Missä kuvataan? Jatkuuko kuvaukset vielä?
Häjyt 2 kuvaus
36
545
Vastaukset
- Anonyymi
yleensä elokuvien 2 osat on poikeuksetta paskoja,,,niin varmaan tässäkin tulee käymään.mitä kuvauksiin tulee niin ketä kiinnostaa ?
- Anonyymi
No esimerkiksi minua kiinnostaa. Aloittajaa varmaan yhtälailla, kun kerran kysyi. Ei kysytty, kiinnostaako juuri sinua, mutta vastasit sitten kuitenkin. Luetun ymmärtäminen ei kai ole kaikille selvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi minua kiinnostaa. Aloittajaa varmaan yhtälailla, kun kerran kysyi. Ei kysytty, kiinnostaako juuri sinua, mutta vastasit sitten kuitenkin. Luetun ymmärtäminen ei kai ole kaikille selvä juttu.
ilman muuta luettu ymmärrettiin mutta ketä kiinnostaa ,,99,99% ei ketään siinä sulle myös ymmärtämistä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilman muuta luettu ymmärrettiin mutta ketä kiinnostaa ,,99,99% ei ketään siinä sulle myös ymmärtämistä !
Sulla tuskin on tähän kovin kovaa faktaa tai dataa lyödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löytyy löytyy ,paljonko maksat ? mun mielestä sun on turha huudella sieltä nimettömänä ja heilutella olemattomia käsiä jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tässä ilmaiseksi faktaa ,,kolmea ihmistä kiinnosti vastausten perusteella,Lapualla asukkaita noin 14 100 eli siitä voi laskea prosentit,,revi siitä rysä huumoria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löytyy löytyy ,paljonko maksat ? mun mielestä sun on turha huudella sieltä nimettömänä ja heilutella olemattomia käsiä jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan,,,
Laita ny jo korkki kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tässä ilmaiseksi faktaa ,,kolmea ihmistä kiinnosti vastausten perusteella,Lapualla asukkaita noin 14 100 eli siitä voi laskea prosentit,,revi siitä rysä huumoria
Näistä sun kännissä kirjoitetuista aivopieruajatuksista ei voi muuta repiäkään kuin huumoria. Olis periaatteessa hauskoja, mutta sen sijaan surku vaan tuloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä sun kännissä kirjoitetuista aivopieruajatuksista ei voi muuta repiäkään kuin huumoria. Olis periaatteessa hauskoja, mutta sen sijaan surku vaan tuloo.
no tuskin ,,ovat täyttä asiaa mutta sua ottaa päähän kun jäät tässä väittelyssä ja asiassa alakynteen ja olet väärässä ,,mee nyt raukka peilin eteen ja katso vähän kuinka surkia olento olet
- Anonyymi
Minnuu kiinnostaa jos näkyis karhun silta.
- Anonyymi
Se on ruma ja tylsä nykyään.
- Anonyymi
Erittäin kiinnostava kysymys! Menisin avustajaksi, jos tarvittaisiin. Vaatteetkin on valmiiksi päällä, kun käytän samaa mallia aina.
- Anonyymi
ihmisten jotka ovat itseään täynnä täytyy pyrkiä keinolla milla tahansa mukaan johonkin turhuuteen mistä vähääkin voi ´´kehuskella´´
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmisten jotka ovat itseään täynnä täytyy pyrkiä keinolla milla tahansa mukaan johonkin turhuuteen mistä vähääkin voi ´´kehuskella´´
Väärin. En halunnut Lapua 1976 elokuvaankaan nimeäni lopputeksteihin. Halu auttaa on ainoa motiivi. Mitä sinä teet kotipaikkakunnan eteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. En halunnut Lapua 1976 elokuvaankaan nimeäni lopputeksteihin. Halu auttaa on ainoa motiivi. Mitä sinä teet kotipaikkakunnan eteen?
teen kotipaikkakuntani,synnynkuntani eteen paljonkin ,olen tehnyt enemmän kuin sinä kerkiät elämäsi aikana Lapuan eteen tehdä,,revi siitä rysä sitten huumoria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teen kotipaikkakuntani,synnynkuntani eteen paljonkin ,olen tehnyt enemmän kuin sinä kerkiät elämäsi aikana Lapuan eteen tehdä,,revi siitä rysä sitten huumoria
Sinä juopporetku et tee mitään muuta kuin työllistät sosiaaliviranomaisia ja poliisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä juopporetku et tee mitään muuta kuin työllistät sosiaaliviranomaisia ja poliisia.
höpö höpö ,,,menikö totuus jäseniin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö ,,,menikö totuus jäseniin?
