Venäjän päiväkohtaiset tappiot Ukrainassa vain kasvavat

Anonyymi-ap

Ennätyksellinen määrä venäläisiä sotilaita taas vuorokauden sisällä saatettu pois miesvahvuudesta.
Kertoo Ukrainan ammus- ja aseavun kasvusta sekä Venäjän toimivan tykistön vähenemisestä.

105

555

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivitetty 31.8.2024

      Venäjän sotilastappiot 614 950
      +1 360 viime vuorokauden aikana

      https://x.com/DefenceU/

      • Anonyymi

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        Täyttä paskaa, muuten venäläiset olisivat jo Kiovassa, niin kovaa on ollut Venäjän sotilaiden syöttäminen tykinruuaksi ihmisaalloissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        Tiltu kehottaa katsomaan Moskovan omistamien pellejen houreita, koska hänellä ei muutakaan ole. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä paskaa, muuten venäläiset olisivat jo Kiovassa, niin kovaa on ollut Venäjän sotilaiden syöttäminen tykinruuaksi ihmisaalloissa.

        Kovaa ja pitkää on ollut puskeminen, joten ruumiita on kahden päivän Kiovaan marssista tullut ainakin 150 000 - 200 000 ja vammautuneita ainakin 3-4 kertaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        Totuus! kaikki yhteenlaskettuna 1,5 miljoonaa! 👍😎👌 fasistia pois pelistä! 650-tuhatta kaatunut! laske siihen palkka-armeijat vapaaehtoiset..jne! NÄIN SE ON ASIA! totuus ja vain totuus! myös kalustojen ja muiden osalta tappiot aivan HIRVEITÄ! kaikki tietää totuuden! turha täällä vääristellä totuutta se kun ei pelasta sitten millään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        haistelet kuulemma polkupyörien satuloita ja trollailet joka foorumilla! hakkaat naisia vanhuksia ja vammaisia! näin saat "päänsisäisen orgasmin" Hah..hah..aaBuahh,,hah..aaa
        Terveisiä Vaasaan -Ääliö! 👌😎👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        Höpöhöpö, tappioihin lasketaan myös pysyvästi vammautuneet, näitä raajarikkoisia ym. jo suorastaan vilisee Pietarin kaduilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa. Venäjän tappiot ovat max 100 tuhatta. Kattokaa USA:n upseereiden kuten Scott Ritter, Douglas Mac Gregor ja Larry Johnsonin videoita niin saatte vähän totuudenmukaisemman kuvan Ukrainan sekasotkusta.

        Näiden vesselien videoita on yhtä turha katsoa kuin Kremlin propagandaa. He edustavat ääriliikettä, joka vastustaa Ukrainan avustamista ja sodan nykytilanteesta kyseiset ruutiukot ovat totaalisen pihalla.


    • Anonyymi

      Ukrainasta on tullut maailman johtava droonien valmistaja 3 000 000 vuosittain valmistuvalla sotilaslennokilla, jossa on spesiaalitarkoituksiin tehtyjä erityyppisiä drooneja ja uusia vain pukkaa tulemaan viimeisimpänä kiinteällä polttoaineella ja suihkumoottorilla varustetut Palyanitsa-drooni 700 km kantamalla, joka on kuulemma paljon enemmän risteilyohjus kuin lennokki ja korvaa edullisemmin valmistettavana Neptune-merimaaliohjuksesta edelleen kehitetyt Neptune-risteilyohjukset.

      Palyanitsa eroaa aiemmasta Neptune-risteilyohjuksesta, joka oli alun perin meritorjuntaohjus, mutta jota modifioitiin maahyökkäyksiä varten.

      ”Implikaatio on, että [Palyanitsa] on halvempi – tai ainakin sopivampi massatuotantoon – ja paremmin optimoitu tehtäväänsä.”

      Ukrainan asevoimien promovideon mukaan ohjuksen kantama olisi jopa 700 kilometriä. Mikäli tämä pitää kutinsa, ohjus mahdollistaa pitkän kantaman iskut riippumatta Yhdysvaltain Atacms-ohjusjärjestelmän käytölle asettamista rajoituksista.

    • Anonyymi

      Mutta miksi ihmeessä väki pakenee esim. Pokrovskista ja siltä alueelta? Miksi Ukrainan presidentti ei enää puheissaan ole palauttamassa Venäjän miehittämiä alueita ja miksi hän jo puhuu jostain rauhanneuvotteluista kun homma on ihan kesken?

      • Anonyymi

        Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte.

        Sinä itsehän olet tuota epäisänmaallista sekajätettä levittäessäsi Suomeen Venäjän valheita ja kerroitpa jopa, ettet tarttusi aseeseen, jos Venäjä Suomeen hyökkäisi, vaikka olet äynyt armeijan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinä itsehän olet tuota epäisänmaallista sekajätettä levittäessäsi Suomeen Venäjän valheita ja kerroitpa jopa, ettet tarttusi aseeseen, jos Venäjä Suomeen hyökkäisi, vaikka olet äynyt armeijan.

        Miten se oli Molon oma armeijan käynti? Huhu kertoo , että olet aseista kieltäytyjä.
        Se voi olla myöskin Venäjän valheita , vaan mikä on totuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte.

        No katsokaa nyt Puten trollit : Ukraina war today youtube ja Ukraina war today youtube


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte.

        Mediapoli on USA:n kasaari juutaloisten niskalaenkissä ja valehtelee kaiken.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinä itsehän olet tuota epäisänmaallista sekajätettä levittäessäsi Suomeen Venäjän valheita ja kerroitpa jopa, ettet tarttusi aseeseen, jos Venäjä Suomeen hyökkäisi, vaikka olet äynyt armeijan.

        Mä tarttuisin aseeseen ja ampuisin muutaman sinun kaltaisesi ennen kuin tulen itse ammutuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte.

        Typerys luulee saavansa Venäjän asiaa edistettyä törkyvittuilemalla suomalaisten valtavan enemmistön edustajille, mikä on tietysti järjetön taktiikka.

        Siispä kiitos siitä että sinä ja pari palstakaveriasi olette noin suurenmoisen tyhmiä. 😊


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Typerys luulee saavansa Venäjän asiaa edistettyä törkyvittuilemalla suomalaisten valtavan enemmistön edustajille, mikä on tietysti järjetön taktiikka.

        Siispä kiitos siitä että sinä ja pari palstakaveriasi olette noin suurenmoisen tyhmiä. 😊

        Meinaatko, että suomalainen valtava enemmistö on kaltaisiasi itsensä paljastajia?
        Kuten aiemmin kehuit harrastustasi , niin
        luuletko tosissasi kansan ihailevan pervoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mediapoli on USA:n kasaari juutaloisten niskalaenkissä ja valehtelee kaiken.

