Kiitos porvarihallitukselle!

Anonyymi-ap

Kouluttamattomat ja laiskat töitä vieroksuvat vätykset haluaisivat edelleen elää normaalien töissä käyvien ihmisten kustannuksella, mutta siihen meillä ei enää ole varaa.

Suurin osa niistä luusereista on viherhippi hörhöjen ja kaikenlaisten punikkien äänestäjiä ja niissä piireissä omillaan eläminen ei tunnetusti ole kovin yleistä.

Juuri ne surkimukset ovat erilaisten yhteiskunnan tukien suurkäyttäjiä.

Suomi nousee vain työllä ja yrittäjyydellä. Maassamme on maksettu ihan liian suuria tukiaisia loisiville laiskoille ja ihan liian pitkään. Nyt tähän tuli loppu. Sosialistien velkaannuttama maa on elänyt vuosikymmenet yli varojensa.

53

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ne laiskat niitä jotka tänäkin aamuna kenaalivat Apsilla?

    • Anonyymi

      Harmi kun tuo Sivistysliitto lopetettiin.
      Olikos se niiden Oodinien emoyhtiö?

      • Anonyymi

        Persukansan Sivistyslitto lopetettu, ovat mielestään jo sivistyneitä ? Epäillä sopii. Ihan normaaleja käytös-ja sivistystapoja vois edelleen näille opettaa.


    • Anonyymi

      Kirjoitat varmaan persujen puoluekokouksesta.

    • Anonyymi

      Tottahan tuo on,itse 40v töihin herännyt niinajattelin kans antaa tilaa nuoremmille ja mennä kortistoon,muttei antanut luonto periksi

    • Anonyymi

      Kela maksaa suurimmat tukiaiset Kauniaisiin jossa rikkain kymmenys nauttii sosiaalitukiaisista ja Orpopurra antaa
      500 miljoonaa lisää tähän sosiaalitukeen

    • Anonyymi

      ABC:n juorukerho taas koolla. Kommunistit yhdessä pöydässä.
      Kepulaiset noukkii lattialta syötävää.
      Köyhäksi on mennyt ilmajoen väki.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä oli eilen aamulla myös yksi pöydällinen Taakaleita.
        Oikein oli heidän kalju päällikkönsä antamassa lausuntoja.


    • Anonyymi

      Kiitos PS, bensa 1.67 e .

      • Anonyymi

        Kiitos maailmanmarkkinahinta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos maailmanmarkkinahinta!

        Persu elää itsepetoksessa .


      • Anonyymi

        On ne persut vaan kovia kun ovat laskeneet raakaöljyn barellin hintaa 120:tä dollarista 70:een dollariin. Hehee hyvä osoitus tyhmyydestä enkä kyllä kehtaisi asialla elvistellä.


    • Anonyymi

      PS kannatus nousi taas + 0.8 %, kepu kannatus laski -1.1 %.

      • Anonyymi

        Persut on laskussa ollut jo pitkään, pieni virhemarginaalin kokoinen plussa ei ole kuin harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on laskussa ollut jo pitkään, pieni virhemarginaalin kokoinen plussa ei ole kuin harhaa.

        Väitit äsken PS-kannatukseksi 7 %, nousu on siis 10% / 3kk. Aika hyvin siis. Kannattaa miettiä mitä laukoo. Oppositio ei tänäänkään ymmärtänyt numeroista mitään (kyselytunti).


      • Anonyymi

        Nytkö Yle;n galluppi ei olekkaan valemediaa.


    • Anonyymi

      ”Suomi nousee vain työllä ja yrittäjyydellä” - puheissa kuulostaa hyvältä, mutta persuilla ei vaan ole kykyjä toteuttaa mitään puheitaan. Siinä julma totuus.

      • Anonyymi

        Montako yritystä vasu olet perustanut ?
        Armeijassa olet maleksinut ja sitten maleksit Valiolla ay- maleksijana.
        Sivustaseuraaja olet ollut koko ikäsi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako yritystä vasu olet perustanut ?
        Armeijassa olet maleksinut ja sitten maleksit Valiolla ay- maleksijana.
        Sivustaseuraaja olet ollut koko ikäsi !

