Olen tullut siihen johtopäätökeen, että on tullut aika. Ihmisen elämä on täynnä muutoksia, joskus huonompaan, joskus parempaan. On huomattava, että voit itse vaikuttaa positiivisesti omaan hyvinvointiisi muutoksien kautta. Älä jää vain hautaan makaamaan vaan tee asioille jotain, mitkä näet elämässäsi epäkohtina.
Olen päättynyt alkaa ottamaan syksyn koittaessa Sustanonia ja toivottavasti voin jätttää hyvästit narukäsille, hauis nyt hitusen vajaa 40cm ja jos täällä on yhtä ohutkäsisiä miehiä tiedättet miltä se näyttää ja kuinka noloa se ovi olla, varsinkin kun käy vielä salilla.
Toivottavasti tämä itse aluille panemani muutos tuottaa hyvää tulosta ja käsiin ja muuallekin kehoon alkaa tulla paremmin lihasta ja kokonaishyvinvointi kasvaa.
Älä ole elämäsi sivustakatsoja vaan toimi ja tee siitä mieleisesi.
Alan kohta vetämään Sustanonia
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi. Itse olen saanut 52 cm kädet ilman lääkkeitä ja ihan normaaleilla rasvoilla. Mutta se on vaatinut 19 vuotta treeniä. Mihin sinulla on kiire?
- Anonyymi
Minulla on takana noin 35 vuotta salitreeniä ja käteni eivätole tuon paksummat. Sinulla on superhyvät geenit, minulla superhuonot. Elämän ehtoopuolella tässä ollaan, ei ole kiirettä kuten nuorempana.
- Anonyymi
Pojat, jos te jostain syystä olette niin lälläreitä eli lellipoikia, että ette uskalla ottaa sitä Sustaa niin turha sitten inistä jos kädet eivät kasva, lihakset eivät kasva jne. Katsokaa peiliin ja lopettaa moinen lälläriys tai lakatkaa vikisemästä että olette hardgainereita.
Pojat, testosteroni vaikuttaa mahtavasti kehoon ja terveyteen pitkällä aikavälillä. Alhainen testo --> all cause mortality pomppaa kattoon. - Anonyymi
voiko joku kakkabodari kaakata naamalleni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762161
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181956- 721213
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2341115Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2841061- 148983
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua66957- 45956
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....137934Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa56903