        Koulussa olisit saattanut oppia kirjoittamaan, jos moinen olisi kiinnostanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että suomalainen valtava enemmistö on kaltaisiasi itsensä paljastajia?
        Kuten aiemmin kehuit harrastustasi , niin
        luuletko tosissasi kansan ihailevan pervoja?

        Mikset opettele pois maneeristasi?

        Siksi että et edes tiedä, mikä se on. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se oli Molon oma armeijan käynti? Huhu kertoo , että olet aseista kieltäytyjä.
        Se voi olla myöskin Venäjän valheita , vaan mikä on totuus?

        Kerro vain itsestäsi ja siitä kuinka olet käynyt armeijan, muttet puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä, oi isänmaallinen tiltu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarttuisin aseeseen ja ampuisin muutaman sinun kaltaisesi ennen kuin tulen itse ammutuksi.

        Sellaisiahan te tiltut olette.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mikset opettele pois maneeristasi?

        Siksi että et edes tiedä, mikä se on. 🤣

        Onko maneeri sinulle samanlainen pakkomielle
        kuin itsensä paljastelu?
        Olet selkeästi tarjoamassa molempia sinulle
        täysin vento vieraille ihmisille ja luulet olevasi
        kovinkin viisas.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kerro vain itsestäsi ja siitä kuinka olet käynyt armeijan, muttet puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä, oi isänmaallinen tiltu.

        Armeija on käyty, eikä ole mielessäkään käynyt , että heittäytyisin sinun tasolle maanpuolustuksen suhteen.
        Sinun mielestäsi kieltäytyneet ovat parasta A-luokkaa maanpuolustuksen suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Armeija on käyty, eikä ole mielessäkään käynyt , että heittäytyisin sinun tasolle maanpuolustuksen suhteen.
        Sinun mielestäsi kieltäytyneet ovat parasta A-luokkaa maanpuolustuksen suhteen.

        Eivät ole Älä höpötä. Mutta sinä itse kerroit, ettet tarttuisi aseeseen Venäjän hyökättyä Suomeen, oi isänmaallinen tiltunen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Eivät ole Älä höpötä. Mutta sinä itse kerroit, ettet tarttuisi aseeseen Venäjän hyökättyä Suomeen, oi isänmaallinen tiltunen.

        Ymmärrätkö ääliö, että täällä keskustelee muitakin kuin sinä ja sinun mielikuvitus viholliset , me isänmaalliset ei ole
        kieltäytyneet maamme puolustuksesta tulipa vihollinen mistä tahansa, päin vastoin kuin sinunlaiset aseista kieltäytyvät, jotka ovat
        yhteiskunnan pahinta pohjasakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö ääliö, että täällä keskustelee muitakin kuin sinä ja sinun mielikuvitus viholliset , me isänmaalliset ei ole
        kieltäytyneet maamme puolustuksesta tulipa vihollinen mistä tahansa, päin vastoin kuin sinunlaiset aseista kieltäytyvät, jotka ovat
        yhteiskunnan pahinta pohjasakkaa.

        Kappas sinä taidatkin olla toinen tiltu. Pahoittelen virhettäni. Olisihan minun pitänyt sinut maneeristasi tunnistaa. Mutta hyvä näin, että puolustaisit Suomea Venäjän hyökkäykseltä.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinä itsehän olet tuota epäisänmaallista sekajätettä levittäessäsi Suomeen Venäjän valheita ja kerroitpa jopa, ettet tarttusi aseeseen, jos Venäjä Suomeen hyökkäisi, vaikka olet äynyt armeijan.

        Molo valehtelee kun ei muuta pysty esittämään. Puolustaisin Suomea mutta Naton eteen en laittaisi tikkua ristiin. Minulle USA ja Nato edustavat kaikkea pahaa joita tulee vastustaa.
        Molon tapaiset sivarit ovat epäisänmaallista sekajätettä, jotka antaisivat vieraan vallan tunkeutua Suomen maaperälle. Halpamaista puuhaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarttuisin aseeseen ja ampuisin muutaman sinun kaltaisesi ennen kuin tulen itse ammutuksi.

        Sinä et kotoasi pidemmälle pääsisi, koska akkasi ampuisi sinut. Olet kait täys mulkku. Näin kertoi vaimosi parturille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö ääliö, että täällä keskustelee muitakin kuin sinä ja sinun mielikuvitus viholliset , me isänmaalliset ei ole
        kieltäytyneet maamme puolustuksesta tulipa vihollinen mistä tahansa, päin vastoin kuin sinunlaiset aseista kieltäytyvät, jotka ovat
        yhteiskunnan pahinta pohjasakkaa.

        Ei ole mitään ISÄNMAATA. Se meni kun liityttiin EU.n.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molo valehtelee kun ei muuta pysty esittämään. Puolustaisin Suomea mutta Naton eteen en laittaisi tikkua ristiin. Minulle USA ja Nato edustavat kaikkea pahaa joita tulee vastustaa.
        Molon tapaiset sivarit ovat epäisänmaallista sekajätettä, jotka antaisivat vieraan vallan tunkeutua Suomen maaperälle. Halpamaista puuhaa"

        Suomi on nyt NATO:n jäsenmaa, joten jos puolustaisit Suomea, puolustaisit NATO:a.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Suomi on nyt NATO:n jäsenmaa, joten jos puolustaisit Suomea, puolustaisit NATO:a.

        Sinä olet vakaasti päättänyt , ettet puolusta Suomea etkä Natoa. Tosi miehekästä.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Suomi on nyt NATO:n jäsenmaa, joten jos puolustaisit Suomea, puolustaisit NATO:a.

        Nato on perseestä.
        Suomen tehtävä ei ole puolustaa Natoa.
        Minä en NATOn eteen tekisi mitään. Keskisormea olen käynyt näyttämässä jenkeille kun ovat likelle tulleet.

        Sivari-molo saa mennä nuolemaan jenkkien persettä ja sitähän sinä teetkin jo vuosikymmenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vakaasti päättänyt , ettet puolusta Suomea etkä Natoa. Tosi miehekästä.

        Minulla on periaatteita. Nato on minulle yhtä kuin paskakasa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vakaasti päättänyt , ettet puolusta Suomea etkä Natoa. Tosi miehekästä.

        Minä olin aikoinani idealisti ja nyt valitsisin toisin. Mutta olen jo niin vanha, etten kuulu enää edes reserviin. Sinä sen sijaan kerrot käyneesi armeijan, olevasi isänmaallinen ja ettet puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä. Sepä vasta miehekästä onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nato on perseestä.
        Suomen tehtävä ei ole puolustaa Natoa.
        Minä en NATOn eteen tekisi mitään. Keskisormea olen käynyt näyttämässä jenkeille kun ovat likelle tulleet.

        Sivari-molo saa mennä nuolemaan jenkkien persettä ja sitähän sinä teetkin jo vuosikymmenet.

