, huomiohakuisia ja kaikkea muuta mitä Nils ei.
Siis Nils on psykopaatin vastakohta :)Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.
Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".
Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut. - uuu
PeterPan kirjoitti:
Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.
Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".
Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut.http://www.uta.fi/laitokset/psyk/studies/opetmat/psyh/a7_6.htm
- mamma
PeterPan kirjoitti:
Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.
Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".
Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut.nilssin ei tarvi puolustella itseään enenmpää kuin kommenttejakaan antaa, katsotaan sitten kuin tuomio tulee ,jos tulee kirjoitellaan sitten, muistakaan kanssa
- ovat jäljillä
mamma kirjoitti:
nilssin ei tarvi puolustella itseään enenmpää kuin kommenttejakaan antaa, katsotaan sitten kuin tuomio tulee ,jos tulee kirjoitellaan sitten, muistakaan kanssa
ja muuten syyllinen hän joka tapauksessa on,ei dna petä!tais olla aikoinaan poliisin hyvä ystävä....mutta tosi asia ei pala tulessakaan ja odotellaanhan mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä!
- mie
ovat jäljillä kirjoitti:
ja muuten syyllinen hän joka tapauksessa on,ei dna petä!tais olla aikoinaan poliisin hyvä ystävä....mutta tosi asia ei pala tulessakaan ja odotellaanhan mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä!
Ei dna petä, mutta bluffi kyllä!
kyllä se vaan niin on,että ainoa joka henkiin jäi on myös teon tekijä ikävä kyllä!Ei voi olla muuta mahdollisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487