Mä ollu vuokralla tässä 8 vuotta en mä oo pessy kertaakaan. Enkä oo pesdy missää kämpässä nevö
Peseek joku muka oikeesti jääkaappinsa
27
256
Vastaukset
- Anonyymi
En minä pese ainakaan joskus vaan sulattanu pakastelokeron mut senkin ehkä kerran viiteen vuoteen
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Te ette varmaankaan myöskään koskaan puhdista jääkkaappinne tausta eli lauhdutinta ja kompressoria? Mahdollisen tulipalon sattuessa on turha sitten hakea kotivakuutuksesta korvausta, kun tämäkin löytyy sieltä vakuutusehdoista poikkeuksetta. Itse teen kaikki ko. toimenpiteet joka kesä, kun tyhjennän jääkaapin lähtiessäni mökille tai pitemmälle lomamatkalle.
- Anonyymi
No en tosiaan vuokra-asunnossa jääkaappii tai liettä ole vetäny irti seinästä
Täällä ei esim voi vetääkään jääkaappii seinäsyä irti et eipä ole mun vastuulla
- Anonyymi
Enpä ole pessy
Eihän siellä mitään likasta pidetä niin ei se likaannukkaan - Anonyymi
Perjantaina pesin. 🫡
Pesen kyllä, jos siellä on likaa ja sotkua. Jotain tahroja ja leivänmurusia voi olla välillä.
- Anonyymi
Ennen olivat jääkaapin hyllyt ritilähyllyjä, joihin ei jäänyt murut ja nestemäiset tahrat. Nykyiset lasihyllyt pitää pestä ja kuivata puhtaalla pyyhkeellä. Itse pyyhin viimeksi vielä etikalla, niin hävisi viimeisimmätkin pöpöt.
Oheisessa linkissä on Marttojen jääkaapin siivousvinkit ja jopa youtube video siitä miten siivous tapahtuu.
https://www.martat.fi/kodinhoito/kodinkoneet/jaakaapin-valinta-kaytto-ja-puhdistus/ - Anonyymi
Kiitos muistutuksesta. Olen asunut nykyisessä asunnossani jo useamman vuoden, enkä ole muistanut pestä kertaakaan. Tänään kävin kylppärissä suihkuttelemassa. Etenkin taakse ja pohjaan oli kertynyt paljon pölyä, mutta tarkkaan suihkuttelin niin ei tarvitse ihan heti pestä uudestaan, eikä tule vakuutusyhtiön kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Tartten kyllä siivous intoisen naisen. En ole sotkuinen tai epäsiisti, mutta siivous ei ole vahvuuteni.
- Anonyymi
Thaimaasta saa luotettavia monitoimi kodinkoneita kohtuulliseen hintaan.
- Anonyymi
Olet ihan kuin exäni. Sen siivoaminen oli enempi sotkemista, joten oli parempi tehdä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaasta saa luotettavia monitoimi kodinkoneita kohtuulliseen hintaan.
Ei noi siivousfirmatkaan montaa kymppiä velota kun saa sen kotitalousvähennyksen. Edullisempia ne on.
- Anonyymi
Tietenkin pesee!
- Anonyymi
Nolo oot
- Anonyymi
Olen muuttanut niin usein, ettei ole monesti ehtinyt ennen muuttosiivousta.
Hyvä muistutus, pitääkin pestä tässä ennen talvea. - Anonyymi
Joka toinen vuosi.En säilytä mitään sellaista ruokaa mikä olis niin vaarallista.Kasviksia ei lihaa.
- Anonyymi
Mä nakjaan sielt joskus siniseks homehuneet leipäpussit ja pitkät itäneet perunat pois en mä muuten puhistele mitenkän
- Anonyymi
Te olettekin noita kaupungin paskakoppiaisia. Minä ainakin täällä korvessa siirrän jääkaapin määräajoin ja imuroin selustan. Kosteudenpoistoletku ja jalusta pitää aina putsata. Monesti vedenpoistoletku on tukossa ja se kannattaa puhaltaa auki. Vedenpoistoletkun pää kannattaa siirtää sinne keskelle mistä lämpö haihduttaa tiivistyneen eikä valu lattialle.
- Anonyymi
Onhan se ihan mukava että on miehiäkin jotka tietää mitä pitää tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ihan mukava että on miehiäkin jotka tietää mitä pitää tehdä.
Eipä sitä sittenkään ihan kaikkea. Tietosanakirjat joutaisi myydä vähänkäytettyinä pois, kun sukulaiset tietää enemmän ja hyvät ohjeet tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä sittenkään ihan kaikkea. Tietosanakirjat joutaisi myydä vähänkäytettyinä pois, kun sukulaiset tietää enemmän ja hyvät ohjeet tulee.
Harvinaisen raskas päivä, mutta levolle lasken aikaisin.
- Anonyymi
Ei se tarkoita sitä, että jos vaikka talouden hommat hoitaa että se ketään kiinnostaa.
- Anonyymi
Sul sit suht ryönäne
- Anonyymi
Kun ei mihinkään muuhun ole.
- Anonyymi
Pesee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384