        Tiltua harmittaa kovasti, etteivät venäläiset sotilaat voi tulla Suomeenkin varastamaan lapsiamme ja tappamaan, raiskaamaan, kiduttamaan ja ryöstämään suomalaisia, kuten nyt ukrainalaisia. Hän siis kieltäytyy puolustamasta Suomea, vaikka kertoo muka olevansa isänmaallinen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Minä olin aikoinani idealisti ja nyt valitsisin toisin. Mutta olen jo niin vanha, etten kuulu enää edes reserviin. Sinä sen sijaan kerrot käyneesi armeijan, olevasi isänmaallinen ja ettet puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä. Sepä vasta miehekästä onkin.

        Ei kiinnosta sinun kaltaistesi maanpettureiden puolustaminen. Minun puolestani venäläiset voi tulla ja viedä sinut minne haluavat ja tehdä sinulle mitä haluavat.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltua harmittaa kovasti, etteivät venäläiset sotilaat voi tulla Suomeenkin varastamaan lapsiamme ja tappamaan, raiskaamaan, kiduttamaan ja ryöstämään suomalaisia, kuten nyt ukrainalaisia. Hän siis kieltäytyy puolustamasta Suomea, vaikka kertoo muka olevansa isänmaallinen.

        Miksi kiukkuat? Miksi muittenkaan pitäisi puolustaa Suomea , kun sinäkin olet
        kieltäytynyt siitä? Puolusta itseäsi , jos kykenet . Lapsia sinulla ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sinun kaltaistesi maanpettureiden puolustaminen. Minun puolestani venäläiset voi tulla ja viedä sinut minne haluavat ja tehdä sinulle mitä haluavat.

        Nyt ei ollutkaan kyse minun puolustamisesta, vaan Suomen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiukkuat? Miksi muittenkaan pitäisi puolustaa Suomea , kun sinäkin olet
        kieltäytynyt siitä? Puolusta itseäsi , jos kykenet . Lapsia sinulla ei ole.

        Haha. Enhän minä kiukka, vaan nauran sinulle, kun esität muka isänmaallista ja sitten kuitenkin ilmoitat, ettet puolustaisi Suomea.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Enhän minä kiukka, vaan nauran sinulle, kun esität muka isänmaallista ja sitten kuitenkin ilmoitat, ettet puolustaisi Suomea.

        Ethän itsekään puolustaisi Suomea , miksi muitten pitäisi?


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nyt ei ollutkaan kyse minun puolustamisesta, vaan Suomen.

        Jokainen voi puolustaa itse itseään. Nato-Suomessa ei ole mitään puolustettavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän itsekään puolustaisi Suomea , miksi muitten pitäisi?

        Kun sinä esität muka isänmaallista suomalaista ja kerrot käyneesi armeijan, niin on täysin naurettavaa, ett kerrot, ettet puolustaisikaan Suomea Venäjän tänne hyöktessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi puolustaa itse itseään. Nato-Suomessa ei ole mitään puolustettavaa.

        Tiltun elämä jopa maailman onnellisimmassa maassa on niin kurjaa, ettei hän sitä ole valmis puolustamaan. Me muut suomalaiset olemme, koska tiedämme, mitä Ruski Mir tarkoittaisi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kun sinä esität muka isänmaallista suomalaista ja kerrot käyneesi armeijan, niin on täysin naurettavaa, ett kerrot, ettet puolustaisikaan Suomea Venäjän tänne hyöktessä.

        Miksi minun pitäisi puolustaa Suomea , kun olet itsekin kieltäytynyt siitä?
        Miksi minun pitäisi muka sinua puolustaa?


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltun elämä jopa maailman onnellisimmassa maassa on niin kurjaa, ettei hän sitä ole valmis puolustamaan. Me muut suomalaiset olemme, koska tiedämme, mitä Ruski Mir tarkoittaisi.

        Ketkä muut? Sinä ja muut aseista kieltäytyjät? Kylläpä onkin Suomi turvassa.
        Miten teidän maanpettureiden maanpuolustus tapahtuu noin käytännössä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi puolustaa Suomea , kun olet itsekin kieltäytynyt siitä?
        Miksi minun pitäisi muka sinua puolustaa?

        Kumpi meistä on vannonut valan, että puolustaa Suomea? Ja on täysin naurettavaa että sinä syytät minua siitä, etten akoinani käynyt armeijaa, kun itse kerrot, ettet aio puolustaa Suomea. Minä nimittäin puolustaisin viimeiseen asti kaikilla kyvyilläni, jos Venäjä tänne hyökkäisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä muut? Sinä ja muut aseista kieltäytyjät? Kylläpä onkin Suomi turvassa.
        Miten teidän maanpettureiden maanpuolustus tapahtuu noin käytännössä?

        Maanpettureita olette te tiltut, jotka levitätte Suomeen Venäjän valheita ja kerrotte, ettette puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka oletkin käynyt armeijan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kumpi meistä on vannonut valan, että puolustaa Suomea? Ja on täysin naurettavaa että sinä syytät minua siitä, etten akoinani käynyt armeijaa, kun itse kerrot, ettet aio puolustaa Suomea. Minä nimittäin puolustaisin viimeiseen asti kaikilla kyvyilläni, jos Venäjä tänne hyökkäisi

        Mitä ne sinun kyvyt sitten on? Olet itse kieltäytynyt aseista ja samalla Suomen
        puolustamisesta.
        Olen vannonut sotilasvalan puolueettomassa Suomessa puolueettoman maan
        Suomen puolustuksesta.
        Natoon liitymisen jälkeen vala on menettänyt velvoitteensa. Natosodat ei
        kiinosta , sotikoot Natovaloja vannoneet.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Maanpettureita olette te tiltut, jotka levitätte Suomeen Venäjän valheita ja kerrotte, ettette puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka oletkin käynyt armeijan.

        Aseista kieltäytyjän mielestä armeijan käyneet ovat maanpettureita. Mitä Venäjän valheita
        nyt olet löytävinäsi?
        Unohdit kertoa , kuinka maanpetturi aseista kieltäytyjät hoitavat Suomen puolustuksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne sinun kyvyt sitten on? Olet itse kieltäytynyt aseista ja samalla Suomen
        puolustamisesta.
        Olen vannonut sotilasvalan puolueettomassa Suomessa puolueettoman maan
        Suomen puolustuksesta.
        Natoon liitymisen jälkeen vala on menettänyt velvoitteensa. Natosodat ei
        kiinosta , sotikoot Natovaloja vannoneet.

        Sotilasvalasi velvoittaa sinua edelleen puolustamaan Suomea, isänmaalliinen tiltu. Siinä ei puhuttu mitään puolueettomuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aseista kieltäytyjän mielestä armeijan käyneet ovat maanpettureita. Mitä Venäjän valheita
        nyt olet löytävinäsi?
        Unohdit kertoa , kuinka maanpetturi aseista kieltäytyjät hoitavat Suomen puolustuksen?

