Kiina toivoo BRICS-liittouman nopeaa kasvua.
https://yle.fi/a/74-20046621
Kiinalainen sähköauto
9
259
Vastaukset
- Anonyymi
Sota taikka ei, kiinalaisia tuotteita pitäisi mielestäni välttää.
- Anonyymi
Ei ole koskaan ykkösvaihtoehtona, mutta joskus ei voi välttäkään.
- Anonyymi
Kommarin tekemää kärryä en osta.
En edes peräkärryä.- Anonyymi
Japanilainen mikä lie BZZ Töyota, on surkein ikinä valmistettu sähköauto. Itsehinkkaava on muuten aika nolo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilainen mikä lie BZZ Töyota, on surkein ikinä valmistettu sähköauto. Itsehinkkaava on muuten aika nolo.
Kyllähän sen tietää, millaista itsetyydytys on.
- Anonyymi
Onneksi vetyautot ovat tulossa 😊👍
- Anonyymi
Lopetetaan saman tien kaikkien kodinkoneiden, kuten televisioiden, tietokoneiden, kännyköiden, pyykkikoneiden, sähkötyökalujen ym, ym. ostaminen koska suuri osa niistä on valmistettu kiinassa. Kaikissa on vähintään kiinassa tehtyä elektroniikkaa.
Myös kaikissa automerkeissä on suuri osa kiinassa valmistettuja osia, sähköautojen akut suuressa osassa.
On suoranaista tekopyhää jeesustelua dissata kiinalaista autoa, koska kuitenkin käytät kiinalaisia tuotteita arjessasi.
Kiinan ulkopuolelle markkinoidut kiinalaiset sähköautot ovat pääasiassa erittäin laadukkaita, hyvin eurooppalaisiin autoihin verrattavia tuotteita laadullisesti ja myös ajotuntumaltaan.
Minulle ja monelle muulle merkitsee monen kymmenen tuhannen euron säästäminen enemmän, kuin periaatteellinen politiikka.
Eurooppalaisten autotehtaiden pitäisi ottaa oppia Teslasta ja monesta kiinalaisesta autotehtaasta miten sähköautoja valmistetaan ja jättää vanhat tavat unholaan.
Suuret määrät alihankkijoita, mitä euroautotehtaat käyttävät on erittäin kallis tapa tehdä autoja koska jokainen alihankkija ottaa katteensa, ja kuljetukset tehtaasta toiseen maksaa. Tesla jopa myy autonsa itse, eikä mainosta, on jo mieletön säästö, jonka voi siirtää auton hintaan. - Anonyymi
Miten tämä liittyy kiinalaisiin sähköautoihin?
Putte kokee syrjäytyneensä kun Venäjää vihataan ja arvostus laskee päivä päivältä.
Olipa ennen "suurvalta Neuvostoliitto" ja nyt on epätoivoinen Venäjä ilman tulevaisuuta.- Anonyymi
Kuka vihaa? Kerropa nyt ihan omin sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821