Ennen ei ollut tulvaongelmia kovallakaan sateella ja viemäreistä pidettiin huolta.
Sitten keksittiin hulevesimaksu ja unohdettiin viemäreistä huolehtiminen ja nyt
Seinäjoki on uutisissa jokaisen pikkusateen jälkeen miten kaupuniki hukkuu sadeveteen.
https://yle.fi/a/74-20108602
Hulevesimaksu toi tulvat Seinäjoelle
22
383
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisia hölmöilyjä tuokin. Samoin paskalaki.
- Anonyymi
Ja kompostin haistavat.
- Anonyymi
Laitatko linkkejä myös niihin uutisiin joita on tehty jokaisen pikkusateen jälkeen? Viime öinen ei ollut mikään pikkusade.
- Anonyymi
Vässykät pyytele taas linkkejä kun ei jakseta itse nähdä vaivaa etsiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinullahan niitä riittää?? Ai ei vai..?? No voi voi.... 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aina se vakioselitys kun ei niitä faktoja ole esittää. "etkö itse viitsi etsiä" 😂 Eikö se äiti opettenut että todistamisen velvollisuun on väitteen esittäjällä, ei sen kuulijalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aina se vakioselitys kun ei niitä faktoja ole esittää. "etkö itse viitsi etsiä" 😂 Eikö se äiti opettenut että todistamisen velvollisuun on väitteen esittäjällä, ei sen kuulijalla?
Tuossa allahan on selitys . Ota silmät käteen ja katso vässykkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis oli vässykkä eikä viitsinyt itse tehdä mitään. Opetti sinutkin laiskaksi,😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakio selitys vässykältä kun ei itse viitsi tehdä mitään..
- Anonyymi
Tämä on niin totta. Pienikin sade niin aina tulvii
- Anonyymi
Laitatko linkkejä myös niihin uutisiin joita on tehty jokaisen pikkusateen jälkeen? Viime öinen ei ollut mikään pikkusade.
-----------------
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3c643cc-654d-46ca-bc81-4707a0097e0
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/sadevesi-tulvi-sisälle-seinäjoen-keskussairaalaan?botrequest=true
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/700c2c5f-41f4-4cb8-810e-db0660a4622c
Pitkin kesää tänä vuonna vaikka on normaalia harvemmin satanut. Ja on sitä kovia sateita ennekin ollut. - Anonyymi
Nurmon Koliini-Solanossa pahoja tulvia. Lehdessä asukkaat sanoi syyksi, että Kertunalaakson vedet tulee Solanoon ja ylikuormittaa tulvilla. Onko tuo totta? Miksi Kertunlaakson vedet nyt Solanoon ajettaisiin?
- Anonyymi
Kyllä Tanelinrannan Hyllykallion Kertunlaakson vedet laskevat Solanoon Koliiniin.Näin on aina ollut
- Anonyymi
Persujen vika, liian halpa polttoaine toi ilmaston ääri-ilmiöt esille, ei tämä voi muusta johtua.
- Anonyymi
Kummallisia syy-yhteyksiä täällä keksitään? Olisko ammattitaidottomat urakoitsijat? vai se että ne jotka ovat työpöydällä piirtäneet linjat eivät ole tienneet mitä tekevät? Vai molemmat? Kun muualla ei ole tälläistä sattunut
- Anonyymi
Laitettu joku tukko siihen ja raha juoksee. Suomen johtajat kaikilla tasoilla ROSVOJA
- Anonyymi
"Seinäjoki on uutisissa jokaisen pikkusateen jälkeen" No joo on toisaan. Olisi kiva pysyä faktoissa. 😊
- Anonyymi
No näihin pitää vain tottua. Kun ilmasto lämpenee, se aiheuttaa juuri tällaisia ilmiöitä.
- Anonyymi
Aina on satanut urpo
- Anonyymi
Tanelinluoma on kaivetttu viimekesänä mutta onko koliinis kaivettu
- Anonyymi
Jokaisella jolla kastui talo niin . Haaste kaupungille . Jos kerta perivät hulevesimaksua , on vastuu kaupungilla korvata kiinteistö vahingot . Kotivakuutuksissa yleensä oikeusturva vakuutus myös , sillä lakiapua eli lakimiehet asialle ja haaste kaupungia vastaan , jos ei hulevedet mene sinne minne kuuluisi .
- Anonyymi
Valtatie 67:lla kaivetaan jotain putkilinjaa (auki) Solanon kohdalta. Liittyykö tämä tulvien paranteluun?
Selittäkää, miten Kertunlaakson vesi tulee Solanoon? Putkia pitkin, vai maata pitkin viettämällä?
Väitetään, että Kyrkösjärvi kaataa Ahonkylään. Ei pitäne paikaansa, koska Ahonkylä on kuiva kuin sahara - aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271917
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371045Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131025- 64867
- 50824
- 76813
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon26812Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48796Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28759- 47733