        Maanpettureita olette te Venäjän valheita Suomeen levittävät tiltut. Ja sinäkin armeijan käyneenä muka isänmaallisena suomlaisena esiintyvä kerrotkin, ettet nostaisi asetta Venäjää vastaan. Onko se Venäjä sittenkin sinun isänmaasi?


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sotilasvalasi velvoittaa sinua edelleen puolustamaan Suomea, isänmaalliinen tiltu. Siinä ei puhuttu mitään puolueettomuudesta.

        Mistä sinä tiedät , mitä siinä sanotaan , kun itse olet kieltäytynyt siitä.
        Minulla ei ole aikomustakaan osallistua Nato sotiin . Sinä voit osallistua , jos
        kiinostaa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Maanpettureita olette te Venäjän valheita Suomeen levittävät tiltut. Ja sinäkin armeijan käyneenä muka isänmaallisena suomlaisena esiintyvä kerrotkin, ettet nostaisi asetta Venäjää vastaan. Onko se Venäjä sittenkin sinun isänmaasi?

        Minä annan kunnian kentät teille aseista kieltäytyneille sankareille. Miksi et kerro niitä
        hienoja menetelmiä , joilla te maanpetturit pysäytätte hyökkääjän?
        Puolueetomuuden kannattajana pysyn puolueettomana tulevista sodista. Annan
        sotahullujen tapattaa itsensä aatteensa puolesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät , mitä siinä sanotaan , kun itse olet kieltäytynyt siitä.
        Minulla ei ole aikomustakaan osallistua Nato sotiin . Sinä voit osallistua , jos
        kiinostaa.

        "Mistä sinä tiedät , mitä siinä sanotaan , kun itse olet kieltäytynyt siitä."

        Sen teksti on julkinen ja siinä ei valheistasi huolimatta puhuta mitään puolueettomuudesta:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sotilasvala

        "Minulla ei ole aikomustakaan osallistua Nato sotiin . Sinä voit osallistua , jos
        kiinostaa."

        NATO ei sodi nyt missään, Venäjä sotii. Ja sinä olet kertonut, ettet puolustaisi Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka olet käynyt armeijan ja vannonut tuon valan. Silti kehtaat yrittää syyttää muita maanpetturuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä annan kunnian kentät teille aseista kieltäytyneille sankareille. Miksi et kerro niitä
        hienoja menetelmiä , joilla te maanpetturit pysäytätte hyökkääjän?
        Puolueetomuuden kannattajana pysyn puolueettomana tulevista sodista. Annan
        sotahullujen tapattaa itsensä aatteensa puolesta.

        "Minä annan kunnian kentät teille aseista kieltäytyneille sankareille. Miksi et kerro niitä
        hienoja menetelmiä , joilla te maanpetturit pysäytätte hyökkääjän?"

        Maanpettureita olette edelleen te Venäjän tiltut, jotka levitätte Suomeen Venäjän valheita ja jopa kieltäydytte puolustamasta Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka olette käyneet armeijan ja vannoneet sotialasvalan, jossa lupaudutte puolustamaan Suomea.

        "Puolueetomuuden kannattajana pysyn puolueettomana tulevista sodista. Annan
        sotahullujen tapattaa itsensä aatteensa puolesta."

        Valasi vevoittaa sinua puolustamaan Suomea.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Minä annan kunnian kentät teille aseista kieltäytyneille sankareille. Miksi et kerro niitä
        hienoja menetelmiä , joilla te maanpetturit pysäytätte hyökkääjän?"

        Maanpettureita olette edelleen te Venäjän tiltut, jotka levitätte Suomeen Venäjän valheita ja jopa kieltäydytte puolustamasta Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi, vaikka olette käyneet armeijan ja vannoneet sotialasvalan, jossa lupaudutte puolustamaan Suomea.

        "Puolueetomuuden kannattajana pysyn puolueettomana tulevista sodista. Annan
        sotahullujen tapattaa itsensä aatteensa puolesta."

        Valasi vevoittaa sinua puolustamaan Suomea.

        Pakolla vannotettu vala ei sido juridisesti mihinkään. Maanpuolustus on yhteispeliä.
        Silloin kuin sinun kaltaiset maanpetturit kieltäytyy puolustamasta maataan , ei
        muillakaan ole sen kummempia velvollisuuksia siihen.
        Miksi kouhotat muita tekemään sellaista , josta itse olet raukkamaisesti kieltäytynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakolla vannotettu vala ei sido juridisesti mihinkään. Maanpuolustus on yhteispeliä.
        Silloin kuin sinun kaltaiset maanpetturit kieltäytyy puolustamasta maataan , ei
        muillakaan ole sen kummempia velvollisuuksia siihen.
        Miksi kouhotat muita tekemään sellaista , josta itse olet raukkamaisesti kieltäytynyt?

        Ei sinua pakotettu vannomaan valaasi, vaan se oli oma valintasi ja kun minä kerron, että minä puolustaisin Suomea viimeiseen asti, niin miksi yrität valehdella, että minä muka kieltäytyisin puolustamasta Suomea? Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, minä tekisin täsmälleen niin kuin viranomaiset määräisivät minut tekemään. Sinä itse olet se maanpetturi, joka levittää Suomeen Venäjän valheita ja kerrot jopa, ettet siinä tapauksessa tarttuisi aseeseen, vaikka olet valasi vannonut. Se on sitä maanpetturuutta.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ei sinua pakotettu vannomaan valaasi, vaan se oli oma valintasi ja kun minä kerron, että minä puolustaisin Suomea viimeiseen asti, niin miksi yrität valehdella, että minä muka kieltäytyisin puolustamasta Suomea? Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, minä tekisin täsmälleen niin kuin viranomaiset määräisivät minut tekemään. Sinä itse olet se maanpetturi, joka levittää Suomeen Venäjän valheita ja kerrot jopa, ettet siinä tapauksessa tarttuisi aseeseen, vaikka olet valasi vannonut. Se on sitä maanpetturuutta.

        Viranomaiset eivät määrää sinulle muuta tehtävää kuin vankilassa istuminen.
        Ardnt Pekurisen tie on sinunkin tie , kannattaa tutustua tulevaan kohtaloonsa.
        Onko sinulla joku pakkomielle nähdä Venäjän valheita joka paikassa? Mitä esim.
        näissä kommenteissa on Venäjän valhetta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaiset eivät määrää sinulle muuta tehtävää kuin vankilassa istuminen.
        Ardnt Pekurisen tie on sinunkin tie , kannattaa tutustua tulevaan kohtaloonsa.
        Onko sinulla joku pakkomielle nähdä Venäjän valheita joka paikassa? Mitä esim.
        näissä kommenteissa on Venäjän valhetta?

