Kun kirjoitan hänelle tänne kauniisti tunteella ja joku peikko tulee siihen aukomaan päätään. Tajuan sillä hetkellä miten tasapainoinen, kiva ja inhimillinen olen tuohon ihmiseen verattuna. Tunnen silloin ylpeyttä siitä kuka olen ja millaiseksi elämä on minut muokannut. 😊 Olen hieno ihminen.
Tunnen pientä ylimielisyyttä ja mielihyvää
17
258
Vastaukset
- Anonyymi
Susitrolliäijä jälleen vauhdissa 🙈
- Anonyymi
Näin on ja jotkut vieläkin yrittää rippeitä närppiä ns. Huvittava foorumi
- Anonyymi
Minä en ole susi. Ajatusmaailmasi on vähän kapea. Kaikki on samoja sinulle.
- Anonyymi
😁 pakko kehua itseään, kun kukaan muu ei kehu. 😂
- Anonyymi
Jep! Hyvä, että väliin laitetaan sketsiviihdettä niin ei mene liian vakavaksi palstailu. 😅
- Anonyymi
Olet varmaan huomannut miehen tekevän niin usein tarkka näköisenä. Meneekö tämä ed kehu imartelun persolle läpi?
- Anonyymi
Eikö ollut hyvä aloitus. Vähän liioiteltu mutta taisi osua kohteeseensa hyvin. Kiitos kommentista!
- Anonyymi
Vau, oikea voittaja! 🤭
- Anonyymi
Ei hätää, en ole kilpailuhenkinen. Jätän teille parhaat palat.
- Anonyymi
Kirjoitat tosi kauniisti.
- Anonyymi
Ei kovin hieno ihminen voi tänne kirjoitella ja esiintyä sitä mitä on oikeasti. Kukaan ei tiedä minkälainen joku on oikeasti somessa ruuduin takana ei todellakaan.
- Anonyymi
Siinähän ne palstapöljät jo ilmestyikin 🙄😁
- Anonyymi
Niitä täällä riittää. Olen aika taitava provosoimaan näitä turhakkeita.
- Anonyymi
Nii kyl mä tiiän..Tunne vaan rakas. Oot lahjakas.
- Anonyymi
Nyt kun puhuu riittävästi, vanhempana ei sitten tarvitse.
- Anonyymi
Olet Antti inhottava
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433372
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔252039- 941754
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon471680- 571623
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111422- 1081390
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3111380- 1311304
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221177