En tiedä edes olivatko naimisissa. Naisella on upeat isot rinnat ja kauniit kasvot ja on sellainen iloluontoinen ainakin pienessä huppelissa. Katsoin häntä ihaillen ja hekumoin seksistä hänen kanssaan. Nautiskelin oikein kunnolla. Oma vaimo ei herätä minussa samanlaisia ajatuksia.
Mitä mieltä olette tästä?
Saako sen anteeksi?
En edes tahdo saada anteeksi, kun en tehnyt omasta mielestäni mitään väärää.
Säälin teitä reppanoita, kun teiltä on himotkin kielletty ja pelkäävätte joutuvanne helvettiin ihan terveiden fantasioiden vuoksi. Parhaimmillaan nämä lisäävät vipinää vällyjen alla kotonakin.
Himoitsin toisen miehen naista
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten heräsit peräkammarin superpoikana kun äityli huusi aamupuurolle klo 11.30.
- Anonyymi
Fantasiat pitävät elämän hyrrät mukavasti pyörimässä. :) Ja kenties joku niistä joskus toteutuu, kuka tietää?
- Anonyymi
Ööö...käännetäänpä toisinpäin eli nainen katsoisi himoiten miestä...miehellä oli "iso kolmasjalka" ja oli komee.... En tiedä olivatko naimisissa, mutta kuola valui pitkin suupieliä. No tuolla tavoin kait monilla hormoonit hyrrää kait?
Lightning- Anonyymi
Ei se mua haittaa, jos ja kun vaimo silleen toisesta ajattelee ja vaikka pääsis kokeilemaan. Mulla on itsellä niin surkean pieni ja olen huono sängyssä, että soisin vaimolle parempaa edes välillä. Saa kai siinä sitten itsekin hekumoida paremmasta kuin vaimo on?
Eikö se iso jiikin sanonut, että toiselle saa tehdä sitä hyvää mitä itselleenkin toivoo?
P.S. Se vieras nainen katsoi minua ihaillen, kun tuijotin häntä himokkaasti häpeämättä. Olin just esiintynyt edukseni tilaisuudessa. Vasta tämän jälkeen näin että hän on miehensä kanssa liikkeellä. Ehkä joskus toiste...
- Anonyymi
Jos et tahdo ottaa vastaan armoa, niin ei hyvin käy. Kaikki on kuitenkin sovitettu. Kaikki ovat samalla viivalla, vaikka tekosynnit vaihtelevat.
Jos kerta isot rinnat ja kauniit kasvot miestä houkuttelee ja tahtoo toteuttaa fantasioita ota yhteyttä kickissä😉 @Viivu03
- Anonyymi
"Säälin teitä reppanoita, kun teiltä on himotkin kielletty ja pelkäävätte joutuvanne helvettiin ihan terveiden fantasioiden vuoksi. Parhaimmillaan nämä lisäävät vipinää vällyjen alla kotonakin."
Ei-helluntailainen kommentti:
Mitäs himoa oli missä kielletty. Minä ihmettelen nuoria tyttöjä, kun suhtautuvat minuun kuin olisin joku Elvis. Yksikin tyttö käveli päin puuta, kun tulin vastaan kadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161