        "Viranomaiset eivät määrää sinulle muuta tehtävää kuin vankilassa istuminen."

        Tietenkin määrävät.

        "Ardnt Pekurisen tie on sinunkin tie , kannattaa tutustua tulevaan kohtaloonsa."

        Minä olen niin vnha, etten kuulu edes reserviin, mutta viranomaiset taatusti keksivät sairaahoitajalle käyttöä.

        "Onko sinulla joku pakkomielle nähdä Venäjän valheita joka paikassa? Mitä esim.
        näissä kommenteissa on Venäjän valhetta?"

        Noissa ei olekaan mitään, mutta sinä olet tunnettu Venäjän valheiden levittäjä, joka mm. yrittää puolustella Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa, kiistää Venäjän rikoksia ja epäonnistumisia ja valehtelet jopa siitä, mitä minä sanon. Kun minä kerron haluavani rauhaa, sinä valehtelet minun muka haluavan sotaa Venäjän kanssa, kun minä kerron tuomitsevani ehdottomasti kidutuksen, sinä valehtelet minun haluavan kidutusvankiloita Suomeen jne. Olet sairas ihminen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Viranomaiset eivät määrää sinulle muuta tehtävää kuin vankilassa istuminen."

        Tietenkin määrävät.

        "Ardnt Pekurisen tie on sinunkin tie , kannattaa tutustua tulevaan kohtaloonsa."

        Minä olen niin vnha, etten kuulu edes reserviin, mutta viranomaiset taatusti keksivät sairaahoitajalle käyttöä.

        "Onko sinulla joku pakkomielle nähdä Venäjän valheita joka paikassa? Mitä esim.
        näissä kommenteissa on Venäjän valhetta?"

        Noissa ei olekaan mitään, mutta sinä olet tunnettu Venäjän valheiden levittäjä, joka mm. yrittää puolustella Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa, kiistää Venäjän rikoksia ja epäonnistumisia ja valehtelet jopa siitä, mitä minä sanon. Kun minä kerron haluavani rauhaa, sinä valehtelet minun muka haluavan sotaa Venäjän kanssa, kun minä kerron tuomitsevani ehdottomasti kidutuksen, sinä valehtelet minun haluavan kidutusvankiloita Suomeen jne. Olet sairas ihminen.

        Et sinä ole koskaan kuulunut reserviin. Sairaanhoitajilla olisi kriisin aikana muutakin tekemistä kuin sinun hoitosi , joten vankila olisi sopivin paikka kaltaisellesi hullulle.
        Miksi intät minun sanomiksi asioita , joihin en ole ottanut mitään kantaa , vaikutat
        vainoharhaiselta. Ainoa , jota olen kommentoinut on se , miksi aseista kieltäytynyt
        maanpetturi kouhottaa muita tekemään sellaista , mistä itse olet kieltäytynyt.
        Toisaalta sairalloinen Venäjän pelkosi on sillä lailla ymmärrettävää , että olet
        aukonut päätäsi Venäjälle päin siihen malliin , että olet ankarassa kusessa , jos
        Venäjä hyökkää Suomeen ja alkaa kysellä nokakkain sinulta mielipiteitä.
        Itse olet soppasi keittänyt , älä kysele muita puolustamaan itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole koskaan kuulunut reserviin. Sairaanhoitajilla olisi kriisin aikana muutakin tekemistä kuin sinun hoitosi , joten vankila olisi sopivin paikka kaltaisellesi hullulle.
        Miksi intät minun sanomiksi asioita , joihin en ole ottanut mitään kantaa , vaikutat
        vainoharhaiselta. Ainoa , jota olen kommentoinut on se , miksi aseista kieltäytynyt
        maanpetturi kouhottaa muita tekemään sellaista , mistä itse olet kieltäytynyt.
        Toisaalta sairalloinen Venäjän pelkosi on sillä lailla ymmärrettävää , että olet
        aukonut päätäsi Venäjälle päin siihen malliin , että olet ankarassa kusessa , jos
        Venäjä hyökkää Suomeen ja alkaa kysellä nokakkain sinulta mielipiteitä.
        Itse olet soppasi keittänyt , älä kysele muita puolustamaan itseäsi.

        LOl. Olet harhainen. Unohdit jo, että Suomi liittyi NATO:on eikä Venäjä siis voi enää.miehittää Suomea. Ja viranomaiset kyllä määrääisivät meidät sairaanhoitajatt töihin kriisin aikana eikä vankiloihin. Lopeta valehtelu, vaikka aiotkin rikkoa valasi, tiltu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOl. Olet harhainen. Unohdit jo, että Suomi liittyi NATO:on eikä Venäjä siis voi enää.miehittää Suomea. Ja viranomaiset kyllä määrääisivät meidät sairaanhoitajatt töihin kriisin aikana eikä vankiloihin. Lopeta valehtelu, vaikka aiotkin rikkoa valasi, tiltu.

        Natotrolli on kovasti peloissaan. Ei Nato voi estää Suomen miehitystä mitenkään.
        Itse asiassahan Naton strategia on jättää Suomi taistelualueeksi ja toimia Ruotsista
        käsin . Nato siis edesautaa Suomen miehitystä.
        Mitä sotilasvalaan tulee , se on pelkkä sotilaallinen perinne , joka ei velvoita
        mihinkään , eikä ole juridisesti sitova. Vaan mistäpä sivari sellaisia tietäisi.
        Milloin olet sairastunut luuloon , että olisit muka sairaanhoitaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natotrolli on kovasti peloissaan. Ei Nato voi estää Suomen miehitystä mitenkään.
        Itse asiassahan Naton strategia on jättää Suomi taistelualueeksi ja toimia Ruotsista
        käsin . Nato siis edesautaa Suomen miehitystä.
        Mitä sotilasvalaan tulee , se on pelkkä sotilaallinen perinne , joka ei velvoita
        mihinkään , eikä ole juridisesti sitova. Vaan mistäpä sivari sellaisia tietäisi.
        Milloin olet sairastunut luuloon , että olisit muka sairaanhoitaja?

        Tiltu haaveilee edelleen, että Venäjä muka voisi miehittää NATO-maita, vaikka Ukrainakin on vallannut tänä vuonna enemmän Venäjää kuin Venäjä Ukrainaa. Venäjän hyökkäys NATO-maahan johtaisi sotaan, joka käytäisiin Venäjän puolella rajaa. Ja maanpetturi tiltu yrittää edelleen kovasti perustella itselleen, miten hänet muka on pakotettu vannomaan sotilasvala ja hänellä on oikeus rikkoa se.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltu haaveilee edelleen, että Venäjä muka voisi miehittää NATO-maita, vaikka Ukrainakin on vallannut tänä vuonna enemmän Venäjää kuin Venäjä Ukrainaa. Venäjän hyökkäys NATO-maahan johtaisi sotaan, joka käytäisiin Venäjän puolella rajaa. Ja maanpetturi tiltu yrittää edelleen kovasti perustella itselleen, miten hänet muka on pakotettu vannomaan sotilasvala ja hänellä on oikeus rikkoa se.

