Kiina toivoo BRICS-liittouman nopeaa kasvua.
https://yle.fi/a/74-20046621
Kiinalainen sähköauto
9
225
Vastaukset
- Anonyymi
Sota taikka ei, kiinalaisia tuotteita pitäisi mielestäni välttää.
- Anonyymi
Ei ole koskaan ykkösvaihtoehtona, mutta joskus ei voi välttäkään.
- Anonyymi
Kommarin tekemää kärryä en osta.
En edes peräkärryä.- Anonyymi
Japanilainen mikä lie BZZ Töyota, on surkein ikinä valmistettu sähköauto. Itsehinkkaava on muuten aika nolo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilainen mikä lie BZZ Töyota, on surkein ikinä valmistettu sähköauto. Itsehinkkaava on muuten aika nolo.
Kyllähän sen tietää, millaista itsetyydytys on.
- Anonyymi
Onneksi vetyautot ovat tulossa 😊👍
- Anonyymi
Lopetetaan saman tien kaikkien kodinkoneiden, kuten televisioiden, tietokoneiden, kännyköiden, pyykkikoneiden, sähkötyökalujen ym, ym. ostaminen koska suuri osa niistä on valmistettu kiinassa. Kaikissa on vähintään kiinassa tehtyä elektroniikkaa.
Myös kaikissa automerkeissä on suuri osa kiinassa valmistettuja osia, sähköautojen akut suuressa osassa.
On suoranaista tekopyhää jeesustelua dissata kiinalaista autoa, koska kuitenkin käytät kiinalaisia tuotteita arjessasi.
Kiinan ulkopuolelle markkinoidut kiinalaiset sähköautot ovat pääasiassa erittäin laadukkaita, hyvin eurooppalaisiin autoihin verrattavia tuotteita laadullisesti ja myös ajotuntumaltaan.
Minulle ja monelle muulle merkitsee monen kymmenen tuhannen euron säästäminen enemmän, kuin periaatteellinen politiikka.
Eurooppalaisten autotehtaiden pitäisi ottaa oppia Teslasta ja monesta kiinalaisesta autotehtaasta miten sähköautoja valmistetaan ja jättää vanhat tavat unholaan.
Suuret määrät alihankkijoita, mitä euroautotehtaat käyttävät on erittäin kallis tapa tehdä autoja koska jokainen alihankkija ottaa katteensa, ja kuljetukset tehtaasta toiseen maksaa. Tesla jopa myy autonsa itse, eikä mainosta, on jo mieletön säästö, jonka voi siirtää auton hintaan. - Anonyymi
Miten tämä liittyy kiinalaisiin sähköautoihin?
Putte kokee syrjäytyneensä kun Venäjää vihataan ja arvostus laskee päivä päivältä.
Olipa ennen "suurvalta Neuvostoliitto" ja nyt on epätoivoinen Venäjä ilman tulevaisuuta.- Anonyymi
Kuka vihaa? Kerropa nyt ihan omin sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759