Nytkin pitäis vaihtaa sähköautoon.. Mutta eihän siinä ole mitään järkee ainakaan autoilun kannalta.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Sähköauto on enemmälti työsuhdefiilistelijöiden kalustoa. Vai onko pomo käskenyt sinunkin etsiä itsellesi "ympäristöystävällinen" kulkuväline?
Jos yksityisenä olet liikkeellä niin ota sitten uusi. Käytetty räjähtää käsiin jossain vaiheessa.
Itse olen dieselin kannalla vielä pitkään. Koska tavoitteeni on ajaa tankillisella pitkään.
Polttomoottorivastustajat voivat mielestäni lähteä Manskulle istumaan "Lisää Ydinvoimaa Ympäristölle" teemalla!- Anonyymi
Raakunsuojelijat huutavat "EI VESIVOIMALLE"
- Anonyymi
Mitä höpiset? Miten niin pitäisi?
- Anonyymi
Muuta Venäjälle, siellä saa tuprutella Ladalla ihan vapaasti ties kuinka kauan.
- Anonyymi
Työsuhdeauto. Kaksi tälle aloittajalle vierasta sanaa. Työsuhde ja työ. Pitää olla jokin ammatti tai toimi ja työpaikka, että voi edes ajatella työsuhdeautoa. Lieveilmiönä tulee verojen maksu ja aamuinen lähtö. Ne unettomat, jotka kirjoittelevat yökaudet ei kannata haaveilla työpaikasta, tai työsuhdeautosta. Itse asiassa se oli erinomainen keino saada uudehko auto. 36 kk tysuhdeautosopimus ja lunastin 21 mallisen Polestar 2:n omaksi. Hieno auto ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työsuhdeauto. Kaksi tälle aloittajalle vierasta sanaa. Työsuhde ja työ. Pitää olla jokin ammatti tai toimi ja työpaikka, että voi edes ajatella työsuhdeautoa. Lieveilmiönä tulee verojen maksu ja aamuinen lähtö. Ne unettomat, jotka kirjoittelevat yökaudet ei kannata haaveilla työpaikasta, tai työsuhdeautosta. Itse asiassa se oli erinomainen keino saada uudehko auto. 36 kk tysuhdeautosopimus ja lunastin 21 mallisen Polestar 2:n omaksi. Hieno auto ajaa.
Joskus muinoin oli sellainen ivallinen termi yön Timo. Yön Tero on kymppiluokkalainen, joka nukkuu päivät koulussa voi olla vanhempikin tyhjäntoimittaja, joka nukkuu kotona. Yhteistä niille yöaktiivisille on ääliömäinen yökirjoittelu somessa parempi ehkä sekin, kuin yökastelu. Harmiton laji, ehkä kiusallinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459