        4 yritystä olen perustanut joista nyt 3 on myyty ja myyntivoitot sijoitettu neljänteen yhtiöön sekä asunto- ja pörsdiosakkeisiin. Nautin nyt eläkepäivistä melkolailla rennosti. Entäs ite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 yritystä olen perustanut joista nyt 3 on myyty ja myyntivoitot sijoitettu neljänteen yhtiöön sekä asunto- ja pörsdiosakkeisiin. Nautin nyt eläkepäivistä melkolailla rennosti. Entäs ite?

        …niin ja olen melkolailla kaukana ”vasulaisuudesta” jos tarkoituksesi oikein ymmärsin.


    • Anonyymi

      Onneksi on SDP

      • Anonyymi

        Siitä ei nyt tässä asiassa ole kyllä apua.


    • Anonyymi

      Avaaja on tyhmä Persu. Jos se olisikin noin suoraviivaista ja helppoa, mutta kun kaikki ei pärjää edes palkallaan kun se on liian pieni ja on sairautta jne..

    • Anonyymi

      Ilmavaivoja joella pitää karttaa jatkossa.

    • Anonyymi

      Kaikki laiskat persut vaan töihin, pois yhteiskunnan varoilla elämästä.
      Kyläkuvassa näkyy persujen laiskat äänestäjät, R-kioskin nurkalla ja S-marketin ym. baareissa kuluttamassa päiviään.

      • Anonyymi

        Tosiaankin, kun nyt sanoit, s-marketin ja ärrän nurkilla maleksii syrjäytyneen näköisiä puliveivareita.


    • Anonyymi

      Jyväjemmarit keskellä päivää vonkaamassa ilmaista makkaraa koneliikkeissä. Sosialistit taasen viettämässä pekkaspäiviä ja vonkaavat kauppojen ilmaisia kakkukahveja.

    • Anonyymi

      Koulutettuja ja Korkeastikoulutettuja on paljon työttöminä. ja lisää tulee jos te juntit nyt yleensä seuraatte uutisia.... Petosjytky.

    • Anonyymi

      Vihreistä ei nyt tällä hetkellä ole harmia näillä leveysasteilla kun ovat nyt istumassa Mannerheimintiellä liikenteen tukkona.

      • Anonyymi

        En noita vihreitä, kommareita tai sossuja arvosta pätkän vertaa, mutta ei persutkaan ymmärrä yhtään mitään Suomen asioiden kehittämisestä. Mennään “minä minä” edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En noita vihreitä, kommareita tai sossuja arvosta pätkän vertaa, mutta ei persutkaan ymmärrä yhtään mitään Suomen asioiden kehittämisestä. Mennään “minä minä” edellä.

        Pitääs olla Sinä sinä edellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääs olla Sinä sinä edellä?

        Sekin olis parempi. Toki oma elämä ihan mallilla, joten en kaipaa veronmaksajien tukea.


    • Anonyymi

      Vihervassasit sossut ja kepu ei ymmärrä kuin soittaa AKT- liiton partajääkärille ; Laittakaa satama kiinni ja äkkiää !

      • Anonyymi

        Niin taatana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taatana!!

        Taisi järki loppua.


    • Anonyymi

      Kepulaiset on kaiken pahan alku ja juuri!

      • Anonyymi

        Lopeta syöminen niin kellistät talonpojan.


    • Anonyymi

      Persut eivät näytä saavan koskaan mitään rakentavaa aloitusta ja ihmettelevät kun kaikki nauraa niille. Pelkkää ivaa haukkumista ja ylimielisyyttä toisia kohtaa. Se iskee vielä omaan nilkkaan ja arvatkaa hurrako koko suomi sen jälkeen. Pahikset häviävät aina lopulta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos ei suurituloisia olisi niin Suomi olisi jo konkurssissa. Nämähän ne veroeurot maksavat valtiolle joka taas pistää ne sosiaaliturvaan,terveyteen ja koulutukseen. Hyvin yksinkertainen ja täysin ymmärrettävä asia joita vasemmisto siipi kadehtii ja jatkuvasti haluaisi lisätä heille lisää veroja.


