Eli alkavatko kauppiaat hilata ruokatuotteiden hintaa ylöspäin kun huomenna nousee arvonlisävero.
Kuluttajina tarkkaillaan ruuan hintaa
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ruoalle ole oma alvinsa se ei ole 24 prossaa
- Anonyymi
On mutta huomenna voimaan tuleva arvonlisäverotus saattaa hivuttautua vähitellen myös ruoka tuotteiden hintoihin tuotanto ja öigistiikkaketjun nousevan kulurakenteen takia. Ollaan valppaina ruokaostoksilla eli havainnoidaan hintamuutokset.
- Anonyymi
Ei se niin paljon nosta hintoja...
Paremmat sapuskat
https://www.youtube.com/watch?v=jjwrZ1-WjsI- Anonyymi
Oletko kännissä?
- Anonyymi
Hintaa on pullistettu etukäteen. Etkö ole huomannut.
Sitten maanantaina korotetaan lisää perustelemalla kuljetuskustannusten, varastoinnin, vuokratyövoiman ja muiden hinnan osatekijöiden kustannusnousulla.
Siitä vaan Sipooseen hakemaan varastolta ruokatarvikkeet itse. Tosin käsiteltävät yksiköt vaativat kuorma-autoa mukaan. Mutta kaikilla palstalaisillahan sellainen onkin jo varattuna. - Anonyymi
Voi voi, maksalaatikon hinta taas nousee. Mistä ne pari senttiä taas siihenkin kaivaa, täytyy varmaan pummata. Olisko jollain antaa köyhälle?
- Anonyymi
Sitä täytyy varmaan ostaa maanantaina puolitoista prosenttia vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412615Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3982120Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201902Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1221610Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151541Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915