Miksi minun pitäisi maksa 50.000€ rikos velkoja rikoksista mitä minä en ole tehnyt niin kun joku varasti minultta auton avaimet ja ajoi minun autolla sen naisen yli mistä ne syttä että minä olisin ajannut sen naisen yli ei minä voi maksa sille naiselle 50.000€ korvauksia kun en ole ajannut hänen yli mitä nämä hoitajat tällä Krevinkoti sano minulle että minun pitäisi maksa ulosotto velat ja hommata edunvalvoja että saa ne ulosotto velat maksettua eli hoitsut otta kanta asian mistä ne ei yhtän tiedä että kuinka ne asiat on todellisuudessa mennyt ja väittä että ne ulosotto velat ovat minun syytä.
Varför ska jag betala 50 000 € i brottsskulder för brott som jag inte har begått till exempel när någon stal mina bilnycklar och körde på den kvinnan med min bil, varför de anklagar mej att jag hade kört på den kvinnan, jag kan inte betala den där kvinnan 50 000 € i ersättning när jag inte körde över henne, vad säger dessa vårdare på Krevinkoti till mig att jag ska betala utmätningsskulderna och skaffa en intressebevakare för att få utmätningsskulderna betalda, det vill säga tar ställning i en sak som de vet inte ens hur den saken faktiskt gick till och hävdar att utmätningsskulderna är mitt fel.
Why should I pay €50,000 in criminal debt for crimes I didn't commit for example when someone stole my car keys and hit that woman with my car why are they accusing me of hitting that woman I can't pay that the woman €50,000 in compensation when I didn't run her over, what are these caretakers at Krevinkoti telling me that I should pay the foreclosure debts and get an interest guardian to get the foreclosure debts paid, that is, take a stand on something they don't even know how that thing actually went to claim that the foreclosure debts are my fault.
Hoitokoti hoitajat painosta minua hoitokodissa.
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hoitajat sittä mielttä että minä olen huonosti hoitannut asiat ja minulla pitäisi sen takia olla edunvalvoja ei minä nyt tiedä Elisa laskut on kaikki hoidettu joka kuukausi ja sakot olen lyhentänyt joka kuukausi ja myös kaikki velat olen maksannut joka kuukausi ja vaikka tiliote luke ruoka raha kun olen jotain maksannut niin olen kuiteskin hoitannut kaikki asiat ja tiliote kelpa Kela olen jopa sannut apteekki lasku toimentulo tukena eli jos en hoitaisi asiat itse niin laitotuisin niin paljon että en pystyisi mitän tekemään itse en pystyisi hoitaman Elisa laskut enkä pystyisin lyhentämän sakot ym eli kyllä itse pitä hoita niin paljon kun mahdollista muuten laitostu niin paljon että ei pysty mitän tekemään itse.
Tycker vårdarna att jag har skött mig dåligt och att därför borde ha en intressebevakare, jag vet inte Elisa, alla räkningar har jag skött varje månad och jag har avkortat böterna varje månad och jag har också betalat alla skulder varje månad och även om det i kontoutdraget står matpengar när jag har betalat något så har jag har skött alla mina skulder och kontoutdraget dyger åt FPA jag har till och med fått apoteksnotan som utkomststöd, så om jag inte skötte saker själv skulle jag vara så institutinoaliserad att jag inte skulle kunna sköta något själv, jag skulle inte ens kunna ta hand om Elisas räkningar och jag skulle inte heller kunna betala av böterna osv, så om jag får sköta det själv så mycket som möjligt, annars blir man så institutionaliserad att man inte kan sköta något själv.
Do the carers think that I have behaved badly and should therefore have a guardian ad litem, I don't know Elisa, I have taken care of all the bills every month and I have shortened the fines every month and I have also paid all the debts every month and even if it is in the account statement is there food money, no, I've paid something, I've taken care of all my debts and the account statement is good for KELA, I've even received the pharmacy bill as income support, so if I didn't take care of things myself, I'd be so institutionalized that I wouldn't be able to take care of anything myself , I wouldn't even be able to take care of Elisa's bills and I wouldn't be able to pay off the fines, etc., so if I can manage it myself as much as possible, otherwise you become so institutionalized that you can't manage anything yourself. - Anonyymi
Kysyivät minultta miksi tiliotteessa luke ruokarahaa, kun olen maksanut jotain ja kysyivät kuka ja mitä olen maksanut, kun en tiedä, kun en ole nähnyt tiliote?
Pitäisikö hoitajien istua ja laskea kulujani ja tulojani tasku laskurilla ja sitten todeta, että olen käyttäytynyt huonosti ja tarvitsen edunvalvojan.
Aiemmin edunvalvojani on tuhlannut 115 000 euroa rahojani + eläke ja asumistuki ja hoitotuki 4 vuoden ajan hoitokoti maksuihin, joten tämä on riittävä peruste olla hankkimatta edunvalvoja, koska hän ei ajatele minun etuani. jos edunvalvoja maksaa minulle takaisin 115 000 € + 4 vuoden eläke ja asumistuke ja hoitoraha ja voin suostua edunvalvojan.
Frågar av mej varför det står matpengar i kontoutdraget när jag har betalat något och frågar vem och vad jag har betalat som jag inte vet när jag inte har sett konto utdraget?
Ska vårdarna sitta och räkna mina utgifter och inkomster med fick räknare för att sedan konstatera att jag har skött mej dåligt och behöver intressebevakare?
Tidigare så har min intressebevakare slösat bort 115.000€ av mina pengar + pension och bostads bidrag och vårdbidrag på 4 år i vårdhems avgifter så detta är en tillräklig motivering för att inte skaffa intressebevakare då hen inte tänker på mitt bästa om intressebevakaren betalar tillbaka åt mej 115.000€ + 4 års pension och bostads bidrag och vård bidrag så kan jag gå med på intressebevakare.
Asking me why there is food money in the account statement when I have paid something and asking who and what I have paid that I do not know when I have not seen the account statement?
Should the carers sit and count my expenses and income with a calculator and then find that I have behaved badly and need guardianship?
In the past, my guardian has wasted €115,000 of my money + pension and housing allowance and care allowance for 4 years in nursing home fees, so this is a sufficient justification for not getting a guardian as she does not have my best interests in mind if the guardian pays me back 115,000 € + 4 years of pension and housing allowance and care allowance and I can agree to the guardianship. - Anonyymi
Jos kysy hoitajilltta mistä ne on sannut tietä että tiliote luke ruoka raha niin ne joutu myöntämän että ne on urkkinnut nittä tilioteitta mitä minä olen lähettänyt kela mitä ei ole oikein laillistaa.
Frågar man sjuksköterskorna hur de fick veta att det i kontoutdraget stod på matpengar så måste de erkänna att de spionerat genom att i smyg tittat på kontoutdraget som jag har skickat, till fpa vilket inte är helt lagligt egentligen.
If you ask the nurses how they found out that the account statement said food money, they have to admit that they spied by secretly looking at the account statement that I have sent to fpa, which is not really legal.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4295021Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262053- 1461700
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751385Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151336Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801231Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181229Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701148- 701128
- 381060