Olisiko ehdotuksia mikä olisi paras katumaasturi tai miksei vaikka sedan nukkua? Penkit saa tasaiseksi alas tai otettua kokonaan pois on kai se tärkein kriteeri. Farmarit ovat liian pitkiä minulle joten ne ovat valitettavasti pois laskuista.
Paras auto nukkua?
3
275
Vastaukset
- Anonyymi
Volvo XC60, hyvät unet :D
- Anonyymi
No jos tilaa haluaa ja hinta/kuutio "tilaa auton sisälle". Ei siis moottoriin. Ostin itse yhteisvalmisteauton Proace city Verson. Tämä on Toyota, mutta niitä on muitakin merkkejä kuten Citroen jne.
Istumapaikkoja 7 mutta muuttuu pakettiautoksi 20 sekunnissa! Perhe tykkää, vaimo tykkää ja tavaraa kyytiin mahtuu!
Nukkumaan nyt ainakin! - Anonyymi
Kaikki Teslat ovat hyviä nukkumiseen säästä riippumatta.
- Anonyymi
Nukkumisesta puheenollen: Miten on autoon nukkuessa kertyvän hiilidioksidin kanssa: miten tuulettuupois vai tuulettuuko ollenkaan? Itse olen pitänyt etuovien laseja raollaan, mutta sateella ja hirvikärpäsalueella tulee tiettyjä haittoja vähän liikaa.
Jos osaisin, niin rakentaisin elektronisen kytkimen, joka käynnistäisi lämmityslaitteen puhaltimen vaikkapa 10 minuutin välein puoleksi minuutiksi. Ja syöttö toisesta akusta, ettei aamulla olisi auton oma vakioakku tyhjä. Kaikki muu siis onnistuu nykytiedoilla, mutta tuo ajoitin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358