Sun kännikirjoitukset ei ketään hetkauta.
- Anonyymi
Samoin olis ollu kiinnostusta. Ja myös vaan seurata kuvaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kännikirjoitukset ei ketään hetkauta.
hetkauttaa,täyttä asiaa puhun mutta sä vellihousu vikiset siellä olemattomia,,,mene vittuhun nyt jo kovaa kyytiä
- Anonyymi
Kannattaa sinunkin mennä töihin ja maksaa vähän veroja ettei kela tarvi sinua koko ajan elättää.
- Anonyymi
juuri niin samaa mieltä olen ,,,aloittaja töihin vaan ja pois kyselemästä turhia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin samaa mieltä olen ,,,aloittaja töihin vaan ja pois kyselemästä turhia
Haluakko läsihin vai mitä iniset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun taitaa olla turha kuvitella edes töihin pääsystä. Puhumattakaan sellasista, joista maksettaasiin palkkaa. Töissä ku tarvitahan edes jonkinlaista järjellistä toimintaa. Myötähäpiä tulo sun pualestas…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun taitaa olla turha kuvitella edes töihin pääsystä. Puhumattakaan sellasista, joista maksettaasiin palkkaa. Töissä ku tarvitahan edes jonkinlaista järjellistä toimintaa. Myötähäpiä tulo sun pualestas…
höpö höpö taas kerran ,,,,tienaan vuositasolla enemmän kuin sinä ja varallisuutta on enemmän kuin sinulla ,,mites se suu nyt menikään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluakko läsihin vai mitä iniset?
no kuuleppas poju ,,noilla hentoosilla käsillä et kyllä ketään ojenna ,saatika mua,,tuollaasia kloppia syötiin elävältä isojen miesten kerhossa vuosia sitten eli ooppa vaan ihan hiljaa ja mee nurkkahan häpiämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kuuleppas poju ,,noilla hentoosilla käsillä et kyllä ketään ojenna ,saatika mua,,tuollaasia kloppia syötiin elävältä isojen miesten kerhossa vuosia sitten eli ooppa vaan ihan hiljaa ja mee nurkkahan häpiämään
Sä pärjäät vain mielimuvituksessasi täällä netissä, mutta jos tuut mua vastaan tuolla kadulla, niin sun housut kastuu kusesta, jos et ole ymmärtänyt pukea isoa aikuisten vaippaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kun tunnut nyt niin olevan ihmiskunnan ehdotonta kärkikastia, niin otetaanpa puheeksi sinun kirjoitusvirheesi. Varmaan väitätkin seuraavaksi, että koulussa opetettava oikeinkirjoitus on päin persettä ja että sinun persoonallinen kirjoitustapasi ajaa yli kaiken muualla opetetun ja on ainoa oikea tapa kommunikoida kirjallisesti? Varmaan väität näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pärjäät vain mielimuvituksessasi täällä netissä, mutta jos tuut mua vastaan tuolla kadulla, niin sun housut kastuu kusesta, jos et ole ymmärtänyt pukea isoa aikuisten vaippaa.
älä nolaa itteäsi enempää D ,tuollaaset hemmot kaatuu pelkällä pieraasulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kun tunnut nyt niin olevan ihmiskunnan ehdotonta kärkikastia, niin otetaanpa puheeksi sinun kirjoitusvirheesi. Varmaan väitätkin seuraavaksi, että koulussa opetettava oikeinkirjoitus on päin persettä ja että sinun persoonallinen kirjoitustapasi ajaa yli kaiken muualla opetetun ja on ainoa oikea tapa kommunikoida kirjallisesti? Varmaan väität näin?
Tässä kIrJoItetaan vÄÄrin monestaKin syystä arvaakko miksi ? mikäs muuten se asiaydin olikaan? et voi voittaa väittelyä niin sun kannattaa lopettaa hyvissä ajoin ettet nolaa itseäsi enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi sulla mennä jäseniin HÄ?
- Anonyymi
Ei voi taas kun ihmetellä, miten ihan asiallinen keskustelu lähti laukalle.
- Anonyymi
Näitä osastolle kuuluvia riittää, ei saada naapuria provosoitua keskisormella tai heippalapuilla niin tullaan tänne purkamaan kännissä jostain kummasta kumpuavaa katkeruutta. Ehkä isi tiputti lattialle, ehkä äiti ei antanut olla sylissä tarpeeksi. Tiedä noista. Saattaa olla ihan bittivikakin uimareissusta lähtien.
- Anonyymi
No nyt on traileri tullut.
- Anonyymi
Kroppa ei pysty lunastamahan sanoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138