        Voi sitä sivarin "järkeä". Etkö osaa sen vertaa googlettaa , että Naton strategia on jättää
        Suomi taistelualueeksi , ja Nato toimisi Ruotsista käsin. Olihan siitä paljonkin juttuja
        Suomen mediassa. Joten sinä joutuisit esittämään suoraan venäläisille mielipiteitäsi ,
        eikä tarvitsisi Suomi24 sivuilla hokea mantraansa.
        Sivarille on varmasti uusi tieto , että kaikki alokkaat vannovat sotilasvalan tai antavat
        juhlallisen vakuutuksen . Siitä ei ole vaihtoehtoa , joten kyseessä on pakottaminen.
        Tosin vala ei sido mihinkään. Onpahan vaan vanha typerä tapa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä sivarin "järkeä". Etkö osaa sen vertaa googlettaa , että Naton strategia on jättää
        Suomi taistelualueeksi , ja Nato toimisi Ruotsista käsin. Olihan siitä paljonkin juttuja
        Suomen mediassa. Joten sinä joutuisit esittämään suoraan venäläisille mielipiteitäsi ,
        eikä tarvitsisi Suomi24 sivuilla hokea mantraansa.
        Sivarille on varmasti uusi tieto , että kaikki alokkaat vannovat sotilasvalan tai antavat
        juhlallisen vakuutuksen . Siitä ei ole vaihtoehtoa , joten kyseessä on pakottaminen.
        Tosin vala ei sido mihinkään. Onpahan vaan vanha typerä tapa.

        "Voi sitä sivarin "järkeä". Etkö osaa sen vertaa googlettaa , että Naton strategia on jättää
        Suomi taistelualueeksi , ja Nato toimisi Ruotsista käsin. Olihan siitä paljonkin juttuja
        Suomen mediassa."

        Laitahan linkkiä valheesi tueksi. Kun Venäjä ei kykene puolustamaan omia alueitaan Ukrainalta, niin miten sinä kuvittelet, että se voisi suojella niitä NATO:lta? Venäjän hyökkäys NATO-maahan johtaisi sotaan, joka käytäisiin Venäjän alueella.

        "Joten sinä joutuisit esittämään suoraan venäläisille mielipiteitäsi ,"

        Edelleenkään Venäjä ei kykenisi miehittämään NATO-maata, mutta toki se tuhoa niissäkin voisi saada aikaan.

        "Sivarille on varmasti uusi tieto , että kaikki alokkaat vannovat sotilasvalan tai antavat
        juhlallisen vakuutuksen ."

        Ei ollut.

        "Siitä ei ole vaihtoehtoa , joten kyseessä on pakottaminen.
        Tosin vala ei sido mihinkään. Onpahan vaan vanha typerä tapa."

        Olisit maanpetturitiltunakin hivenen uskottavampi, jos et rikkoisi valaasi, vaan juhlallisen vakuutuksen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Voi sitä sivarin "järkeä". Etkö osaa sen vertaa googlettaa , että Naton strategia on jättää
        Suomi taistelualueeksi , ja Nato toimisi Ruotsista käsin. Olihan siitä paljonkin juttuja
        Suomen mediassa."

        Laitahan linkkiä valheesi tueksi. Kun Venäjä ei kykene puolustamaan omia alueitaan Ukrainalta, niin miten sinä kuvittelet, että se voisi suojella niitä NATO:lta? Venäjän hyökkäys NATO-maahan johtaisi sotaan, joka käytäisiin Venäjän alueella.

        "Joten sinä joutuisit esittämään suoraan venäläisille mielipiteitäsi ,"

        Edelleenkään Venäjä ei kykenisi miehittämään NATO-maata, mutta toki se tuhoa niissäkin voisi saada aikaan.

        "Sivarille on varmasti uusi tieto , että kaikki alokkaat vannovat sotilasvalan tai antavat
        juhlallisen vakuutuksen ."

        Ei ollut.

        "Siitä ei ole vaihtoehtoa , joten kyseessä on pakottaminen.
        Tosin vala ei sido mihinkään. Onpahan vaan vanha typerä tapa."

        Olisit maanpetturitiltunakin hivenen uskottavampi, jos et rikkoisi valaasi, vaan juhlallisen vakuutuksen.

        Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen , niin sota käytäisiin Venäjän puolella? On siinä
        aseistakieltäytäjällä sodankäynti hallinnassa. Eikö edes Ukrainan sota saa sivaria
        ymmärtämään , missä sotaa käydään?
        Venäjän sairalloinen pelkosi on sinällään aiheellista. Venäjä seuraa Suomen eri kanavia
        huolella ja varmasti rekistöröivät tunnistetavasti esiintyvät valehtelijat ja pään aukojat.
        Sitä saa mitä tilaa.
        Maanpetturuudesta sinulla on väärä käsitys. Maanpettureina pidetään tyyppejä , jotka
        kieltäytyvät asepalveluksesta ja maansa puolustamisesta , kuten sinua.
        Itse erosin reservistä samana päivänä , kun Suomi liittyi Natoon. Siihen asti olin
        sitoutunut Suomen puolustukseen , Natosotiin en osallistu. Jääköön ne hommat
        Natokiimaisten hoidettaviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen , niin sota käytäisiin Venäjän puolella? On siinä
        aseistakieltäytäjällä sodankäynti hallinnassa. Eikö edes Ukrainan sota saa sivaria
        ymmärtämään , missä sotaa käydään?
        Venäjän sairalloinen pelkosi on sinällään aiheellista. Venäjä seuraa Suomen eri kanavia
        huolella ja varmasti rekistöröivät tunnistetavasti esiintyvät valehtelijat ja pään aukojat.
        Sitä saa mitä tilaa.
        Maanpetturuudesta sinulla on väärä käsitys. Maanpettureina pidetään tyyppejä , jotka
        kieltäytyvät asepalveluksesta ja maansa puolustamisesta , kuten sinua.
        Itse erosin reservistä samana päivänä , kun Suomi liittyi Natoon. Siihen asti olin
        sitoutunut Suomen puolustukseen , Natosotiin en osallistu. Jääköön ne hommat
        Natokiimaisten hoidettaviksi.

