Riikka runnaa: jytkyttää hurjasti ruun hintaa alas!

Anonyymi-ap

11

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on pelastanut monet köyhät, kun Riikka lähti tiputtamaan ruuan hintaa.

• Anonyymi

No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.

Jos Sanna ois jatkanu, moniko ois kuollu nälkään? Ei köyhä montaa 50% ruuan hinnan nousua jestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me persut huolehdimme myös teistä köyhistä vassareista🙂

• Anonyymi

Suomeen tuodaan halpaa paskaa ruokaa kun kunnolliseen ei ole varaa ja koko maan talous kärsii siitä ja terveyskulut kasvaa.

• Anonyymi

Jaa, minä söin tänään aamiaisella mm itse kasvatettuja tomaatteja sekä tyrni marjoja, lounaalla kasviskeitto oman maan kesäkurpitsasta. Päiväkahville valmistuu uuniomenat oman pihan omenoista!

• Anonyymi

Olipa taas törkeää ja paksua valehtelua. Missään ei ole näkynyt halpaa ruokaa, vaan elintarvikkeiden hinnat ovat lähikaupassani Kmarketissa koko ajan kohonneet.

• Anonyymi

Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!

No en tasan muistele. Käyn tuossa lähikaupassa vähintään joka toinen päivä, eikä minkään tuotteen hinta ole siellä laskenut, päin vastoin.

• Anonyymi

Köyhät syövät erityylillä, kuin keskituloiset. Keskituloiset ja rikkaammat syövät tavallista kotiruokaa jonka valmistavat itse. Köyhät ostavat kalleinta valmisruokaa päivittäin ja viikonloppuisin paistavat itse sisäfilepihvit ja juovat kuohuviiniä, jotta he tuntisivat olevansa fiksuja ja pärjäävänsä peruspäivärahalla! Köyhimpinä päivinä on käytävä hampurilaisilla tai pizerioissa, se on sitä köyhän perusruokaa!

• Anonyymi

Minä syön tavallista kotiruokaa jonka valmistan itse. Halvoista raaka-aineista, kun kalliiseen ei ole varaa. Hampurilaispaikoissa tai pizzerioissa en käy koskaan, en edes pidä hampurilaisista. Roskaruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5848
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      407
      2687
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2611
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      18
      2122
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1818
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      8
      1117
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      958
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe