Rakas Salis, mulla oli tuossa muutaman viikon ränni päällä ja kännissä astuin läppärini päälle ja se hajosi. En ole päässyt lukemaan lemmenviestejäsi, mutta olen korvannut ne paikallispubin Raipella. Raipelta olen saanut romantiikkaa ja syfiliksen. Täytyy myöntää, että olen kaivannut silti kaikesta huolimatta sinua. Nyt voisin lähteä kanssasi lemmenlomalle. Vieläkö olet valmis, saisit kirvelevän kuumaa lempeä? Kieltäytymiseesi täytyy olla hyvät perustelut.
Kännissä muuten ryppyreikäkin vähän syöpyi kun tuli krapulapaskaa solkenaan. Istun jääpalojen päällä ja voitelen Mobilatilla pärssettä.
Vapinaterveisin Pieris.
Salis, ryyppäsin läppärini hajalle
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris darling, olen nälästä heikkona, kun luulin sinun hyljänneen minut. Siinä ois menny vuosikymmenten etäsuhde vessasta alas, niinkuin paljon muutakin yhteistä asiaamme menee. Painan enää n. 30kg, eikä atleettisesta ruhostani ole enää juuri mitään (pl. aanus) jäljellä. Tuskin jaksan enää Air Pussianikaan ohjustaa.
Jospa tehdään häämatkamme vain E-junalla Espoo - Helsinki. Voimme siinä sitten verestää lempemme alkuaikoja, ja paskoa koko vaunun lunastuskuntoon, aiheuttaen yleishälytyksen, biovaaran, pakokauhun, ja Neuovostoliiton vastaisia mielenosoituksia. Jopa Täti Tokkurainenkin avustajineen eduskunnassa "muistaisi" asioita.
Rakkaudesta riutuva Salis - Anonyymi
Rakas Pieris
Katsoin eilen töllöstä Lentoturmatutkinnan, Hei me lennetään, A-studion, ja vertasin niitä Air Pussi -lentoihini. Huomattavaa yhdenmukaisuutta.
Laita siis henkivakuutuksesi voimaan omaisillesi (jos on, viranomaisia ei lasketa), myy omaisuutesi (jos on), ja/tai tule varmuuden maksimoimiseksi lemmenlomallemme Espoo-Helsinki E-junaan.
Voi sitä suoliston lemmen telmintää, kun kakellus pommittaa koko paikallisjunan "Ukrainalle lähetettävä" -kuntoon. Kakellus kirmaa hypersoonisella nopeudella tuhoten kaiken elävän materiaalin tieltään, ja me, lemmenlomalaiset vain nauramme kitapurje lepattaen.
Pieris darling, on herännyt umpiluussani epäily, olemmeko sittenkään terveitä ja normaaleita Suomen alkusyntyisiä kansalaisia. Menen IDO59n kanssa konsultoimaan identiteettiongelmaani. Jos taas olemme ns. vajaavaltaisia, saammeko mennä naimisiin keskenämme? Jos siemeneni sikiää aanuksessasi, mikä on oletettavissa oleva lopputulema? Einstein, AkuAnkka, vai Stalin?
Tässä on lähellä omakin perintöjuttuni. Jos silloin tuleva isäni ei olisi kännipäitten bylsinyt tulevaa äitiäni Lappeenrannan Rakuuna-hotellin vessassa 40v sitten, vaan laskenut tuotoksensa suuhun tai lavuaariin, niin eipä sinullakaan olisi nyt tulevaa aviomiestä. Ja se sun kännihoito saa kyytiä, ja lujaa.
Pieris, pitäisikö meidän hakeutua parisuhdeterapiaan? Kyä meistä vielä jotain tulee. Ehkä.
T: Lentoeversti Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972