        Tiltu kieltäytyy edelleen ymmärtämästä, että kun jo Ukraina on tänä vuonna vallannut enemmän Venäjää kuin Venäjä Ukrainaa, niin se jo osoittaa, että Venäjällä ei olisi mitään mahdollisuuksia voittaa NATO:a, jonka resurssit ovat Ukrainaan verrattuna valtavan paljon suuremmat. Ja maanpettureita ovat tiltut, jotka kertovat, etteivät puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä. Jopa vaikka ovat käyneet armeijan ja vannoneet sotilasvalan, että puolustaisivat Suomea kaikissa tilanteissa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltu kieltäytyy edelleen ymmärtämästä, että kun jo Ukraina on tänä vuonna vallannut enemmän Venäjää kuin Venäjä Ukrainaa, niin se jo osoittaa, että Venäjällä ei olisi mitään mahdollisuuksia voittaa NATO:a, jonka resurssit ovat Ukrainaan verrattuna valtavan paljon suuremmat. Ja maanpettureita ovat tiltut, jotka kertovat, etteivät puolustaisi Suomea Venäjän hyökkäykseltä. Jopa vaikka ovat käyneet armeijan ja vannoneet sotilasvalan, että puolustaisivat Suomea kaikissa tilanteissa.

        Valat ovat lasten leikkeihin sopivaa touhua. Kuten totesin , Natosota ei kiinnosta.
        Eikä varsinkaan aseista kieltäytyneiden maanpettureiden puolustaminen. Ne joutaisi
        työntää Venäjälle samoin tein. Yhteiskunnan pohjasakkaa ovat he.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valat ovat lasten leikkeihin sopivaa touhua. Kuten totesin , Natosota ei kiinnosta.
        Eikä varsinkaan aseista kieltäytyneiden maanpettureiden puolustaminen. Ne joutaisi
        työntää Venäjälle samoin tein. Yhteiskunnan pohjasakkaa ovat he.

        Haha. Minä puolustaisin Suomea viimeiseen asti noudattamalla viranomaisten määräyksiä, sinä et, maanpetturitiltu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Minä puolustaisin Suomea viimeiseen asti noudattamalla viranomaisten määräyksiä, sinä et, maanpetturitiltu.

        Ei sinulla olisikaan muuta vaihtoehtoa. Viranomaiset määräisivät sinut ja muut maanpetturit
        vankilaan.
        Minä taas kellistelisin nojatuolissa seuraamassa maailman menoa. Natokiimaiset maamme
        puolustajat luovuttaisivat vertaan metsiemme lannoitteeksi.
        Onneksi tuli erottua aikanaan reservistä , Natosodat ovat parasta viihdettä sivusta seurattuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla olisikaan muuta vaihtoehtoa. Viranomaiset määräisivät sinut ja muut maanpetturit
        vankilaan.
        Minä taas kellistelisin nojatuolissa seuraamassa maailman menoa. Natokiimaiset maamme
        puolustajat luovuttaisivat vertaan metsiemme lannoitteeksi.
        Onneksi tuli erottua aikanaan reservistä , Natosodat ovat parasta viihdettä sivusta seurattuna.

        Minä tekisin juuri täsmälleen niin kuin viranomaiset määräisivät ja puolustaisin Suomea viimeiseen asti, myös tarttumalla aseeseen. Sinä kuulemat et, vaikka kerrot jopa vannoneesi valan, jossa lupaudut puolustamaan Suomea, maanpetturitiltu. Kerropas muuten, missä se NATO sinun mukaasi taas sotii.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Minä tekisin juuri täsmälleen niin kuin viranomaiset määräisivät ja puolustaisin Suomea viimeiseen asti, myös tarttumalla aseeseen. Sinä kuulemat et, vaikka kerrot jopa vannoneesi valan, jossa lupaudut puolustamaan Suomea, maanpetturitiltu. Kerropas muuten, missä se NATO sinun mukaasi taas sotii.

        Ei hullulle anneta asetta. Itsehän kieltäydyit aseista , joten tyydy vaan vankilaan , mikä on sinulle ihan paras paikka.
        Sinun mielestä on maanpetturuutta , jos Suomen lakien mukaan eroaa reservistä?
        Niin on tehneet tuhannet miehet , koska eivät halua Natosotiin. Suomen seuraava sota
        on Natosota , jonka saavat sotia Natokiimaiset. Tosin sinun Natokiima menee hukkaan ,
        Natokiimaista maanpetturia ei yksikään sotilasyksikkö halua riveihinsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hullulle anneta asetta. Itsehän kieltäydyit aseista , joten tyydy vaan vankilaan , mikä on sinulle ihan paras paikka.
        Sinun mielestä on maanpetturuutta , jos Suomen lakien mukaan eroaa reservistä?
        Niin on tehneet tuhannet miehet , koska eivät halua Natosotiin. Suomen seuraava sota
        on Natosota , jonka saavat sotia Natokiimaiset. Tosin sinun Natokiima menee hukkaan ,
        Natokiimaista maanpetturia ei yksikään sotilasyksikkö halua riveihinsä.

        "Ei hullulle anneta asetta. Itsehän kieltäydyit aseista , joten tyydy vaan vankilaan , mikä on sinulle ihan paras paikka."

        Tiltu ei vieläkään ymmärrä, että en ole joutumassa vankilaan, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Ensinnäkään en kuulu reserviin ja toisekseen, viranomaiset löytäisivät siinä tapauksessa sairaanhoitajille käyttöä. Turhaan siis intät.

        "Sinun mielestä on maanpetturuutta , jos Suomen lakien mukaan eroaa reservistä?
        Niin on tehneet tuhannet miehet , koska eivät halua Natosotiin."

        Terveydellisistä syitä reservistä eroamiseen minulla ei ole mitään vastaan, mutta ainoa NATO-sota, mihin suomalaiset reserviläiset voisivat joutua on Venäjän hyökkäys Suomeen ja minusta olisi maanpetturuutta jättää Suomi puolustamatta.

        "Tosin sinun Natokiima menee hukkaan ,
        Natokiimaista maanpetturia ei yksikään sotilasyksikkö halua riveihinsä."

        Minä en olekaan sotilas, vaan sairaanhoitaja ja työskentelisin sairaanhoidossa siinä tapauksessa, että Venäjä hyökkäsi Suomeen. Mitä sinä tekisit?


    • Anonyymi

      Ukrainan päiväkohtaiset tappiot sodassa vain kasvavat.
      Ennätyksellinen määrä ukronatseja ja natokuppaisia sekä fasistisia vapaaehtoisia on taas vuorokauden sisällä saatettu pois muonavahvuudesta. Sillä paskalla saadaankin peltoja satoisimmiksi.
      Läntisen aseavun tarve lisääntyy kun joka päivä tuhotaan kymmenittäin Nato-maiden lähettämää harjoitusmaalimateriaalia. Suomalaistenkin lähettämät pasit ja Leupardi-pottaatinnostokoneet on tuhottu ajat sitten. Lisää kaivataan ja nyt tarvitaan jo vahvistuksia lannoitetuotantoon kun alkaa Ukrainan omat ukot loppumaan.

