Suosittelen olemaan tarkkana mitä ostatte Puuilosta.
Ostin lisälämmittäjän auton etupäähän.
Myyjä kehui kuinka hyvä lämmittäjä on.
Kotiin päästyäni, lämmittäjän testaus . meteli todella kova , ei olisi voinut käyttää.
Takaisin Puuiloon palauttamaan tuote, puhaltajaa ei otettu vastaan, kun paketti oli avattu.
Palautuspaketti aivan samanlaisessa kunnossa kuin ostaessani .
Myymälässä ei ollut vastaavaa tuotetta avattuna , että olisi voinut testata.
Puuiloon jäi koko paska palasina ja rahat.
Puuilo laatua
22
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Klassinen sanonta - olikos se Kummelista -
Osta jos tykkäät, ei sillä kuitenkaan mitään tee.- Anonyymi
Olisiko Tukes ollut kiinnostunut ko. laitteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Tukes ollut kiinnostunut ko. laitteesta.
Tukes ei mittaa äänen voimakkuutta tällaisista laitteista.
- Anonyymi
Lämmittäjä = henkilö, minulla vaimo.
Totta hitossa webasto-tyyppinen lämmitin on äänekäs. Ei ole vika, vaan ominaisuus.- Anonyymi
Kyseessä lienee 12 V pikku lämmitin . Teho kai 150 w . Puhallin ulvoo melkoisesti .
- Anonyymi
Jos noin nii olipas outoa aina on otettu tosin ollut eri putiikki niin palautukset vastaan eihän tuotteesta voi saada selkoa jos ei kokeile ja onhan noilla kaikilla takuu jos vaikka olisi ollut epäkuntoinen
- Anonyymi
Minä ostin huoltsikalta kaksi säkkiä klapeja. Huonosti paloivat. En voi palauttaa niitä kun ne on poltettu jo kaikki.
Mitä teen?- Anonyymi
Vie tuhkat pesästä ja vaadi rahat takaisin
- Anonyymi
tyhmää mennä polttamaan puita, olisit palauttanu ennen kun poltit
- Anonyymi
Sellaisen auton kun hankkii, esim. ELNAKIN jossa rumatikki niin ei tule pettymyksiä.
- Anonyymi
Fordi jaksaa keksiä pääkopalle pohdittavaa. ,!!! kele .
Onko jollekulle tuttu oire, ja mistä moinen ? , kun vedättäessä alkaa pätkimään
Seuraava kulkimeni on kun ja jos vielä vaihdan ELNAKKI Fiiun alustalla. - Anonyymi
Saako puuilosta foortin vauhtipyöriä? Jos saa niin mitä materiaalia ovat. Onko pahvisia?
- Anonyymi
Puuilosta vauhtipyörävelini niitä hakee ,eivät ne ole niitä paperimassavauhtipyöriä
- Anonyymi
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Eivät vastaa enään puhelimeeni vaikka soitan monasti puhelimellani Jumalniementien
Puuiloon ,kun vein sen ransittikulkimeeni ostamani etupää lämmittäjän takaisin enkä saanut en mitään korvausta.- Anonyymi
Eivätkö myynyt sinulle osamaksulla?? Vaan ottivat pois.
- Anonyymi
Eivät antaneet jurotti ukko vaan kunkysyin!!
- Anonyymi
Kumma kun halvin ei hiljaisin ja tehokkain.
- Anonyymi
Onko sama puhelin, jolla soittelen joulupukin kuumalle linjalle??
- Anonyymi
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei lämmittäjässä ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
- Anonyymi
Palautus perustuu lakiin eikä myyjä voi sitä kieltää muiden kuin intiimituotteiden osalta.
- Anonyymi
Kyllä minä olen palauttanut intiimejäkin tuotteita kuten ruuvimeisselin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989