Näin kävi Seurahuoneella.
56-vuotias mies esiintyi 42-vuotiaana
14
154
Vastaukset
- Anonyymi
Pätee kyllä molempiin sukupuoliin.
- Anonyymi
40 tai 60 ihan sama... numero ei kerro todellista ikää.
- Anonyymi
Numerot tärkeitä, esim 15 vai 25 senttinen.
Maija, matemaatikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numerot tärkeitä, esim 15 vai 25 senttinen.
Maija, matemaatikkoSentitkin liittyy ikään...
- Anonyymi
Kyllä 60 v nainen alkaa olemaan jo aikas väljä putkistoltaan..
- Anonyymi
Ravintolan ovella monet esiintyy täysikäisinä.
- Anonyymi
Saitko kuitenkin munaa häneltä?
- Anonyymi
Naiset vähän kaunistelee ikäänsä, ja nyt se on jo miestenkin oikeus! Tasa-arvo!
- Anonyymi
tapahtuiko rikos.
- Anonyymi
Käytettiinkö doupinkia (meikkaamista)?
- Anonyymi
Henkkarit on pakko nähdä naisilta, ennenkuin alkaa nusuttamaan. Neidot osaa vanhentamaan itsensä aikuisiksi halutessaan.
- Anonyymi
Se oli rasistinen teko. Vain matut saavat valehdella ikänsä ja nimensä maahantuloviranomaisille.
- Anonyymi
Puhutaanko nyt henkisestä vai fyysillisestä iästä? Monet ukot on kuin murrosikäsiä vaikka partakarvat harmaantuu.
- Anonyymi
Mä joudun aina tilanteisiin, ett minkä ikäinen olet?
Vastaan, että 44.
Oikeasti olen kuuskytneljä.
Olen vain kyllästynyt kommentteihin. Että ethän sinä voi olla niin vanha.
Ongelmia on. Iässäkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106