      • Anonyymi

        Hellan lettas sentään Puten trolli


      • Anonyymi

        Igor älä itke😩😩😩


    • Anonyymi

      Ukrainan virallinen johto ei tunnusta että F-26 ammuttiin Patriootlla alas. Sotilaat kyllä tunnustavat.

      Sama se on kaikessa Ukrainan "viraalisessa" totuudessa. Kerotaan mikä sattuu itselle olemaan mieluisaa, vaikkeis e nyt totta olisikaan.

    • Anonyymi

      Ei Ukrainan valheita usko muut kuin typerykset , kuten Molo.

      • Anonyymi

        Hehe haha puten trolli. Teillä haisee PIETARISSA. Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee. Teillähän ei oo edes pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun. Ja peseytyminen ei kuulu venäjällä kulttuuriin...venäläiset haisee ja eivät ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan teidän Puten lättiin...venäläiset on vaan venäläisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe haha puten trolli. Teillä haisee PIETARISSA. Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee. Teillähän ei oo edes pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun. Ja peseytyminen ei kuulu venäjällä kulttuuriin...venäläiset haisee ja eivät ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan teidän Puten lättiin...venäläiset on vaan venäläisiä

        Hakeudu välittömästi hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe haha puten trolli. Teillä haisee PIETARISSA. Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee. Teillähän ei oo edes pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun. Ja peseytyminen ei kuulu venäjällä kulttuuriin...venäläiset haisee ja eivät ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan teidän Puten lättiin...venäläiset on vaan venäläisiä

        Ja tuo typerys voisi itse peseytyä joskus. Todennäköisesti maksaa itse läävässään paskansa seassa ja projisoi sen muihin. Tuollaiset surkeat peräkammarin tuskaan pamputtajat ovat tyypillistä natokuppaista ainesta.


    • Anonyymi

      Vaikea tietää totuutta mistään, koska me olemme länsimaisen propagandan ja sensuurin alla.

    • Anonyymi

      NIINHÄN SE VENÄJÄ ENNENKIN RAHTAS TAPETTAVIAAN LINJAAN

      SAMATEN NYTKIN

      • Anonyymi

        Milloin ennen?


    • Anonyymi

      Diagrammilla saisit esitettyä sen paremmin?

    • Anonyymi

      Venäjän taktiikassa ei piitata tappioista. Kun Ukraina rynni Venäjänmaalle, niin voi uskoa, että Puten pinna paloi lopullisesti ja hän antoi käskyn edetä Itä-Ukrainassa täysin piittaamatta uhrauksista.

      • Anonyymi

        Väärin arvattu.

        Ukraina rynni Venäjänmaalle ja sielä lepää...

        Venäjä on uusinut taktiikkakirjansa ja etenee Ukrro komentajan mukaan uskomatonta ennennäkemätöntä vauhtia.

        Ukraina sössii Naeuvotoaikaisilla puna-armeija taktiikoillaan.


    • Anonyymi

      Puten taktiikka voitto hinnalla millä hyvänsä ei ilmeisesti russomielisille aukea? Se tarkoittaa, että ei ole olemassa sellaista voittoa mikä olisi sen hinnan arvoinen. Tulevat vuosikymmenet ovat russolassa itkun ja hammasten kiristysten aikaa.

      • Anonyymi

        Minkä takia olisi? Paremmin niillä menee kuin täällä Suomessa , joten itke ja kiristele
        vaan itseksesi.


    • Anonyymi

      Unohdin vielä kertoa että näin Venäjä saa myös paljon ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa.

      Suunnitelman mukaan!

    • Anonyymi

      Viimeisimmän tiedon mukaan Ukraina on antamassa Luhanskin ja Donetskin Venäjälle. Yrittää samalla neuvotella 1/4 Kurskista itselleen, neuvottelut ovat kesken, ammuksia riittää.

    • Anonyymi

      "Niin. Miksi meille kerrotaan vain ukronatsien ja USAn välittämiä propagandapläjäyksiä sodasta? Miksi Mediapooli ei pyri objektiivisuuteen vaan levittää yksipuolista paskaa sodasta? Eihän tuota soopaa voi uskoa muut kuin vähäjärkinen Natokuppaan sairastunut epäisänmaallinen sekajäte."

      Jaa, sut on näköjään jo bannattu sitten MV-lehdestäkin. Siellä nuo kriteerit toteutuvat :)

    • Anonyymi

      Jo muutama päivä 1300+ venäläistä örkkiä per päivä tappiolistoissa. Onko venäjältä panssaroidut miehistönkuljetusajoneuvot loppu kun miehiä menee noin paljon?

    • Anonyymi

      Putler(saatana) levittää kuolemaa ympärillään.

      • Anonyymi

        Onko se se , joka tapaa Gazan lapsia?


    • Anonyymi

      😁👍✌️

    • Anonyymi

      Oliko niin että neuvosto ihmisiä kuoli afganistanin sodassa noin kymmenen tuhatta muutamissa vuosissa ja tämä lukema oli jo niin kova neukuille että afganistanista palattiin kotiin kaalisopan syöntiin ?

      Eikös tämä ollut lähtölaukaus neuvostoliiton romahdukselle ?

      Voimmeko tehdä tästä sen päätelmän että nykytilanne johtaa venäjän romahdukseen ?

      • Anonyymi

        "Eikös tämä ollut lähtölaukaus neuvostoliiton romahdukselle ?"


        Näinhän se meni ja huomioitavaa on myös se että neuvostoliiton talous ja suhteet muuhun maailmaan olivat paremmalla tolalla romahduksen sattuessa kuin nykyisen venäjän tällä hetkellä.

        Romahdus voi tapahtua vaikka huomenna niin se kävi NL kanssakin nopea raju ja hyvin yllättävä ...tosin venäjän tuleva romahdus ei yllätä ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikös tämä ollut lähtölaukaus neuvostoliiton romahdukselle ?"


        Näinhän se meni ja huomioitavaa on myös se että neuvostoliiton talous ja suhteet muuhun maailmaan olivat paremmalla tolalla romahduksen sattuessa kuin nykyisen venäjän tällä hetkellä.

        Romahdus voi tapahtua vaikka huomenna niin se kävi NL kanssakin nopea raju ja hyvin yllättävä ...tosin venäjän tuleva romahdus ei yllätä ketään

        tsaarikin syöstiin vallasta 1900 luvun alussa kolmessa päivässä.

        Juhannuskapinassa d. medvetev poistui moskovassa vaikka putinin kokki oli vielä 150km päässä tulossa kohti pääkaupunkia, pelko oli kova jo silloin.


    • Anonyymi

      Putleri tuntee myös lannoitteet,,siksi hän kuvittelee saavansa viljavat pellot kun venäläisten ruumiit lannoitteena.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe