Näin on käynyt joka porvari hallituksen aikana,pula-aho 1990 luvulla, Sipilä 2015 ja nyt tumpelo kaksikko urpo-Purra aikana kaikista pahiten.
Suomen talous taantuu ja työttömyys lisääntyy jne
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja nuot senkun heikentää palkansaajan asemaa leikkaamalla työttömyys turvaa. Työmiehen asialla BuuuuaaaahhhhhhHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Porvarit von tumpeloita
- Anonyymi
Jos niin käy niin sanna ei ole palauttanut suomalaisten rahoja. Kiittäkää sitten sannaa.
- Anonyymi
Jokainen vastaa omista tekemisistään. Kukaan muu ei ole vastuussa tämän hallituksen toiminta kuin tämä hallitus itse. Budjetin puitteissa on tulot suunnattavissa tarveharkinnan mukaisesti priorisoiden välttämättömät tarpeet ensin ja jättäen tois sijaisten tarpeiden rahoituksen toiselle sijalla jos rahat riittää niihin. Kaikki ulkoiset tarpeet Suomen valtion ylläpidon näkökulmasta ovat toissijaisia . Leikkaukset on myös tehtävissä siten että turvataan välttämätön ja ihmisten toimeentulo ja otetaan sietä ja niitä kenellä on varaa ja missä se ei vaikuta perustoimeentulon mahdollisuuteen. Tämä hallitus ei ole huomioinut noita lähtökohtia lainkaan. "Kiitämme" siis heitä siitä. On aivan varma että, rahat/kerätyt verot riittää kaikkeen välttämättömään jos harkinta riittää sen käyttämisessä, mihin ja miten sitä käytetään .Suoraan sanoen tämän hallituksen toimet ovat vastuuttomia ja niiden puitteissa on vaarantunut ihmisten perusoikeudet, joilla taataan oikeusvaltiossa ihmisoikeuksien toteutuminen. Eikä siinä kaikki . Hallituksen toimet ylittävät selkeästi työmarkkinoiden suhteen eduskunnan toimivaltuudet ja niin ollen demokraattisesti toteutettavat oikeusvaltion toimitavat on käytännössä hyljätty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen vastaa omista tekemisistään. Kukaan muu ei ole vastuussa tämän hallituksen toiminta kuin tämä hallitus itse. Budjetin puitteissa on tulot suunnattavissa tarveharkinnan mukaisesti priorisoiden välttämättömät tarpeet ensin ja jättäen tois sijaisten tarpeiden rahoituksen toiselle sijalla jos rahat riittää niihin. Kaikki ulkoiset tarpeet Suomen valtion ylläpidon näkökulmasta ovat toissijaisia . Leikkaukset on myös tehtävissä siten että turvataan välttämätön ja ihmisten toimeentulo ja otetaan sietä ja niitä kenellä on varaa ja missä se ei vaikuta perustoimeentulon mahdollisuuteen. Tämä hallitus ei ole huomioinut noita lähtökohtia lainkaan. "Kiitämme" siis heitä siitä. On aivan varma että, rahat/kerätyt verot riittää kaikkeen välttämättömään jos harkinta riittää sen käyttämisessä, mihin ja miten sitä käytetään .Suoraan sanoen tämän hallituksen toimet ovat vastuuttomia ja niiden puitteissa on vaarantunut ihmisten perusoikeudet, joilla taataan oikeusvaltiossa ihmisoikeuksien toteutuminen. Eikä siinä kaikki . Hallituksen toimet ylittävät selkeästi työmarkkinoiden suhteen eduskunnan toimivaltuudet ja niin ollen demokraattisesti toteutettavat oikeusvaltion toimitavat on käytännössä hyljätty.
Hallitus vaihtoon.
Kumma kun lakia rikkovat eivät saa rangaistuksia vaan muuttavat lain tekonsa mukaiseksi.
- Anonyymi
Matt6:24, 1:1 28–29 vakuuttaa takuulla Lunastajan elävän.
- Anonyymi
Toista tuhatta vuotta vanhaa muisteloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244246- 813675
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713165Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392962- 1552833
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452237
- 351942
- 521928