Kuluuko nainen?

Anonyymi-ap

Jos panee tuhat kertaa saman miehen kanssa, niin miten se eroaa jos panee saman määrän tuhannen eri miehen kanssa?

25

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuhannen jälkeen ihan loso!huulet roikkuu kun ajokoiralla huulet.

• Anonyymi

Housuus sulla roikkuu.

• Anonyymi

Puhutko nyt vaimostasi?

• Anonyymi

riippuu toki tietenkin missä ajassa nämä suoritukset tapahtuvat,tuhat kertaa saman miehen kanssa menee eri aika kuin tuhannen eri miehen kanssa

• Anonyymi

Se oli vain kielikuva. Usein kuulee sanottavan, että jos jollakin on ollut paljon miehiä, niin hän on "loppuun poljettu". Niin että onko yhden miehen kanssa nainut yhtä lailla loppuun poljettu, kun tuhat on täynnä? Tuhat nyt ei ole edes paljon, se tulee kotioloissa parissa vuodessa, enkä ole havainnut minkäänlaista muutosta.

• Anonyymi

Jos on naimisissa niin saman miehen kanssa ei tuhat kertaa tule koskaan täyteen, sinkkuna muutamassa vuodessa.

• Anonyymi

Minä menen pian kylpyyn äidin kanssa .T mikael

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on naimisissa niin saman miehen kanssa ei tuhat kertaa tule koskaan täyteen, sinkkuna muutamassa vuodessa.

Kerran sain kunnollista tatjanaa 50e pilu isorobertinkadulta bongasin ja sain saman tien nokka tippurin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpö löpö ,,,sinä et saa 1000 kertaa edes mielikuvituksissasikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli vain kielikuva. Usein kuulee sanottavan, että jos jollakin on ollut paljon miehiä, niin hän on "loppuun poljettu". Niin että onko yhden miehen kanssa nainut yhtä lailla loppuun poljettu, kun tuhat on täynnä? Tuhat nyt ei ole edes paljon, se tulee kotioloissa parissa vuodessa, enkä ole havainnut minkäänlaista muutosta.

sulla tuloo kotioloissa luultavammin saantikertoja parissa vuodessa noin 30-40 välillä ,,,kuvittelet vain loput

• Anonyymi

Minä tapasin henkilön, jolla oli väljät paikat.
      Minusta hän oli loppuun poljettu.
      Suhde päättyi samantien.

• Anonyymi

Parempi väljä ja kostia lorttoplörö, kuin kuiva oravannahka.

• Anonyymi

Tummelia voi aina käyttää.

• Anonyymi

Olen maannut tuhannen naisen kanssa ja klinu on syyläinen, rupinen ja känsäinen, paksuuntunut ainakin puolella noista.

• Anonyymi

höpö höpö,,,jos 10 naisen kanssa olet maannut niin se on sulle jo kova juttu ,,mielikuvituksesi lentää ,,tosin mikään muu ei

• Anonyymi

Tänään rukoilin ääreen kanssa ja sitten mentiin asialle..T.junnu

• Anonyymi

Vaimo lähti kun ei ottanut enää eteen ja olen niin masentunut ja sain eläkkeen ja hyvä luoja kun mulla ollut vaikeeta,rukoilen että hän tulis antais mulle vielä kerran ja sitten voin sammua lepoon.

• Anonyymi

Maksa sille niin kuin kaikki muutkin! Minä ostin häneltä juuri äsken kolmellakympilla lempeä.

• Anonyymi

Käytetty pumpattava Barbara haluan kun masentaa niin eikä rahaa ole eikä naista muuta kun oma vanha äippä.

• Anonyymi

Mun siittiöt ui nopsaa ja oon kunnossa.

• Anonyymi

Sinun on niitä helppo tarkkailla, kun omalla kädelläsi ne serlalle vapautat.

• Anonyymi

Kyllä se vaan pitää paikkansa, ettei järvi soutamalla kulu.
      Ihanan tiukkaa pimperoa löytyy vielä 7-kymppisiltäkin, jotka eivät suinkaan ole sitä lainkaa säästelleet.

• Ei todellakaan kulu, vaan päinvastoin tiukentuu, kun pillun lihakset vahvistuvat ahkerasta treenamisesta.

• Anonyymi

Juuri näin. Minulla on ollut tuhat miestä ja käytän kaalimatoa kalibrointiin, eikä se ole yhtään väljistynyt, vaan päinvastoin voin puristaa sitä niin ettei mies saa liukuvoiteisin käsin vedettyä sitä pois.

• Anonyymi

eihän ne miksikään kulu,mutta lesta akat vielä porsii kokoajan niin se kyllä kuluttaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2458
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1256
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      112
      1239
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1102
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1059
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1046
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      953
    Aihe