Salis, ryyppäsin läppärini hajalle

Rakas Salis, mulla oli tuossa muutaman viikon ränni päällä ja kännissä astuin läppärini päälle ja se hajosi. En ole päässyt lukemaan lemmenviestejäsi, mutta olen korvannut ne paikallispubin Raipella. Raipelta olen saanut romantiikkaa ja syfiliksen. Täytyy myöntää, että olen kaivannut silti kaikesta huolimatta sinua. Nyt voisin lähteä kanssasi lemmenlomalle. Vieläkö olet valmis, saisit kirvelevän kuumaa lempeä? Kieltäytymiseesi täytyy olla hyvät perustelut.

Kännissä muuten ryppyreikäkin vähän syöpyi kun tuli krapulapaskaa solkenaan. Istun jääpalojen päällä ja voitelen Mobilatilla pärssettä.

Vapinaterveisin Pieris.

2

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieris darling, olen nälästä heikkona, kun luulin sinun hyljänneen minut. Siinä ois menny vuosikymmenten etäsuhde vessasta alas, niinkuin paljon muutakin yhteistä asiaamme menee. Painan enää n. 30kg, eikä atleettisesta ruhostani ole enää juuri mitään (pl. aanus) jäljellä. Tuskin jaksan enää Air Pussianikaan ohjustaa.
      Jospa tehdään häämatkamme vain E-junalla Espoo - Helsinki. Voimme siinä sitten verestää lempemme alkuaikoja, ja paskoa koko vaunun lunastuskuntoon, aiheuttaen yleishälytyksen, biovaaran, pakokauhun, ja Neuovostoliiton vastaisia mielenosoituksia. Jopa Täti Tokkurainenkin avustajineen eduskunnassa "muistaisi" asioita.

Rakkaudesta riutuva Salis

• Anonyymi

Rakas Pieris

Katsoin eilen töllöstä Lentoturmatutkinnan, Hei me lennetään, A-studion, ja vertasin niitä Air Pussi -lentoihini. Huomattavaa yhdenmukaisuutta.

Laita siis henkivakuutuksesi voimaan omaisillesi (jos on, viranomaisia ei lasketa), myy omaisuutesi (jos on), ja/tai tule varmuuden maksimoimiseksi lemmenlomallemme Espoo-Helsinki E-junaan.
      Voi sitä suoliston lemmen telmintää, kun kakellus pommittaa koko paikallisjunan "Ukrainalle lähetettävä" -kuntoon. Kakellus kirmaa hypersoonisella nopeudella tuhoten kaiken elävän materiaalin tieltään, ja me, lemmenlomalaiset vain nauramme kitapurje lepattaen.

Pieris darling, on herännyt umpiluussani epäily, olemmeko sittenkään terveitä ja normaaleita Suomen alkusyntyisiä kansalaisia. Menen IDO59n kanssa konsultoimaan identiteettiongelmaani. Jos taas olemme ns. vajaavaltaisia, saammeko mennä naimisiin keskenämme? Jos siemeneni sikiää aanuksessasi, mikä on oletettavissa oleva lopputulema? Einstein, AkuAnkka, vai Stalin?

Tässä on lähellä omakin perintöjuttuni. Jos silloin tuleva isäni ei olisi kännipäitten bylsinyt tulevaa äitiäni Lappeenrannan Rakuuna-hotellin vessassa 40v sitten, vaan laskenut tuotoksensa suuhun tai lavuaariin, niin eipä sinullakaan olisi nyt tulevaa aviomiestä. Ja se sun kännihoito saa kyytiä, ja lujaa.

Pieris, pitäisikö meidän hakeutua parisuhdeterapiaan? Kyä meistä vielä jotain tulee. Ehkä.

T: Lentoeversti Salis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      106
      9616
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4711
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1961
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1660
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1329
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      937
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe