Romanivaatteet

Anonyymi-ap

Koska suonissani virtaa hiukkanen mustalaisverta olen etsiskellyt liikettä joka voisi myydä miesten romanivaatteita.
Ne ovat löysät, mutta ryhdikkäät ja tyylikkäät.
Nyt olen löytänyt netistä Romani kauppa nimisen myyjän joka toimii Södertäljessä.
Uskoako vai ei mutta kauluspaidan hinta 13,22€, suorat housut 26,45€, kengät 30,56€
Esimerkiksi yksivärisiä kauluspaitoja on suomesta kohtuuhintaan mahdotonta löytää.

Vaatteet ovat ilmeisesti valmistettu Turkissa.

14

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oulussa humalainen mies pidätettiin koska hän oli pukeutunut minihameeseen ilman kalsareita.

• Anonyymi

Ei ku menet Kelaan,sieltä ne järjestää sulle räätälin pitäähän sen olla mittatilaustyötä ja ohjeistat laskun Kelaan,niinhän ne muutkin tummahipiäiset tekee. Onnea uudelle vaatetukselle!

• Anonyymi

Hameeseen saa enemmän, mutta sukupuolenhan voi vaihtaa, kun vain ilmoittaa.

• Anonyymi

Ei minulla aivan niin paljon sitä verta ole.

• Anonyymi

Vieläkö romanit käyttää jatsareita haitarivarrella?

• Anonyymi

Kunnon kulmahousut saa vain Intian pohjoisosassa sijaitsevasta Gypsy World Wide shopista kohtuuhintaan.

• Anonyymi

Taitaa olla rasisimia uutisoida Oulussa minihameessa ilman kalsareita munat esillä pidätetyn humalaisen olleen mies.

• Anonyymi

Mustalaiset ovat naurettavan näköisiä vanhoillisissa räteissään, usein niitä nähdessä tulee mieleen, miten kehtaavat tuon näköisinä kuljeksia. Luulisi että haluaisivat sulatua massaan, kun ovat varkaan statuksen vaatetukselleen hankkineet.

• Anonyymi

Kyllä mannet ovat hyvinpukeutuneita verrattuna kertakäyttö muotirääsyihin pukeutuneisiin kaaloihin.

Kaalot ovat pässinpäitä joilta puuttuu hyvä maku, he seuraavat halpaverkkokaupasta tuleevaa muotia pitäen sitä hienona.

• Anonyymi

Prässihousut, tummansiniset tai mustat, neulepusakka, jonka alle mieluiten valkoinen tai vaaleansininen kauluspaita, mustat lakerikengät, mora perstaskuun ja kovalla huudolla liikenteeseen.

• Anonyymi

Et ole tosissasi.
      Olin viikonloppuna ikaalisissa ja kylpylässä oli nuoret miehet romaani vaatteissaan , niin rumaa että samat vaatteet kuin vanhoilla ukoilla vaaleaa paitaa , suoraa housua ja rumaa kenkää

• Anonyymi

Oliko kylpiessäkin samat vaatteet päällä?

• Anonyymi

Niin minullakin, olen Hagel.... mutta olen sen pitänyt salassa koska mitä siitä olisi kerrottavaa, pidä vaan omanatietona ja häpeänä.

• Anonyymi

Olihan syrjivää uutisoida Oulussa minihameeseen ilman kalsareita pukeutuneena munat paljaana pidätetyn humalaisen olevan mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe