https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perussuomalaisilta-sinetti-ei-lahde-puolueena-rasismin-vastaiseen-kampanjaan-nain-purra-suhtautuu-hallituksen-rasismikoulutuksiin/8998866
Purra otaksui jo alkuviikolla puolueen kesäkokouksessa Kouvolassa, että puolue tuskin lähtee mukaan kampanjaan. Ainakin Rkp:ssä ja kokoomuksessa närkästyttiin erityisesti Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtajalle Jani Mäkelälle, joka kuvasi kampanjaa "poseeraukseksi".
Tästä me monet äänestimme-hienoa PS
11
96
Vastaukset
- Anonyymi
Suhtautumista pitäisi ulkomaalaisiin muuttaa, koska tulevaisuudessa joudumme yhä useammin turvautumaan poliisiin.
- Anonyymi
Poliisi Taposeenko?
googlaa= Taponen poliisi suomi24
- Anonyymi
Hyvä, hyvä. perseensä voisi tuollaisiin pamfletteihin pyyhkäistä
- Anonyymi
RKP hillotolppineen ulos ja ja Kepu tilalle!
- Anonyymi
Ei osallistu muutkaan puolueena,ainoastaan KOKOOMUS JA RKP.....
- Anonyymi
Siinäpä antaa niitten närkästyä..
Kannattaisi tuolla Rkp:llä mennä Ruotsiin, siitä ei ole mitään "hyötyä"Suomessa/Suomalaisille.
- Anonyymi
Oppositiokaan ei vastusta rasismia,kun eivät osallistu....
- Anonyymi
Keneltä Orpo osti ja mitä maksaa?
- Anonyymi
Eihän oppositiostakaan lähdetä mukaan niin miksei media hyökkää heidän kimppuunsa ja hauku rasisteiksi kuten persuja kokoajan?
- Anonyymi
Oppositio on rasseja!
- Anonyymi
Oli hallituksen piirileikki.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833777
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713285Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552863
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532676- 462413
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938