Miksei Jeesuksen tai Aatamin aikaan syöty lauantaimakkaraa? Onhan se herranjumalasentään paljon parempaa evästä kuin joku hikinen manna.
Kummastuttaa vietävästi
39
235
Vastaukset
- Anonyymi
Se johtuu siitä, että juutalaisilla lauantai on sapatti, joka siis heillä on vapaapäivä. Silloin pitää leukojenkin olla vapaalla, eikä niiden pidä jauhaa jotain makkaraa. Lisäksi lauantaimakkaran nimikin voisi näin ollen olla sapattimakkara. Se ostettaisiin kotiin ikään kuin ihailukohteeksi. Sitä ei syötäisi ollenkaan.
Jeesuskaan ei voinut nousta kuolleista sapattina, koska myös kuolleista nousemisissa on sapattina vapaapäivä.- Anonyymi
Siis nimetkäämme Lauantaimakkara Sunnuntailenkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nimetkäämme Lauantaimakkara Sunnuntailenkiksi.
Asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa!
Roskaruokaa!
- Anonyymi
Mitä sekoilet?
Jeesus tuli maan päälle 6000 v myöhemmin- Anonyymi
Myöhemmin kuin lauantaimakkara.
Eipä siis ihme että hipistä on havaintona vasta epämääräisiä haikuja. - Anonyymi
Eikä siltikään ostanut Golgatan lähikaupasta lauantaimakkaraa!
Raamatun mukaan ei ostanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhemmin kuin lauantaimakkara.
Eipä siis ihme että hipistä on havaintona vasta epämääräisiä haikuja.Siitä todistaa tuhannet ihmiset UT!
- Anonyymi
lauantaimakkaran siivuja aina leivänpäällä aamulla 🙂
- Anonyymi
Hyvä! Sullon asialliset eväät!
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Ja keho tykkää... Hahaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Sullon asialliset eväät!
Ilmankos ateistit jauhaa soopaa kun mättävät naamaan roskaruokaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos ateistit jauhaa soopaa kun mättävät naamaan roskaruokaa!
Uskovaiset kaatuilevat seljälleen ja puhuvat sen jälkeen siansaksaa, koska ovat puhuvia sikoja! Ennen vanhaan hyvään aikaan sentään vain aasit ja käärmeet puhuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset kaatuilevat seljälleen ja puhuvat sen jälkeen siansaksaa, koska ovat puhuvia sikoja! Ennen vanhaan hyvään aikaan sentään vain aasit ja käärmeet puhuivat.
Näin kävi 2000 v sitten.
Nyt se on pelkkää matkimista tai sitten saatanan aikaansaannosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja keho tykkää... Hahaha
olen niin kova ateisti että en pistä rasvaa ollenkaan pelkkä lauantaimakkaran siivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen niin kova ateisti että en pistä rasvaa ollenkaan pelkkä lauantaimakkaran siivu
Kaikki makkarat on roskaruokaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki makkarat on roskaruokaa!
Eipäs ole! Öylätti on aivan kamalaa roskaruokaa. Hyi pyhä yrjö sentään että oksettaa jo ajatuskin sellaisen syömisestä.
- Anonyymi
Jeesuksen aikoihin ei tainnut olla jääkaappeja. Voit itse kokeilla kuinka kauan lauantaimakkara säilyy syömäkelpoisena ilman jäähdytystä pitämällä muutamaa lauantaimakkarasiivua huoneenlämmössä pari viikkoa....
- Anonyymi
Ei sitä näytteille osteta vaan syötäväksi. Mahassa makkarasta tulee sitä ihtiään muutamassa tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä näytteille osteta vaan syötäväksi. Mahassa makkarasta tulee sitä ihtiään muutamassa tunnissa.
Totta ja mikä lemu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja mikä lemu!
Jumala loi lemun omaksi hajukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi lemun omaksi hajukseen!
Jos syö oikein uloste ei haise pahalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos syö oikein uloste ei haise pahalle!
Minä syön oikein ja silti paska haisee!
Se on Jumala, joka laittaa haisemaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön oikein ja silti paska haisee!
Se on Jumala, joka laittaa haisemaan!Näin sanoo mässäilijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoo mässäilijä
Kunnon mässäilijää Jumalakin rakastaa!
Jumalakin syö lauantaimakkaraa!
Hän kertoi minulle telepaattisesti.
- Anonyymi
Sapattimakkara kertoo työn teosta.
Kielletty meillä hyber hybridi fundamenteilla ja totta kai. No.
Se näkyy naamasta. Ei voi kieltää.
Punainen maito sen sijaan on tissituote
Eli sitä menee lavallinen lauantaina. Taas.
Ja kauppias hymyilee.- Anonyymi
Aikuinen ihminen ei tarvitse pisaraakaan maitoa.
Sekin valmistetaan väärin, navetta maitoa pitäisi juoda! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei tarvitse pisaraakaan maitoa.
Sekin valmistetaan väärin, navetta maitoa pitäisi juoda!Minä juon vain olutta. Kalja se miehen tiellä pitää!
- Anonyymi
Tissistä minä kyllä tykkään, mutta en maidosta.
Ihana nännipiha on merkki tuotteesta aidosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissistä minä kyllä tykkään, mutta en maidosta.
Ihana nännipiha on merkki tuotteesta aidosta.Olet eläimeen sekaantuja
- Anonyymi
Ateistina vastaan tämän(kin) sivun aloitukseen että EVVK!
- Anonyymi
Mikset KVVE?
- Anonyymi
Kuole nälkään sitten surkimus!
- Anonyymi
Jeesuskin olisi sanonut: "Totisesti, totisesti ja pienessä kaffeessa minä sanon teille! Se joka teistä on syntisin, jättäköön ensimmäisen lauantaisiivun syömättä!"
- Anonyymi
Kaikki ateistit pakkosiirrettäväksi Koreaan ja Kiinaan!
- Anonyymi
Totta, siellä saavat unelmaansa!, niin kauan aikaa kun kuopataan lopullisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, siellä saavat unelmaansa!, niin kauan aikaa kun kuopataan lopullisesti!
Saavat elää...
- Anonyymi
En tykkää kyseisistä maista,
joten kakkaa sinä vaan haista.
Muuta itse Gazaan alamaista!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800