Jos uskon jonkin väitteen tai uutisen todeksi, silloin uskon siihen, mitä väitteessä tahi uutisessa sanotaan.
Jos esim. uskon todeksi väitteen/uutisen; "Suomi liittyi EU:hun vuonna 1995", silloin uskon Suomen liittyneen EU:hun vuonna 1995 ja ymmärrän samalla, ettei tuo väite tarkoita mitään, jollei se tarkoita KAIKKIA Suomen kansalaisia riippumatta HEIDÄN EU-kannastaan, myönteisestä tai kielteisestä.
Samoin on väitteen/uutisen 2 Kor. 5:19 kohdalla.
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."
Jos uskon sovituksen sanan/sanaan, silloin uskon Jumalan sovittaneen MAAILMAN eli jokaisen ihmisen ihmisen itsensä kanssa ja antaneen jokaiselle ihmiselle tämän synnit anteeksi RIIPPUMATTA SIITÄ, uskovatko ihmiset Jumalaan tai Jeesukseen tai saaneensa syntinsä antaeksi vaiko eivät.
Miksi? No siksi, kun tuossa sovituksen sanassa EI MAINITA LAINKAAN KENENKÄÄN USKOA SOVITUKSEN EDELLYTYKSENÄ.
Jumala näet sovitti maailman itsensä kanssa OLEMALLA IHMISEN POJASSA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA tämä antaessa henkensä koko maailman lunnaiksi.
Paskanpahujut vääntävät tämän uutisen muotoon, jossa se "astuu voimaan" ainoastaan niiden kohdalla, jotka uskovat.
Syntyy eriskummallinen tilanne: ne, jotka väittävät, että sovitus astuu voimaan vasta sitten, kun ihminen uskoo Jeesukseen, eivät ITSE usko tuohon sovituksen sanaan niin kuin se on kirjoitettu vaan raiskaavat sen.
Sovituksen sana ja usko
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212606
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm121763Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311735Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131720Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1751673- 331356
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171065Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551048Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38925Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36908