Riikka on laittanut ahneille kaupoille aika kovat rätingit, niin että kauppojen kannattavuuskin tippuu ruuan hinnan laskun seurauksena. Muistanette vielä myös Sannan +50 % ruuan hintaan?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010674307.html
Riikka runnaa: jytkyttää hurjasti ruun hintaa alas!
11
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on pelastanut monet köyhät, kun Riikka lähti tiputtamaan ruuan hintaa.
- Anonyymi
No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.
Jos Sanna ois jatkanu, moniko ois kuollu nälkään? Ei köyhä montaa 50% ruuan hinnan nousua jestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me persut huolehdimme myös teistä köyhistä vassareista🙂
- Anonyymi
Suomeen tuodaan halpaa paskaa ruokaa kun kunnolliseen ei ole varaa ja koko maan talous kärsii siitä ja terveyskulut kasvaa.
- Anonyymi
Jaa, minä söin tänään aamiaisella mm itse kasvatettuja tomaatteja sekä tyrni marjoja, lounaalla kasviskeitto oman maan kesäkurpitsasta. Päiväkahville valmistuu uuniomenat oman pihan omenoista!
- Anonyymi
Olipa taas törkeää ja paksua valehtelua. Missään ei ole näkynyt halpaa ruokaa, vaan elintarvikkeiden hinnat ovat lähikaupassani Kmarketissa koko ajan kohonneet.
- Anonyymi
Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!
No en tasan muistele. Käyn tuossa lähikaupassa vähintään joka toinen päivä, eikä minkään tuotteen hinta ole siellä laskenut, päin vastoin.
- Anonyymi
Köyhät syövät erityylillä, kuin keskituloiset. Keskituloiset ja rikkaammat syövät tavallista kotiruokaa jonka valmistavat itse. Köyhät ostavat kalleinta valmisruokaa päivittäin ja viikonloppuisin paistavat itse sisäfilepihvit ja juovat kuohuviiniä, jotta he tuntisivat olevansa fiksuja ja pärjäävänsä peruspäivärahalla! Köyhimpinä päivinä on käytävä hampurilaisilla tai pizerioissa, se on sitä köyhän perusruokaa!
- Anonyymi
Minä syön tavallista kotiruokaa jonka valmistan itse. Halvoista raaka-aineista, kun kalliiseen ei ole varaa. Hampurilaispaikoissa tai pizzerioissa en käy koskaan, en edes pidä hampurilaisista. Roskaruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282683- 1371479
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1521383Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91276Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571201Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta381019Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58958- 65896
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall209880- 148863