Mie tein niin 50 vuotta ja olen hengissä, mutten missään jengissä. Olen vaan suomalainen hyvin koulutettu duunari osaaja ja nyt vapaaherra.
Neuvo lusmuille, raatkaa tämän maan eteen!
4
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ei elämästä selviä hengissä, ainakaan missään jengissä (puolueissa) - Juice profeetta!
- Anonyymi
Jos olet, niin semmosta ei nykymaailmassa pysty saamaan.
Ikinä ei tiedä milloin saa potkut, löytyykö uutta työtä ym.
Esimerkiksi Kuopiossa on tulossa ennätys työttömyys rakennus alalla ensi talvena.
En ymmärrä miten asuntovelkaiset lapsiperheet selviää - Anonyymi
Ei kannata jäädä yhden ammatin varaan.
- Anonyymi
Yrittäjä on koko uransa ajan tilanteessa ettei tiedä mi käsuuruinen on seuraava palkka vai meneekö jopa miinukselle.
Ihmiset suomessa ovat tottuneet liian turvattuun ja helppoon elämään joten hysteriakaaos on heti mikäli elämä ei ole turvattua.
Kannattaisi lähteä asenteella jossa se työ löydetään mikäli nykyinen päätty.
Kautta historian elämä on ollut vaikeampaa kuin nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794147
- 293124
- 2013092
- 512907
- 242844
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422573Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3172550Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2302219Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252076- 452027