    • Anonyymi

      Ei niin kauan ku Pressut sielä sekaamas

      • Anonyymi

        Kepu on pahin vasuripuolue. Susi lammasten vaatteissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persut ovat tekemässä samaa Suomeen, mitä on jo Ruotsissa tapahtunut.

        "Ruotsin arvostetuimpiin taloustoimittajiin kuuluvan Andreas Cervenkan, Ahne Ruotsi, kertoo miten tasa-arvon tyyssijasta on tullut räjähdysmäisesti kasvavien tuloerojen, hillittömien velkojen ja paisuvien talouskuplien maa."

        Nyt kirjastoon lainaa tämä teos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat tekemässä samaa Suomeen, mitä on jo Ruotsissa tapahtunut.

        "Ruotsin arvostetuimpiin taloustoimittajiin kuuluvan Andreas Cervenkan, Ahne Ruotsi, kertoo miten tasa-arvon tyyssijasta on tullut räjähdysmäisesti kasvavien tuloerojen, hillittömien velkojen ja paisuvien talouskuplien maa."

        Nyt kirjastoon lainaa tämä teos!

        Kyllä, kokoomuksen aisankannattajana.


    • Persujen avosylin vastaanottamat pummit ovat tähän mennessä pummanneet n. 13 miljardia euroa. Työllistävät kyllä hyvin vankeinhoito laitosta, sillä asiallahan perseet vois kehua.

    • Anonyymi

      Me keskustalaiset olemme kuin Ähtärin Pandat. Bambua suuhun ja kiven koloon odottamaan tukiaisia.
      Eniten pelkäämme sitä että meidätkin palautetaan kun ei ole varaa pitää.

    • Anonyymi

      Kyllä työttömyyskorvauksia pitää saada yhtä paljon kuin palkkaa.
      Sosiaalidemokraattinen tasa-arvo on sitä että kaikille jaetaan tasan.

    • Anonyymi

      Palkat alas ja makuukorvayukset ylös

    • Anonyymi

      Nää eduskuntatalon töhrijät on kaikki valtion palkkalistoilla (kela). Valtiolta palkkansa saa talon sisällä olevat kannattajatkin (vihervasurit).

    • Anonyymi

      TÄMÄ ON KOK ORPON / PURRAN YLI VERTAINEN ROSVO HALLITUS JA KIITOS TOLPPIEN TÖHRIÖILLE SE KUVASTAA MITEN VERINEN VERISET KÄDET HALLITUKSELLA ON. HALLITUS VALEHTELEE KOTIMAASSA TUPPI ULKOMAILLA TUPPI ON KUIN KERJÄLÄINEN MAASTA TOISEEN VAELTAA JA MAILMAN HERRAT NAURAA JA TAPUTTAA HÄNELLE PÄIN NAAMAA EI HÄNEN EHOTUKSILLEEN.

    • Anonyymi

      Siinä taas nähtiin mitä ja miten vihreä aate ja sosialismi on Suomeen synnyttänyt. Nämä sosiaaliavustuksilla ja veronmaksajien rahoilla elävät hylkiöt, itse sanovat olevansa työttömiä ja iän ikuisia opiskelijoita jotka kantavat tyhjää latoa päässään. Heität pitää karkottaa Suomesta itärajan taakse oppimaan kurjuutta ja tuhoa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Meidän 4-vuotias viikari töhri tapeetit löytämällään rypsiöljyllä. Ilmeisesti nää päiväkoti-ikäiset olivat vierailulla eduskuntatalolla. Yhtäkin sätkivää uhmaikäistä kannettiin autoon. Näin joutuu joskus tekemään karkkihyllyn ohi päästäkseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe