Ja ne jotka eivät usko kirkon sanomaa kuinka sinne päästään joutuvat ikiiseen kirkon kiroukseen ( Jumalan) helvetissä.
Viherfassu
Kirkon moraaliton mainoslause on päästä taivaaseen.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa itse lukea Raamattua eikä uskoa toisten sanomisiin!
Apostolienteot kertoo miten Kristillinen Seurakunta syntyi.
Kun on useampaan kertaan lukenut läpi ja sisäistänyt Uuden Testamentin voi siirtyä
Vanhaa Testamenttia lukemaan.
Vanhasta Testamentista löytyy Profetiat Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemiseen maan päälle
Jumala / Taivaallinen Isämme ei halua että kukaan joutuu kadotukseen vaan haluaa että kaikki hänen luotunsa on hänen luonaan Taivaan ilossa!
"Kateuteen asti Jumala halajaa henkeään jonka Hän on laittanut meihin asumaan"!- Anonyymi
Valtion kirkkomme ovat eri mieltä.
Valtiomme suosimat kirkot!
Vassu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337441Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e824423Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne582887- 552156
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281689Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71667Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3501447Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us131322Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581099Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2751048