Kuvitteleeko joku, että ei muut tee verokepposia ku Hakkarainen.
Saattaa olla satua.
Europarlamentti
9
256
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkarainen on idiootti.
Ei sellainen pysty kepposiin, kaikkein vähiten veroasioissa.
Kyvyttömyys ja loputon möhliminen eivät ole keppostelua.
Äänestäjät tekivät johtopäätöksensä. - Anonyymi
Kuinka moni jää kiinni? <- TÄRKEÄ
KYSYMYS! - Anonyymi
Hakkarainen ei ole tehnyt mitään verokepposia,se on vassareitten kuvitelmaa nehän on jo muutenki sekopäitä ja harhaan johdettuja hahaahaa
- Anonyymi
Voi persu pientä kuinka harmitus haittaa elämääsi.
- Anonyymi
Kun kansalainen huijaa hallitusta, sitä kutsutaan rikokseksi. Kun hallitus huijaa kansalaista, sitä kutsutaan politiikaksi.
- Anonyymi
Verottajalla ei ole mitään korvausvaateita tms. Hakkaraiselta. Hakkaraisen mukaan kaikki verot on maksettu. Eli paIstan anarkokomukat ei tiedä tapauksesta yhtään mitään, vaan virittelevät tapansa mukaan omia valheellisia versioitaan. Toinen käsi housuissa.
- Anonyymi
Hakkarainen höpisee omiaan.
Mies on täysi idiootti.
Häneen uskovat vain muut samanlaiset. - Anonyymi
Kyllä marinin pääministeri kausi oli komuille kulta aikaa,it6se pääministeri ryyppäs ja jauhobiletti veronmaksajien varoja ja otti velkaa.mutta demarit ja vihreät vain nauroi kilpaa mutta nyt kun oikeistohallitus on johdossa velkoja pitää maksaa ettei käy kuten kreikalle niin kylläpä vassut natisee kiukustaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä marinin pääministeri kausi oli komuille kulta aikaa,it6se pääministeri ryyppäs ja jauhobiletti veronmaksajien varoja ja otti velkaa.mutta demarit ja vihreät vain nauroi kilpaa mutta nyt kun oikeistohallitus on johdossa velkoja pitää maksaa ettei käy kuten kreikalle niin kylläpä vassut natisee kiukustaan
Sitä on taas tavattu Suomen uutiset läpyskää silmät kiiluen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772