Naisilla on ottopäiviä vai parit kolmet kuussa mutta ne vaativat jynssäämistä kahden ensimmäisen vuoden aikana jopa joka päivä, sitten useimmiten todellisuudessa naisten himot lakastuu.
Iso dilemma aviomiehillä ainainen.
Syntielämä lisääntymisbiologiassa?
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
nymfomaani
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18622066/uskonnollinen-fanatismi-on-kaikkein-vaarallisin-ilmio
Minä tiedän totuuden: on olemassa taivas, on olemassa helvetti, ja niiden välissä on maa. Kaikki on kaukana siitä, että se olisi niin yksinkertaista; kaikki on tuntemattoman valtakunnassa. Ja on erittäin hyvä, että se ei ole niin yksinkertaista. Siksi ei voi ymmärtää, miksi uskonnosta tulee niin monien sotien syy. Suurin ongelma ei ole tämä tai tuo uskonto, vaan suvaitsemattomuus, ihmiset, jotka sanovat: Minun uskontoni on ainoa oikea uskonto, kaikkien, jotka eivät usko minun Jumalaani, on mentävä ikuiseen helvettiin! Fanaattiset uskonnot ovat tuoneet maailmaan paljon pahaa, ja tuovat edelleen, tai ei oikeastaan uskonnot, vaan jotkut uskonnon seuraajat, jotka ovat muuttaneet alkuperäisen hyvän uskonnon sanoman ikuisen kidutuksen uskonnoksi. Uskonnollinen fanatismi ja dogmatismi - maailmassa ei voi olla mitään sen pahempaa. Se on kauheinta, mitä voi kuvitella. Se muuttaa hyvän pahaksi ja pahan hyväksi, se muuttaa Jumalan Saatanaksi ja Saatanan Jumalaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2113794
- 863553
- 473393
- 2002581
- 552532
- 492318
- 192258
- 202236
- 352069
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl392029