Kyllä sitä työperäistä porukkaa virtaa Suomeen

Anonyymi-ap

Suomeen muutti viime vuonna ennakkotietojen mukaan 71 918 henkeä, mikä on tilastohistorian suurin määrä. Ukrainan kansalaisten maahanmuuttoja oli 19 834. Ukrainalaisten lisäksi myös useiden Aasian maiden kansalaisten maahanmuutot lisääntyivät. Filippiiniläisten, srilankalaisten, intialaisten, bangladeshilaisten ja kiinalaisten maahanmuuttoja oli vuonna 2023 yhteensä reilut 14 000. Sri Lankan kansalaisten maahanmuutot lisääntyivät yli 2 000 muutolla ja Bangladeshin kansalaisten 1 300 muutolla vuoteen 2022 verrattuna. Eniten vähenivät Venäjän kansalaisten maahanmuutot. Venäläisiä muutti Suomeen 4 311, mikä on yli 1 600 muuttoa edellisvuotta vähemmän.

https://stat.fi/uutinen/maahanmuutto-ennatyksellisen-korkealla-viime-vuonna

13

197

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten on sen osaamisen kanssa? Onko korkeasti koulutettua talouden pelastajaa?

• Anonyymi

On on hölmölään kelpaa kaikki tulijat kelanpiiriin ja kohta o taas työvoimapula ja työttömyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on hölmölään kelpaa kaikki tulijat kelanpiiriin ja kohta o taas työvoimapula ja työttömyys.

Kokoomus Orpo ja persu Purra toivottavat tervetulleiksi.

• Anonyymi

Vihervassujen unelmaa paitsi että heidän mieliuskontoa ei tule heidän mielestään tarpeeksi. Sen uskonnon pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen

• Anonyymi

Höpö, höpö. Mene kouluun , niin ei tarvitse luulla ja opit tietämään.

• Anonyymi

Kepu Sipilän porvarihallitus eli Kepu, kokoomus ja PS päästi kesällä 2015 ennätysmäärän paperittomia ulkomaalaisia Suomeen pääosin Lähi-idän muslimimaista😀

• Anonyymi

Maahanmuutto on kasvanut, mutta työperäinen maahanmuutto vähentynyt. Näin toimii tämän hallituksen politiikka.

• Anonyymi

Ei ole tämän hallituksen politiikan tulos vaan se edellisen!!
        Miksi aina pitää vääristellä asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tämän hallituksen politiikan tulos vaan se edellisen!!
        Miksi aina pitää vääristellä asioita?

Älä sitten vääristele. Nimenomaan tämän hallituksen aikana kiinnostus tulla Suomeen töihin on romahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten vääristele. Nimenomaan tämän hallituksen aikana kiinnostus tulla Suomeen töihin on romahtanut.

Sitä kiinnostusta ei ole koskaan ollut kuin Virolaisilla mutta nehän kylpee nyt rahassa kiitos eu-tukipakettien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kiinnostusta ei ole koskaan ollut kuin Virolaisilla mutta nehän kylpee nyt rahassa kiitos eu-tukipakettien.

Miksi sitä on mahdotonta myöntää, miten hallituksen toimet vaikuttavat?

• Anonyymi

Persut haluaa nostaa vuoden 2015 ennätyksen. Jo kaksinkertainen. Vuonna 2015 persut toi 35000.

• Anonyymi

Millä tavalla toi? Tuota en ole ennen kuullutkaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1353
    2. 97
      1159
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      194
      870
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      316
      815
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      219
      749
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      615
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe