Meillä oli avioehto ja ok talo minun nimissä, mies remontoi taloa ja nyt 1.5v eron jälkeen vaatii rahaa tehdystä remontista (työn osuudesta, minä maksoin tarvikkeet), onko hänellä oikeutta tähän? Mitään kirjallisia sopimuksia ei olla tehty. Itse maksoin talosta kaiken, lainat jne. ja jäin eron jälkeen asumaan omistamaani taloon.
Onko ex miehellä oikeus vaatia rahaa?
17
479
Vastaukset
- Anonyymi
En sinänsä tiedä, mutta onhan tuolla sinun ex-ukollasi säästynyt kai paljon rahaa jos on asunut sinun talossa ilmaiseksi. Voisitkohan sinä sitten puolestasi pyytää siitä korvausta? Toisaalta vielä jos hän ei ole ammattimies, niin niistä remonteista on voinut olla enemmän haittaa kuin hyötyä.
- Anonyymi
Hän on asunut käytännössä ilmaiseksi minun kustanuksellani. Remontti on vieläkin kesken koska tuli ero, ei ole ammattimies remontoimaan, viimeinen viimeistelyn laatu on huono, listoitus, kaikki vedet ei mene lattiakaivoon (monttu lattiassa),parketti lattia narisee...
- Anonyymi
Maksoin vuosi sitten yhden kymppitonnin pimeänä töistä hänelle ja vaatii vielä toista mokomaa.
- Anonyymi
Onpa harmi se on paha laittaa perintään sitten. Pun intended trollimies
- Anonyymi
Ei ole mitään oikeutta vaatia.
- Anonyymi
Arvasin että joku muita ja siis naisia yksinkertainena pitävä yksinkertainen neuvoo heti provoäijää. Oot uskomaton uuno
- Anonyymi
Voihan se vaatia. Muttei sun tarvi sitä antaa.
- Anonyymi
Eilen uhkasi käräjillä jos en maksa, koska hän on tehnyt yhteisessä taloudessa töitä. Se asui siinä vajaa 10v ja talo ja pankkilaina on minun nimissä ja minulla on avioehto. Pitäisikö minun lähteä käräjöimään?
- Anonyymi
Odottele rauhassa, niin näet mitä hän tekee asialleen.
- Anonyymi
ANna uhkailla, ei voi voittaa käräjilä kun ei ole mitään perusteita. Mutta jos haastaa mene ihmeessä käräjöimään ja vaadi häneltä vuokraa 10 vuoden ilmaisesta asumisesta
- Anonyymi
Kysy siltä trollaava mies että paljonko pitää maksaa, että vaihdat paikkakuntaa entä maata
- Anonyymi
?? En ole trollavava mies 😃 onko sinulla joku hätänä...
- Anonyymi
Ei ole mitään perusteita vaateille. Sano sille, että sinä alat sitten vaatia 10 vuoden vuokraa takautuvasti.
- Anonyymi
Ai niin ja tietysti sanpt myös, että ilmoitat sen vuoden takaisen kymppitonnin sitten verottajalle.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja tietysti sanpt myös, että ilmoitat sen vuoden takaisen kymppitonnin sitten verottajalle.
Kiitos!
Ei ole. Tästä taitaa olla jokin oikeuden päätöskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384