Pelkästään Paavalin oppeihin ja fraaseihin ei kannata autuuttaan perustaa.
Paavali oli kuuluisa valheveikko.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Paavali oli valheveikko
18
227
Vastaukset
- Anonyymi
Paavali sai matkalla Syyriaan murhakoplansa kanssa mukaansa Saatanan enkelin, demonin, jota myös pistimeksi kutsutaan.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
2. Kor. 12:7
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.- Anonyymi
King James käännöksen mukaan, ei mitään pikkkupirua, vaan oikein Saatanan enkeliruhtinaan "The messenger of Sanan" -nimisen demonin.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jolla on mukana Saatanan enkeli?
- Anonyymi
Paavali oli PIENI SARVI JOKA TULI 10 KUNINKAAN VÄLIIN ja poisti vallasta 3 niistä.
Hän poisti vallasta Kristuksen, Konstantinuksen ja Muhammedin (saas).
Mutta vaikka hän taisteli Kristusta vastaan oli hän Apostoli. Ei Kristuksen vaan KARITSAN.
Hän oli yksi KARITSAN 144 :stä perusapostolista ja yksi 24:stä vanhimmasta.
Tietenkin on ikävää se että mm. Kristuksen ja eräiden muiden vallan hän kumosi, mutta hänen roolinsa hyvien asioiden tuomisessa oli kuitenkin merkittävä eräille piireille jumalattomista, syntisistä ja pahoista. Ei ole syytä Paavalia liikaa moitiskella ja rienata. Vaan tulee olla objektiivinen. Paavali oli tärkeä jumalattomille ja sovituksen tähden.- Anonyymi
Paavali ei kulkenut päivääkään Jeesuksen eläissä hänen kanssaan, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia, kuten oikeat Karitsan apostolit. Paavali ei nähnyt edes helluntain tapahtumia, vaan oli Rooman hirmuvalla asialla tappohommissa siihen aikaan.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Paavali perusti omaa erillistä uskontoaan, repi ja hajotti kristittyjen seurakuntia saamansa Saatanan enkelin voimasta. Monet eksyivät ja lähtivät seuraamaan hänen oppejaan eli "Paavalismia." Mikä on terveen kristinuskon vastavoima.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]
- Anonyymi
Paavalin rienaajat ovat menossa kadotukseen kirjoittaa Pietari!
Pietarin kirje:
3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen. - Anonyymi
Juudaskin oli apostoli, johon meni Saatanan henki. Paavalille kävi samalla tavalla.
Jeesus varoitti eläissään oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista suuruuksista.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."- Anonyymi
Pietari on erimieltä sinun kanssa!
Lue mihin olet menossa! - Anonyymi
Paavalin ja Pietarin rienaajassa on saatanan henki!
- Anonyymi
Pietarin uskon varaan ei mitään seurakuntia perustettu.
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Välillä uskoi, mutta toisinaan kielsi tuntemasta koko Jeesusta.
Pietari oli ailahtelevainen luonne. - Anonyymi
Luopio satanistin aloitus
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Toistaa samaa puppua, vaikka asia on selitelty ja käsitelty jo kauan sitten. Aloitusviestin asia on sitä, että nuhteeton-sanalla on Raamatussa eri merkitys kuin sanalla synnitön. Jeesus oli (ainoa) synnitön, Paavali nuhteeton ankarimman lahkon mukaan. Hänen omatuntonsa ei soimannut häntä, sitä tarkoitti nuhteeton vaeltaminen. Kuitenkin hän oli Jumalan mittapuiden mukaan syntinen ihminen, ja vainosi seurakuntaa. Joten siksi hänen nuhteeton omatuntonsa oli valheellisuutta Jumalaa vastaan.
Yksinkertaisesti sitä tarkoitti Paavalin puhe omasta valheellisuudesta, eikä sitä että kristinusko on muka valheelle perustettu, eikä tarkoita että UT:ssa Paavalin kirjeet olisivat valhetta.
- Anonyymi
Aloittaja on ainakin valheveikko.
- Anonyymi
Aloittaja itse se on varsinainen valheveikko.
- Anonyymi
On totta että taivaassa, maan päällä ja maan alla ei lopussa ole yhtäkään arvollista. Yksin Karitsa löytyy lopulta arvolliseksi.
Islam opettaa että parhaat ystävät tässä ajassa ovat suurimmat toistensa viholliset myöhemmin Judgement Daynä tai tuonpuoleisessa.
Asiat ovat menossa huonoon suuntaan ja kristitytkin vihaavat ja pettävät salaa toisiaan. Sekin vielä tapahtuu ennen Mahdin tulemusta että muslimit sylkee toisiaan ja syyttelee harhaoppisiksi.
Yksin Kristus on jokin johon voi toivoa asettaa. Sanana, Henkenä tai Messiaana. Tai sitten Elävään Jumalaan. 1998 ilmestyi Ihmisen Poika ja tuli sanoma että 3.5 vuodeksi on Saatanalle annettu Jumalan koko Voima eksyttääkseen maan päällä taikuuteen. Isä sanoi taivaasta saatanalle: Älä jätä pienintäkään keinoa käyttämättä eksyttämiseen. Tahdon että joka ikinen maan asukas eksyy ja lankeaa.
Se tarkoittaa että luottamus ihmisten välillä murtuu 3.5 vuoden ajaksi. Tuo 3.5 vuotta voi tarkoittaa jopa 3500 vuotta tai pitempääkin ajanjaksoa.- Anonyymi
Eksyttäjä esiintyy Jeesuksena. Tosiuskovaisena, kuten hellarit, jehovat ja mormonit tekee.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jeesus varoitti monta kertaa hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvista damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista suuruuksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyttäjä esiintyy Jeesuksena. Tosiuskovaisena, kuten hellarit, jehovat ja mormonit tekee.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jeesus varoitti monta kertaa hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvista damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista suuruuksista.Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
- Anonyymi
Paavali teki syntiä, valehteli ja murhasi, eikä tehnyt parannusta.
Pisti vaan syyn vanhojen aatamien ja lihojen syyksi.
Room. 3:7
Paavali: Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. - Anonyymi
Aloittaja ei tunne totuuden Sanaa.
Raamattu lisäksi varoittaa ankarasti koskemasta Jumalan Voideltuun: johon myös pakanoiden apostoli Paavali lukeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997