Onnea nyt vaan suhteellisen surkeasta tuloksesta. Kysymyksessähän on varustevoimannostoa mikä on urheilun irvikuvaa. Mikä lienee tämän raw-mave. Veikkaan että satanen on tiukassa.
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Naisten ei pitäisi harjoittaa voimanostoa.
- Anonyymi00003
Moni nainen haluaa olla mies,
ja joku mies vielä kiinnostuu heistäkin, kai.............
Muistan aikoinaan kun nyrkkeilysalille tuli naisnyrkkeily,
ja tytöt itkivät kun osui,
sanoin heille, se kuule tyttörukka sattuu , kun lyödään nyrkillä turpaan, pysy hyvä lapsi poissa ja mene vaikka kutomaan sukkaa,
se on niitä naisten hommia, ei nyrkkeily,
samoin kun aikoinaan tuli naisia painonnostoon, kaikki nauroivat heille,
paini on kanssa miesten hommaa, ei naisten, no nämä ovat makuasioita,
samoin jäääääääkiekko ja jalkapallo, suurin osa heistä onkin sitten niitä jotka tykkää vain tytöistä.
ja kai se on sitten niin tänä päivänä, ...... jos tykkää...- Anonyymi00004
Perheenäiti nyrkkeilemässä. Ei kuulosta mitenkään kivalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520