Siinäpä nyt ollaan, kun Norvanto lyttää ja aivan oikein, tämän miehen nyrkki ja akka hellanvälisen opin. Käännöskukkanen.
Onhan se hieman outo oppi meillä Suomessa- kun mies- vaimon pää- kristus seurakunna pää opissa- alistuminen.
Paavali- pakkovaltaopin mielenkiintoinen ja järkevä- selitys- Norvanto.
radioDEI- 29.8.2024 klo 21.12 vaimon alistaminen
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
Paavalin tekstillä ei ole mitään tekemistä "nyrkin ja hellan välissä" -ajatuksen kanssa.
- Anonyymi
Paavali oli hulttio!
Samaa paskaa sieltä tulee.- Anonyymi
Paavali oli myös todistetusti homoseksuaali.
Hän itse ilmaisi asian kertomalla, että hänellä on pistin lihassa.
Sillä pistimellä oli kaksi merkitystä.
Pistin oli kirjaimellisesti ilmaisu pahasta omastatunnosta.
Toinen merkitys oli kirjaimellinen, hänen sisällään kävi mm. Silaksen sukupuolielin.
Fariseukset olivat homoseksuaaleja. Naiseen koskeminen oli paha synti, mutta mies miehen kanssa pelehtiminen oli sen ajan normikäytäntö ja on sillä alueella tänä päivänäkin. Lähi-idän alue on seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten paratiisi.
Nuoret pojat heilastelevat keskenään ja oppivat metkut, eikä heitä nainen kiinnosta muuten kuin synnytyskoneena ja uusien miesten munakoneina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen merkitys oli kirjaimellinen, hänen sisällään kävi mm. Silaksen sukupuolielin.
Fariseukset olivat homoseksuaaleja. Naiseen koskeminen oli paha synti, mutta mies miehen kanssa pelehtiminen oli sen ajan normikäytäntö ja on sillä alueella tänä päivänäkin. Lähi-idän alue on seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten paratiisi.
Nuoret pojat heilastelevat keskenään ja oppivat metkut, eikä heitä nainen kiinnosta muuten kuin synnytyskoneena ja uusien miesten munakoneina.Pistin lihassa´´ tarkoittaa, että Paavalilla oli hermovaurio, jatkuvien kivitysteb diagnoosina. pena ft
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret pojat heilastelevat keskenään ja oppivat metkut, eikä heitä nainen kiinnosta muuten kuin synnytyskoneena ja uusien miesten munakoneina.Sairaat valheesi eivät meitä hetkauta.
- Anonyymi
Valehtelet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313498
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162530Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202270Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1882067Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311945Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501581- 341565
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211524- 541413
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551299