Arvioimaan muita. Näin vastaa Mauno . Näin hän uskoo.
Vastaus tuli siihen kun joku kysyi miten Mauno voi ja tuomitsee ĵonkun asian tai ihmiset.
En vain ymmärrä kuinka ihminen uskaltaa noin tuomita toiset. Tässä on samaa henkeä kuin neokalvininisteilla.
Raamattu ja P Henki tekee Mauno sta ainutlaatuisen
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin hän edes uskoo Profeetta Muhammedin (saas) olevan TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN jonka Kristus lupasi lähettää.
Islam ei tuomitse, koska Kristus kielsi tuomitsemasta. Vaan he varoittaa joidenkin asioiden olevan kiellettyjä ja kehottavat välttämään pahan tekemistä ja toimimasta sanan vastaisesti.
Jeesus sanoi fariseukset istuvat Mooseksen istuimella. Tehkää mitä he kehottavat, mutta älkää matkiko sitä mitä he tekevät. He voivat sanoa ja opettaa Älkää tuomitko mutta kuitenkin he itse tuomitsevat.
Islam taitaa parhaimmillaan olla valovuoden edellä kristittyjä. Kohtelias tervehdys jokaista kohtaan on aina ensimmäinen asia.
Mutta kyllähän hän kristityistä on tänä päivänä Eräs tunnettu ja suosittu sanan esillä pitäjä. Kuuntelen mielelläni kaikkia jotka Kristuksen nimessä puhuvat. Vain aika näyttää kuka heistä oli luotettavin ja totuudellisin. Jopa Edesmenneen Teuvo Sunin sanoja olen usein lukenut, vaikka hän puhui ehkä eniten kaikista muita vastaan.
Siunausta ja Rauhaa sekä armoa kaikille Kristuksen tähden vaivaa näkeville! Niin MM ja teillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877