Suosittelen olemaan tarkkana mitä ostatte Puuilosta.
Ostin lisälämmittäjän auton etupäähän.
Myyjä kehui kuinka hyvä lämmittäjä on.
Kotiin päästyäni, lämmittäjän testaus . meteli todella kova , ei olisi voinut käyttää.
Takaisin Puuiloon palauttamaan tuote, puhaltajaa ei otettu vastaan, kun paketti oli avattu.
Palautuspaketti aivan samanlaisessa kunnossa kuin ostaessani .
Myymälässä ei ollut vastaavaa tuotetta avattuna , että olisi voinut testata.
Puuiloon jäi koko paska palasina ja rahat.
Puuilo laatua
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Klassinen sanonta - olikos se Kummelista -
Osta jos tykkäät, ei sillä kuitenkaan mitään tee.- Anonyymi
Olisiko Tukes ollut kiinnostunut ko. laitteesta.
- Anonyymi
Lämmittäjä = henkilö, minulla vaimo.
Totta hitossa webasto-tyyppinen lämmitin on äänekäs. Ei ole vika, vaan ominaisuus. - Anonyymi
Jos noin nii olipas outoa aina on otettu tosin ollut eri putiikki niin palautukset vastaan eihän tuotteesta voi saada selkoa jos ei kokeile ja onhan noilla kaikilla takuu jos vaikka olisi ollut epäkuntoinen
- Anonyymi
Minä ostin huoltsikalta kaksi säkkiä klapeja. Huonosti paloivat. En voi palauttaa niitä kun ne on poltettu jo kaikki.
Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292093
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371105Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131095- 631032
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon27924- 64897
- 76843
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48836- 36819
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28809