Riikka runnaa: jytkyttää hurjasti ruun hintaa alas!

Anonyymi-ap

11

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on pelastanut monet köyhät, kun Riikka lähti tiputtamaan ruuan hintaa.

• Anonyymi

No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eihän persuissa ole köyhiä. Vain vassareissa. Tuotahan te todistelette täällä päivät pääksytysten.

Jos Sanna ois jatkanu, moniko ois kuollu nälkään? Ei köyhä montaa 50% ruuan hinnan nousua jestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me persut huolehdimme myös teistä köyhistä vassareista🙂

• Anonyymi

Suomeen tuodaan halpaa paskaa ruokaa kun kunnolliseen ei ole varaa ja koko maan talous kärsii siitä ja terveyskulut kasvaa.

• Anonyymi

Jaa, minä söin tänään aamiaisella mm itse kasvatettuja tomaatteja sekä tyrni marjoja, lounaalla kasviskeitto oman maan kesäkurpitsasta. Päiväkahville valmistuu uuniomenat oman pihan omenoista!

• Anonyymi

Olipa taas törkeää ja paksua valehtelua. Missään ei ole näkynyt halpaa ruokaa, vaan elintarvikkeiden hinnat ovat lähikaupassani Kmarketissa koko ajan kohonneet.

• Anonyymi

Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelet nyt Sannan aikoja. Herätys! Nyt eletään Riikkalandiassa, Riikkahan tiputti inflaationkin Suomessa koko Euroopan parhaaksi 0,5%:n!

No en tasan muistele. Käyn tuossa lähikaupassa vähintään joka toinen päivä, eikä minkään tuotteen hinta ole siellä laskenut, päin vastoin.

• Anonyymi

Köyhät syövät erityylillä, kuin keskituloiset. Keskituloiset ja rikkaammat syövät tavallista kotiruokaa jonka valmistavat itse. Köyhät ostavat kalleinta valmisruokaa päivittäin ja viikonloppuisin paistavat itse sisäfilepihvit ja juovat kuohuviiniä, jotta he tuntisivat olevansa fiksuja ja pärjäävänsä peruspäivärahalla! Köyhimpinä päivinä on käytävä hampurilaisilla tai pizerioissa, se on sitä köyhän perusruokaa!

• Anonyymi

Minä syön tavallista kotiruokaa jonka valmistan itse. Halvoista raaka-aineista, kun kalliiseen ei ole varaa. Hampurilaispaikoissa tai pizzerioissa en käy koskaan, en edes pidä hampurilaisista. Roskaruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe