Kimmo the Antivapari

Anonyymi-ap

Joko alkais riittää toi kirkon ja uskovaisten asian ajo? Aika monta kymmentä vuotta oot sitä tehny. Täälläkin.

17

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähemmän Kimmo on antivapari kuin moni liiton vastuuhenkilö. Liiton sisältä käsin on helpompi tuhota liittoa. Herr RB esimerkiksi meni tukemaan Eklundin hajottavaa toimintaa Kotkassa, mutta liiton pamput juhlivat häntä. Enempää tuskin tarvitsee sanoa. On tullut selväksi, että liiton johto itse tuhoaa liittoa ja sen jäsenjärjestöjä. Siellä ne antivaparit lymyävät.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyksiä.

Miksi RB veljeilee Hannun kanssa? Miksi liiton johto tukee RB:ta?

Ehkä Hannu aiheuttaa vähemmän hajaannusta vapaa-ajattelijoissa kun puuhastelee kossunsa kanssa? Hannu on hajottaja joten tuskin mitään merkittävää saa kossun kanssa aikaan. Tietoa ei ole, pelkkä arvaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eklund pyrkii hajottamaan kaikkea.
        https://www.kymensanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/5869660

Miten tuo juttu muka liittyy vapareihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo juttu muka liittyy vapareihin?

Todella harva ihminen liittyy vapareihin ja vielä harvempi asia.

• Anonyymi

Täysin turha avaus.

• Anonyymi

Itse olet turha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet turha.

Voi hyvinkin olla, ettei Kimmo ole antivapari.

Samanhenkinen, katkera ja repivä, hän kuitenkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvinkin olla, ettei Kimmo ole antivapari.

Samanhenkinen, katkera ja repivä, hän kuitenkin on.

Itse olet antivapari. Revit, haukut, etsit syntipukkia. Nyt olet löytänyt syntipukin Kimmosta. Katso peiliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet antivapari. Revit, haukut, etsit syntipukkia. Nyt olet löytänyt syntipukin Kimmosta. Katso peiliin.

Kimmo on ajettu ulos. Kuka on vaparien uusi savustuksen ja kiusanteon kohde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vieläkin repivät sairasta iloa Kimmon kiusaamisesta. Näkyy tällä palstalla vähän väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimmon erottamisen laillisuus vahvistettiin oikeudessa.

Välillä tosiaan saa mitä tilaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimmon erottamisen laillisuus vahvistettiin oikeudessa.

Välillä tosiaan saa mitä tilaa!

Ja tekö iloitsette saadessanne kiusata ja savustaa jonkun ulos? Sairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tekö iloitsette saadessanne kiusata ja savustaa jonkun ulos? Sairasta.

Oikeus siis vahvisti, että erottamiselle oli hyvät perusteet.

Syy erottamiselle oli siis oikeuden mukaan Kimmossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeus siis vahvisti, että erottamiselle oli hyvät perusteet.

Syy erottamiselle oli siis oikeuden mukaan Kimmossa.

Tekö siis iloitsette edelleen siitä, että saitte Kimmon ulos? Ja nauratte sitä täällä? Sairasta seon. Hävetkää.

• Anonyymi

Vapareille kannattaa antaa lopputili eroamalla koko lahkosta jo heti huomenna.
      Eroilmoitus maililla yhdistykseen ja kannattaa mainita samalla että kielletään kaikenlainen yhteydenotto vaparien taholta.

T: Ativapari Nikolai Tsernomyrdin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe