50 v on pitkä aika, itkettää!

Anonyymi-ap

Yli puolivuosisataa sitten ollessani vielä lapsi muistan kuulleeni usean vanhuksen selittävän Venäjän kohtaamia onnettomuuksia tähän tapaan: ”Ihmiset ovat unohtaneet Jumalan; sen seurausta tämä kaikki on.” Sen jälkeen olen yli 50 vuoden ajan tutkinut Venäjän vallankumousta; sinä aikana olen lukenut satoja kirjoja, kerännyt henkilökohtaisia kertomuksia ja olen itsekin kirjoittanut kahdeksan teosta noiden vaiheiden selvittämiseksi. Mutta jos minua pyydettäisiin tiivistämään mahdollisimman lyhyeen pääsyy hirvittävään vallankumoukseen, joka nielaisi n. 60 miljoonaa ihmistä kansastamme kitaansa, en voisi sanoa sitä tarkemmin muuten kuin toistamalla: Ihmiset ovat unohtaneet Jumalan; sen seurausta tämä kaikki on.”

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistit eivät tunne historiaansa, ja vielä vähemmän tulevaisuuttaan, kamalaa tuhoaa edessä!

• Anonyymi

Nyky Venäjä on hyvin uskonnollinen maa, eikä mee yhtään paremmin, päinvastoin.

• Anonyymi

Siellä palvotaan kuvia...orttodoksisuus!

• Anonyymi

Ei se niin mene vaan kuten se ranskan vallankumous johtui rahan pumppaamisesta amerikan sisällissotaan ja rahat loppui 🤣

• Anonyymi

käsien hierojat tuhosivat myös rooman valtakunnan kristinuskolla ja tämä taas oli kommunismin ansiota

• Anonyymi

karl marx 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

karl marx 🤔

Ateistien idolli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistien idolli!

ei vaan jonkin tarkoituksellisen luodun johonkin tarkoitukseen 🤔 kaikkea ne kauppiaat keksivät rahojen kusetukseen , mitä monimutkaisempi systeemi niin sen läpivalaisematon rakenne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      3196
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1177
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      306
      1144
    4. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      13
      1081
    6. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      941
    7. Olet vallannut ajatukseni.

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      931
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      39
      902
    9. Pikku apulaiset

E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      67
      862
    10. Toivokasta torstaipäivää

Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      807
    Aihe